home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1495 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 31834 gange)
hinke83
Lilleputspiller
*

Sv: FC Barcelona
« Svar #105: 08 Mar 2009, 23:06 »

Ja, det er utroligt så meget den får ud af Messi... Eto'o derimod, er lidt middelmådig... Men man kan vel ikke få det hele  Grin

Taktikken har jeg arbejdet rigtig meget på for at få den til at fungere rigtigt, men nu synes jeg egentlig at den er ved at være der... Det kræver bare et storhold for at det fungerer. Prøvede den af med GF i 3 kampe i et andet spil: 0-3, 0-2 og 0-4. Ingen succes

Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen!

Batigol
Manager

« Svar #106: 08 Mar 2009, 23:07 »

Jeg startede med Barcelona og i første sæson gik det ikke skide godt , mange skader hos de vigtigeste og indkøbene fejlede, anden sæson flyver derud af med lidt ændring på taktikken og en anden form for træning , så lykkeds dig mig at vinde den spanske liga og CHL, ryger ud i semi-finalen i copa del rey (grundet reserve hold), tredje sæson går ligeså godt som anden stryger der udaf i ligaen med 10 point ned til real madrid, og kun tabt en og spillet en uafgjort hele sæsonen,

Indkøb Sæson 1 sommer:
Ignacio Camacho - 146 mio. har gjort det helt fantastisk.
Sæson 1 Vinter
Danny Welbeck 30 mio.(Man utd.) - regner stærkt med at sælge ham snart , har flobbet desværre
Breno 90 mio. (FC Bayern.) - Klart det bedste indkøb jeg har gjort.

Salg Sæson 1
Eidur Gudjohnson 40 mio.(Man. City.)
Milito 78 mio, (Valencia)
Sylvinho, Opsagt kontrakt.

Indkøb sæson 2 sommer:
(Regnede med jeg ville satse lidt yngre denne sæson , men det lykkeds at komme af med de erfarne krafter.)
Salomon Kalou 30 mio. (Chelsea) var meget utilfreds så jeg tog chancen og det lykkedes 30 kampe 12 mål, hvilket er rimelig pænt når jeg bruger ham som fløj.
Daniel Aquino - free ( Murcia)
Carlos Vela - 76 mio. (Arsenal) - Min fortrukne angriber.
Sergio Asenjo - 40 mio. (Valladolid)

Indkøb sæson 3
Philip Lahm 150 mio. (FC bayern)

Fedt hold du har dig dér! Super bredde i truppen, og gode indkoeb du har gjort dig! Smiley
Kunne du ikke være flink og kaste et screenshot af ham Cadamuro-knægten dér? Smiley
Går ud fra han er regen? Wink

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Lindkvist
Juniorspiller
**

« Svar #107: 09 Mar 2009, 16:02 »

Nu må jeg spørger dumt , hvad mener du med 'regen'? Smiley

Spirit of Shankly!

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #108: 10 Mar 2009, 08:47 »

en regen eller newgen er en spiller der er lavet i spillet og som derfor ikke findes i virkeligheden

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Lindkvist
Juniorspiller
**

« Svar #109: 10 Mar 2009, 09:22 »

Ah :p , - tak Smiley

Spirit of Shankly!

Lindkvist
Juniorspiller
**

« Svar #110: 10 Mar 2009, 16:09 »

Fedt hold du har dig dér! Super bredde i truppen, og gode indkoeb du har gjort dig! Smiley
Kunne du ikke være flink og kaste et screenshot af ham Cadamuro-knægten dér? Smiley
Går ud fra han er regen? Wink

men nej han er ikke regen, Barcelona B har selv hentet han i socidad for 70k. regner dog med at skaffe mig af med ham i næste transfer vindue Smiley

Spirit of Shankly!

