home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 31854 gange)
Fernando9Torres
Landsholdsspiller

Sv: FC Barcelona
« Svar #60: 14 Dec 2008, 11:44 »

Har lige startet en ny Barca og mangler en venstrekant valget står mellem: Capel, Giovinco, Mata, Buonanotte eller Angel di Maria  Smiley eller hvis i har andre forslag så kom med dem  Thumbs Up

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #61: 14 Dec 2008, 11:53 »

Di Maria skulle vidst være rimelig vildt, så ham ville jeg vælge

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #62: 14 Dec 2008, 12:06 »

Di Maria skulle vidst være rimelig vildt, så ham ville jeg vælge

okay tak  Smiley

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #63: 15 Dec 2008, 08:51 »

Elelr så skulle du omskole Henru til OMV i hans træning. Det havde jeg stor succes med, og i min første sæson var han spilleren med det bedste gennemsnit:-)

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

alek9000
Manager

« Svar #64: 15 Dec 2008, 19:37 »

Så har jeg startet et gem med Barca i demoen. Har vundet alle mine 7 kampe ind til videre, så jeg ser frem til at starte med dem når jeg engang får det rigtige spil.

DeeRa
Juniorspiller
**

« Svar #65: 22 Dec 2008, 09:12 »

Hvordan skaffer man en høj boldbesiddelsesproc ent? Min ligger tit på omkring 50. Jeg har vundet alle 10 kampe i ligaen indtil videre men jeg vil gerne se om jeg kan få en boldbesiddelse som Barca har i virkeligheden (til tider helt op til 70%). Nogen der kan hjælpe med dette)

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 23 Dec 2008, 00:36 »

Har lige startet en ny Barca og mangler en venstrekant valget står mellem: Capel, Giovinco, Mata, Buonanotte eller Angel di Maria  Smiley eller hvis i har andre forslag så kom med dem  Thumbs Up

køb de maria han spiller rigtig godt for mig og har vundet 3-4 kampe for mig

marter14
Lilleputspiller
*

« Svar #67: 27 Dec 2008, 22:47 »

Så er jeg blevet færdig med den første sæson med Barca. Jeg vadede simpelthen i succes fra start til slut, og det endte dog også med jeg vandt ligaen med 21 point ned til Valencia (tabte kun 2 kampe i sæsonen) i pokalturneringen tabte jeg finalen på straffe mod R.Madrid. Champions league blev også en succes hvor jeg i finalen vinder med 3-2 mod Man. Utd.
Da man kun starter med 110 mio. kr købte jeg ingen i første transfervindue, men i vinterpausen gik jeg til vaflerne og købte Jovetic fra fiorentina (300 mio.), Angel di Maria (62 mio.) og Miguel Veloso (150 mio.). Jeg solgte bla. hleb for 225 mio kr til fiorentina. Jeg valgte at beholde Henry selvom andre i denne tråd har sagt det var en dårlig ide, han skuffede heller ikke han blev min topscorer med 17 mål. Men han var også førstevalg det meste af tiden fordi Etoo blev skadet i 6 måneder. Nu må man håbe jeg kan holde niveauet, jeg regner med at jeg kan få fingre i Balotelli og Hamsik eller Fabregas det bliver højest sandsunligt førstnævnte.
Hvis der er nogle der kan komme med gode indkøbsråd ville jeg være meget taknemmelig.

hallohallo
Lilleputspiller
*

« Svar #68: 06 Jan 2009, 19:52 »

Så blev jeg  færdig med anden sæson med Barca, i første sæson startet jeg som lyn og torden, og var ubesejrede i de første 16 kampe, og første ligaen derfra og vandt self. Med victor valdes som den helt store helt, 6 mål gik der ind på ham i 32 kampe. Og med Samuel Eto'o på 2 pladsen på topscore listen med 24 træffere, kun overgået af Llorente fra Bilbao. Det blev os til en del salg og indkøb i den første sæson:

Henry røg til Man utd
Yaya toure til Valencia
Gabriel Milito til Man utd
Keita til Atlectio Madrid
Gudjohnson til Tottenham.

Ind kom:
Boenisch fra Werder
Kacar fra Hertha Berlin
Aguero fra Atletico
I.Camacho fra Atlectio
Joe Cole fra Chelsea

Så alt i alt en godkendt sæson, med vundet mesterskab, dog var bestyrelsen ikke tilfreds med CL, da jeg røg ud til Liverpool i kvartfinalen, men de var meget glad for at vinde samtlige kampe over Real Madrid i den hjemlige.
Prøv os at omskole Messi til boksspiller, det har jeg haft stor succes med.

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #69: 08 Jan 2009, 13:10 »

argh :/ , alle mine midtbanefolk bliver skadet konstant !!
jeg har updaten og lavet træningsprogram, faktisk, er det midtbanen der har den nemmeste arbejdsbelastning ..
mmh , nogen der har en idé ?

skrev det herunder fordi jeg er Barca (;

Daninho - més que un jugadore

Hjorthen88
Lilleputspiller
*

« Svar #70: 08 Jan 2009, 15:34 »

Hvordan ser deres kondition ud inden de går til kamp?

