home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1104 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence 09 + præmier!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence 09 + præmier!  (Læst 76838 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Blogkonkurrence 09 + optakt!
« Svar #165: 21 Mar 2009, 13:43 »

Ved folk selv påpeger det i deres kommentarer hvis man læser rundt omkring.
Jeg ved godt at du, JimmyGP og alle andre som laver blogs ikke gør det af den grund, men stille læsere går efter sådan noget - Tro det eller ej.
Selvfølgelig gør der det. Det ved jeg udemærket, men i den tid jeg har været herinde, har det altid været de mest velskrevne, eller flottest opsatte blogge der har fået flest kommentarer.. Smiley

Shaft
Manager

« Svar #166: 21 Mar 2009, 13:51 »

Selvfølgelig gør der det. Det ved jeg udemærket, men i den tid jeg har været herinde, har det altid været de mest velskrevne, eller flottest opsatte blogge der har fået flest kommentarer.. Smiley

Selvfølgelig får de velskrevne og flotte opsatte blogge fleste kommentarer. Har hellere ikke sagt andet.
Men det er nemmere at med en kendt klub med mange fans at få fans at få en masse kommentare, end det er med en spansk 4 divisions klub som ingen kender. Hvilket igen leder tilbage til det jeg skrev som du spurgte om at klubvalget og dermed også spillerne og resultaterne også spiller ind.

alek9000
Manager

« Svar #167: 21 Mar 2009, 13:53 »

Jeg synes ellers tit, at der har været stor interesse for de her LLM blogs.

Shaft
Manager

« Svar #168: 21 Mar 2009, 13:55 »

Jeg synes ellers tit, at der har været stor interesse for de her LLM blogs.

Men mål det så med interessen for en topklub.

-LFC-
Manager

« Svar #169: 21 Mar 2009, 13:57 »

Selvfølgelig får de velskrevne og flotte opsatte blogge fleste kommentarer. Har hellere ikke sagt andet.
Men det er nemmere at med en kendt klub med mange fans at få fans at få en masse kommentare, end det er med en spansk 4 divisions klub som ingen kender. Hvilket igen leder tilbage til det jeg skrev som du spurgte om at klubvalget og dermed også spillerne og resultaterne også spiller ind.
Nah det er jeg ikke helt enig i. Et godt eksempel er din egen Fulham > Parma > Danmark (tror jeg det var) blog, som fik en del kommentarer, trods klubvalget imo. ikke er nogen ret interessant klub. Men den var velskrevet og flot sat op. Et andet eksempel er Ben92's Leoni blog, som er velskrevet og flot sat op og får en del kommentarer, samme gælder et par af Rosseneros (TNT i dag) blog fra italiensk LLM i 08'eren, Dustys Barnsley-blog, som også er velskrevet og får en del comments, mens jeg selv havde en LLM-blog i 08'eren som også fik en del flere kommentarer end jeg er vant til. Smiley

Så, det er jeg slet ikke enig med dig i. Smiley Mine oplevelser er, at det er nemmere at få kommentarer med en LLM-blog end topklubsblog. Zulues Real Madrid-blog er et godt eksempel. Fantastisk skrevet og meget flot sat op, men meget få kommentarer. Har klubvalget lidt udfordring er det min erfaring, at det giver flere comments. Smiley

Shaft
Manager

« Svar #170: 21 Mar 2009, 14:00 »

Nah det er jeg ikke helt enig i. Et godt eksempel er din egen Fulham > Parma > Danmark (tror jeg det var) blog, som fik en del kommentarer, trods klubvalget imo. ikke er nogen ret interessant klub. Men den var velskrevet og flot sat op. Et andet eksempel er Ben92's Leoni blog, som er velskrevet og flot sat op og får en del kommentarer, samme gælder et par af Rosseneros (TNT i dag) blog fra italiensk LLM i 08'eren, Dustys Barnsley-blog, som også er velskrevet og får en del comments, mens jeg selv havde en LLM-blog i 08'eren som også fik en del flere kommentarer end jeg er vant til. Smiley

Så, det er jeg slet ikke enig med dig i. Smiley

Ang. min egen blog vil jeg ikke ligefrem sige Fulham er et alt for uinteressant klub, men det er nok en smagsag Smiley