Mstage
Juniorspiller
**

FC Barcelona - Transfers?
« Svar #111: 18 Mar 2009, 13:48 »

Hej drenge.
Er lige begyndt på 3. sæson med Barcelona, og jeg synes jeg har fået bygget et rigtig fornuftigt hold op. Nu har jeg lige fået en milliard til at handle for, og er en smule i tvivl om hvad jeg skal investere i. Kunne nok godt bruge noget mere bredde, hvor nogle talenter kunne sidde lidt på bænken for mig, men har desperat brug for nogle forslag. Og ja har prøvet de andre tråde, men der kan man ikke få svar.

Ville sætte pris på noget hjælp.

Nemeth
Landsholdsspiller

Sv: FC Barcelona - Transfers?
« Svar #112: 18 Mar 2009, 14:10 »

Santon vil måske være en god afløser for Alves på sigt. Hvis Santon altså har udviklet sig rigtigt.

Derudover ville jeg investere i en ny målmand. Akinfeev kunne være et godt køb. Og så har en målmand som mexicanske Ochoa, altid stået godt for mig.

Jeg mener hele ikke at Diego er helt god nok, der havde jeg nok bare brugt Iniesta istedet.

Og hvorfor bytter du ikke om på Messi og Silva ?

Ellers rigtig godt hold.

Ps. Bale kunne også være en god spiller, men jeg synes at Srna er helt fantastisk i forvejen så . .  Peace

tjacobt
Ynglingespiller

« Svar #113: 18 Mar 2009, 14:13 »

Køb Feghouli kan ikke husk hvad hans fornavn er xD Han har vist -10 potientale
« Seneste Redigering: 18 Mar 2009, 14:16 af tjacobt » Logged

Mstage
Juniorspiller
**

« Svar #114: 18 Mar 2009, 14:25 »

Santon vil måske være en god afløser for Alves på sigt. Hvis Santon altså har udviklet sig rigtigt.

Derudover ville jeg investere i en ny målmand. Akinfeev kunne være et godt køb. Og så har en målmand som mexicanske Ochoa, altid stået godt for mig.

Jeg mener hele ikke at Diego er helt god nok, der havde jeg nok bare brugt Iniesta istedet.

Og hvorfor bytter du ikke om på Messi og Silva ?

Ellers rigtig godt hold.

Ps. Bale kunne også være en god spiller, men jeg synes at Srna er helt fantastisk i forvejen så . .  Peace

Iniesta er også normalt inde, han har bare været skadet. Og Messi og Silva plejer også at spille omvendt.
Tak for god kritik. Er bare i tvivl med Akinfeev, for min talentspejder siger at han ikke er meget bedre end Valdes, og det er han heller ikke når man sammenligner dem.

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #115: 18 Mar 2009, 15:45 »

nogen der har en taktik hvor man får det bedste ud af messi  Smiley

Mstage
Juniorspiller
**

« Svar #116: 18 Mar 2009, 15:49 »

Synes han fungerer rigtig godt som wing lige en tand før angriberne i højre side.

Pepe
Gæst

« Svar #117: 20 Apr 2009, 22:17 »

Til alle jer, der smider Henry ud i første sæson: Kæmpe fejltagelse! Jeg er netop blevet færdig med min første sæson i Barca, og han bomber for vildt, når man placerer ham på venstrekanten! På 40 kampe fik han lavet 19 mål for mig, hvilket jo er ganske habilt, taget i betragtning af, at han blev placeret som venstrekant Smiley

alek9000
Manager

« Svar #118: 20 Apr 2009, 22:19 »

nogen der har en taktik hvor man får det bedste ud af messi  Smiley
Giv ham en fri rolle, og lad 'løb med bold' og 'ryk fremad' være helt oppe, mens de andre skal i bund. Giv ham samtidig en del kreativ frihed.

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #119: 20 Apr 2009, 22:27 »

Til alle jer, der smider Henry ud i første sæson: Kæmpe fejltagelse! Jeg er netop blevet færdig med min første sæson i Barca, og han bomber for vildt, når man placerer ham på venstrekanten! På 40 kampe fik han lavet 19 mål for mig, hvilket jo er ganske habilt, taget i betragtning af, at han blev placeret som venstrekant Smiley

Henry kan jo også sagtens omskoles til venstrekant. No problemer der  Djævel

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010