En spiller som Xavi eller for den sags skyld Iniesta bliver nemt trætte hvis deres "close down" er sat for højt, ellers er det bare i alt almindelighed en god idé at følge træner Pep's filosofi, og give stamspillerene en slapper en gang i mellem.

I min Barca bane, lider jeg sjældent af skader, ved ikke om det er et rent tilfælde, men det gælder i hvert fald om at have en bred trup, så du har muligheder for udskiftninger blandt de startende 11. OG så aldrig lad en spiller med under 90% kondi gå til kamp, da det ofte ender i skader når spilleren når de 65-60%.

alek9000
Manager

« Svar #71: 08 Jan 2009, 15:42 »

Så er jeg blevet færdig med den første sæson med Barca. Jeg vadede simpelthen i succes fra start til slut, og det endte dog også med jeg vandt ligaen med 21 point ned til Valencia (tabte kun 2 kampe i sæsonen) i pokalturneringen tabte jeg finalen på straffe mod R.Madrid. Champions league blev også en succes hvor jeg i finalen vinder med 3-2 mod Man. Utd.
Da man kun starter med 110 mio. kr købte jeg ingen i første transfervindue, men i vinterpausen gik jeg til vaflerne og købte Jovetic fra fiorentina (300 mio.), Angel di Maria (62 mio.) og Miguel Veloso (150 mio.). Jeg solgte bla. hleb for 225 mio kr til fiorentina. Jeg valgte at beholde Henry selvom andre i denne tråd har sagt det var en dårlig ide, han skuffede heller ikke han blev min topscorer med 17 mål. Men han var også førstevalg det meste af tiden fordi Etoo blev skadet i 6 måneder. Nu må man håbe jeg kan holde niveauet, jeg regner med at jeg kan få fingre i Balotelli og Hamsik eller Fabregas det bliver højest sandsunligt førstnævnte.
Hvis der er nogle der kan komme med gode indkøbsråd ville jeg være meget taknemmelig.
Den er genial sådan en handel.

I FM08 var jeg Arsenal, og jeg købte Silva for 670 (hans klausul). Og nærmest lige efter jeg havde købt ham, spurgrte Valencia efter Nasri. Jeg tænkte at de nok havde fået en del penge af mig, så jeg satte prisen op på 500 mio for Nasri. Det acceoterede de sq, og jeg kunne købe ham tilbage igen for 440 mio, da det var hans klausul.

Han god dog ikke til min klub, hvilket var forståeligt nok, da han lige havde skiftet

Bodte
Lilleputspiller
*

« Svar #72: 08 Jan 2009, 16:41 »

Jeg har lige været Barca i 3 sæsoner og i første sæson gik ALT galt! Jeg tabte pokalfinalen til Real, jeg blev nummer 2 i ligaen 1 point efter Real efter at have ført med 4 point med 2 runder tilbage (Tabte til Valencia ude og 1-1 med Villarreal hjemme) og i CL røg jeg ud i semi til Inter på reglen om udebanemål 4-4 blev den samlet (Ude: 3-0 til Inter. Hjemme: 4-1 til mig)

I anden og tredje sæson vandt jeg "the triple" begge sæsoner så fik lidt revance fra første sæson Opstemt

Bojan bliver så vild og han scorer så mange mål, han steg til 355 mio kr.

Dog bliver det lidt kedeligt i længden når man vinder det hele 2 sæsoner i træk så har startet en ny med Napoli.

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #73: 08 Jan 2009, 19:41 »

Hvordan ser deres kondition ud inden de går til kamp?

En spiller som Xavi eller for den sags skyld Iniesta bliver nemt trætte hvis deres "close down" er sat for højt, ellers er det bare i alt almindelighed en god idé at følge træner Pep's filosofi, og give stamspillerene en slapper en gang i mellem.

I min Barca bane, lider jeg sjældent af skader, ved ikke om det er et rent tilfælde, men det gælder i hvert fald om at have en bred trup, så du har muligheder for udskiftninger blandt de startende 11. OG så aldrig lad en spiller med under 90% kondi gå til kamp, da det ofte ender i skader når spilleren når de 65-60%.

jeg gør det præcis samme som dig x( ..

seriøst , det føles som om jeg ikk har patchen !!

Daninho - més que un jugadore

marter14
Lilleputspiller
*

« Svar #74: 12 Jan 2009, 17:51 »

Jer har nu spillet med Barca i 2½ sæson, og bojan spiller ikke særligt godt. På en sæson scorer han måske 3 mål i 17 kampe fra start. Dem der har succes med Bojan kan i ikke fortælle hvordan i gør ham så god.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010