home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290800 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #195: 25 Mar 2009, 11:01 »

er desværre enig med dig shaft Skuffet... syntes det kunne være fedt så man på forhånd vidste hvem man var med Grin... ved ik hvorfor men det syntes jeg bare Wink..

Men tror også det er nemmere bare at gøre det på banen Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #196: 25 Mar 2009, 11:11 »

Det ville være nemmere ik at tage noget med lidt som Cristiano Ronaldo men der er lang vej til den status .. Det handler ikke altid om hvad der er nemmest men hvad der er mest hensigtsmæssigt og det er mest hensigtsmæssigt at tage en sort og en hvid trøje med .. Fat det nu!

Igen, som jeg ser det, er det meget nemmere, at tage det med som man bruge og intet andet. Fat det selv nu!

Det med at dele hold tror jeg ikke lykkes inden - For hvordan skal man dele holdene osv.

Det må blive ordnet nå man står på banen, hvilket også er meget federe.

Det kunne de to, BenM og Pepe, som står for det, sørge for evt. Det kommer naturligvis an på, hvor mange der kommer osv, med hvordan holdene skal deles op.

Det vil desuden også være hurtigere.

Om det sker eller ikke sker, det med trøjerne og valg af hold, er jeg sådan set ligeglad med. Det vigtigste er, at få spillet noget bold Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #197: 25 Mar 2009, 11:13 »

Det vil være hurtigere at ordne det på banen - Tager maks 2 min, end af en skal sidde over nettet og udele hold..
Ikke alt kan blive forberedt hjemmefra, og dette er en af tingene.

verdenskrig
Manager

« Svar #198: 25 Mar 2009, 11:21 »

Undskyld jeg blander mig DB og zone, men er jeg helt galt på den hvis jeg siger at i mener det samme xD Grin?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager

« Svar #199: 25 Mar 2009, 11:23 »

Undskyld jeg blander mig DB og zone, men er jeg helt galt på den hvis jeg siger at i mener det samme xD Grin?

Ja.

Zåne mener man skal tilrettelægge alt så man kun behøver slæbe en trøje med.

DB, mener man bare kan slæbe 3-4 trøjer med, og så finde ud af det derude.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #200: 25 Mar 2009, 11:23 »

Igen, som jeg ser det, er det meget nemmere, at tage det med som man bruge og intet andet. Fat det selv nu!

Kan godt være det er nemmest .. Men hvad er mest hensigtsmæssigt ?? Du er den eneste der tuder over at have to t-shirts med? Men jaa hvis din skulder falder af led fordi du ska have to t-shirts med og ik en så ved jeg sgu snart ikke.. Må du selv ligge og rode med dude .. Men jaa hvis det eneste du kan pive over er at du ska have to t-shirts med i stedet for en så har du det godt .. men den tankegang gider jeg sgu ik dele det er for sørgeligt.. Tro mig jeg har fattet det.. Men jaa det siger lidt om dig og din person og det har jeg fattet .. Men igen må du selv ligge og rode med..

Man deler hold på banen netop fordi man ik ved om der er nogle last minute drop outs .. Plus det er nemmere som Shaft siger .. Kan heller ik se hvorofr ALT ska være planlagt til allermindste detalje .. Hvor er spontaniteten ..?

Zone 43
Manager

« Svar #201: 25 Mar 2009, 11:47 »

Kan godt være det er nemmest .. Men hvad er mest hensigtsmæssigt ?? Du er den eneste der tuder over at have to t-shirts med? Men jaa hvis din skulder falder af led fordi du ska have to t-shirts med og ik en så ved jeg sgu snart ikke.. Må du selv ligge og rode med dude .. Men jaa hvis det eneste du kan pive over er at du ska have to t-shirts med i stedet for en så har du det godt .. men den tankegang gider jeg sgu ik dele det er for sørgeligt.. Tro mig jeg har fattet det.. Men jaa det siger lidt om dig og din person og det har jeg fattet .. Men igen må du selv ligge og rode med..

Man deler hold på banen netop fordi man ik ved om der er nogle last minute drop outs .. Plus det er nemmere som Shaft siger .. Kan heller ik se hvorofr ALT ska være planlagt til allermindste detalje .. Hvor er spontaniteten ..?

Hvorfor nedgøre fordi du ikke er enig? Jeg kunne sagtens tage al det tøj, jeg råder over, med, hvis det skulle være. Det eneste jeg vil, er, at gøre det så nemt så muligt for alle de deltagende. At du så ikke er enig i det, jeg mener, retfærdiggøre da ikke, at jeg skal nedgøres?

Jo mere der kan tilrettelægges på forhånd, jo nemmere vil det være. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #202: 25 Mar 2009, 11:52 »

Må jeg være enig med zone i, syntes ik du har grund til at lægge sådan en tone for dagen DB Peace

altså jeg vil mene det er arrangørene der har den endelige afgørelse for hvordan vi gør tingene, for det er derfor de er arrangøre..

Det nytte sku ikke noget at folk begynder at mundhugges over noget SÅ irrelevant som hvor mange trøjer vi skal have med... Det duer ik, vi skal jo helst være venner nu så vi også er det på dagen Wink

Cool

enged
Gæst

« Svar #203: 25 Mar 2009, 12:04 »

Nu vil jeg også blande mig, alle har da vel en sort og en hvid t-shirt som er mere eller mindre fri for diverse farver, så det kan da vel ikke være så svært at have en af hver med? Rullende Øjne

Chakana
Manager

« Svar #204: 26 Mar 2009, 21:36 »

Alle kan vel tage 2-3 t-shirts med og så kan man tage den derfra. Som udgangspunkt en hvid og en sort t-shirt. Hvis 100 gram ekstra i tasken er for hårdt, så lad vær' med at tage med.

Jeg skal have købt mig nogle fodboldstøvler, for jeg har sgu ikke nogen! Men ser meget frem til at få nogle hyggelige timer sammen med jer andre. Wink

Arsenal Football Club

BenMusalho
Gæst

« Svar #205: 26 Mar 2009, 22:00 »

Det er 400 kroner for halvanden time.. Hvor mange skal vi så bestille? 1½ time eller 3 timer? Jeg ved dog ikke, hvor meget folk er villige til at betale, så hvis I lige skriver det her, kan Pepe og jeg få et bedre indtryk af det. Ellers  kan der laves en afstemning.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #206: 26 Mar 2009, 22:02 »

3 timer da man ikke når meget på  halvanden

BenMusalho
Gæst

« Svar #207: 26 Mar 2009, 22:03 »

Der er jeg enig.. Men hvor meget vil du lægge i puljen? Det var egentlig det, der var spørgsmålet. Wink

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #208: 26 Mar 2009, 22:05 »

Smiley En halvtredser måske lidt mere da jeg gerne vil møde jer og spille noget bold Wink

Chakana
Manager

« Svar #209: 26 Mar 2009, 22:08 »

Altså 4½ time koster 60 kr. pr. person hvis vi siger at vi ikke bliver flere. Men da vi helt sikkert bliver flere end 20 så kommer prisen pr. person endnu længere ned, så jeg synes da bare at vi skal bestille 4½ time. Hellere for meget end for lidt.

Vi kommer jo nok til at spille lidt og så holde pause, så vi bliver ikke så hurtigt trætte. Jeg holder helt sikkert på 4½ time!

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010