Hamza_BIF
|
|
Det kunne være fedt hvis vi kunne få odds på i odds sektionen! 
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
Shaft
|
|
Det kunne være fedt hvis vi kunne få odds på i odds sektionen!  Nok lidt sent, især nå alle andre er på vej til kampen 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ja. Nemlig også det jeg tænkte på  Btw. Shaft du er en af de spillere jeg holder mest øje med til agentfirmaet i dag så du har bare at score nogle basser  (Selvom det er mod min klient VK) 
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Da de fleste må være på vej nu, vil jeg sige god kamp til alle!  Øl til den der vinde en hovedsstødsduel med Shaft 
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Ja. Nemlig også det jeg tænkte på  Btw. Shaft du er en af de spillere jeg holder mest øje med til agentfirmaet i dag så du har bare at score nogle basser  (Selvom det er mod min klient VK)  Jamen er lidt svært nå jeg render rundt nede i forsvaret 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Jamen er lidt svært nå jeg render rundt nede i forsvaret  LANGSKUUUD! 
|
|
|
|
|
|
|
|
steeval
|
|
Jamen er lidt svært nå jeg render rundt nede i forsvaret  BROK, BROK, BROK.. Stoppede dig aldrig i ungdomsårene da vi spillede i vanløse
|
|
|
|
Vi har sgu ikke behov for en kejser Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvor gammel er du Shaft? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
I skal nok få set mine langskud  Er der vist svaret på AB, så er et kæmpe talent!!! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
steeval
|
|
Et ydmygende 8-1 nederlag til Hold 1 xD
Men det var sku en god tur drenge.. Men hvor blev trøjerne af?
|
|
|
|
Vi har sgu ikke behov for en kejser Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..
|
|
|
|
|
Degen
Gæst
|
|
Hvem vandt
|
|
|
|
|
|
|
|
kaviedes
|
|
Det gjorde Hold 2 : 8-1 
|
|
|
|
Kaviedes 
|
|
|
|
Degen
Gæst
|
|
Okay
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Hvorfor scroollede du ikke bare 5 cm op, degen, der stod svaret? 
|
|
|
|
|
|
|
|