Selvfølgelig får de "store" blogskrivere som Dysty, TNT og for den sags skyld også dig en del kommentarer lige meget hvilket hold de blogger om. Det benægter jeg ikke. Men for at blive "stor" skal man starte i det små, og der er det svært at tiltrække læsere, og kommentarer hvis man starter i den tyske 3 division. Smiley

alek9000
Manager

« Svar #171: 21 Mar 2009, 14:04 »

Ang. min egen blog vil jeg ikke ligefrem sige Fulham er et alt for uinteressant klub, men det er nok en smagsag Smiley

Selvfølgelig får de "store" blogskrivere som Dysty, TNT og for den sags skyld også dig en del kommentarer lige meget hvilket hold de blogger om. Det benægter jeg ikke. Men for at blive "stor" skal man starte i det små, og der er det svært at tiltrække læsere, og kommentarer hvis man starter i den tyske 3 division. Smiley
Det er helt rigtigt. Når de 'store' brugere på sitet starter en blog, begynder folk at skrive en masse kommentarer. Ved ikke, om det er en slags røvslikning, men det er i hvert fald et faktum.

-LFC-
Manager

« Svar #172: 21 Mar 2009, 14:06 »

Ja, det er helt rigtigt, men så vil jeg også lige benytte lejligheden til at nævne Erhardts "The Spiders" blog. Såvidt jeg ved var, det hans første blog, men efterhånden som niveauet steg i hans blog, og jo længere den holdte, så kom der også flere og flere kommentarer, så selvom man starter i det små, skal kommentarerne nok komme, bare man holder ved. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #173: 21 Mar 2009, 14:14 »

Det er helt rigtigt. Når de 'store' brugere på sitet starter en blog, begynder folk at skrive en masse kommentarer. Ved ikke, om det er en slags røvslikning, men det er i hvert fald et faktum.

Det har vel bare noget at gøre med, at man ved at brugere som Dusty, TNT, Cesc, Zulue, SirToby osv. er garanter for kvalitet.

Shaft
Manager

« Svar #174: 21 Mar 2009, 14:14 »

Ja, det er helt rigtigt, men så vil jeg også lige benytte lejligheden til at nævne Erhardts "The Spiders" blog. Såvidt jeg ved var, det hans første blog, men efterhånden som niveauet steg i hans blog, og jo længere den holdte, så kom der også flere og flere kommentarer, så selvom man starter i det små, skal kommentarerne nok komme, bare man holder ved. Smiley

Hehe - Selvfølgelig skal de nok komme. Det eneste jeg sagde, var at nogen har behov for kommentarer i starten af sine blogs for at holde længere, og det er ikke altid nye har den tålmodighed uden kommentarer - Kommentarer som der ikke kommer så mange af hvis man er ny og begynder i en 2-3 divisions klub. Desværre.

alek9000
Manager

« Svar #175: 21 Mar 2009, 14:16 »

Det har vel bare noget at gøre med, at man ved at brugere som Dusty, TNT, Cesc, Zulue, SirToby osv. er garanter for kvalitet.
Det kan godt være, men hvis en bruger med 1 stjerne skrev en lige så god indledning som eksempelvis Dusty eller Cesc, så ville Dusty/Cesc stadig få flere kommentarer.

United-styrer
Gæst

« Svar #176: 21 Mar 2009, 14:22 »

Det kan godt være, men hvis en bruger med 1 stjerne skrev en lige så god indledning som eksempelvis Dusty eller Cesc, så ville Dusty/Cesc stadig få flere kommentarer.

Fordi flere ville læse den pga. navnet. Og det er vel egentlig fair nok, at mange flotte blogs bliver belønnet i form af en sådan respekt omkring ophavsmændene.

-LFC-
Manager

« Svar #177: 21 Mar 2009, 14:25 »

Fordi flere ville læse den pga. navnet. Og det er vel egentlig fair nok, at mange flotte blogs bliver belønnet i form af en sådan respekt omkring ophavsmændene.
Det er rigtigt. Så må man jo bare "gøre sig fortjent" til at få den respekt. Smiley

Zulue
Manager

« Svar #178: 21 Mar 2009, 14:26 »

Cesc er jo også startet et sted, alle er startet et sted, og man kan jo heller ikke forvente at en ukendt sanger vil få nær så meget opmærksomhed som Britney Spears, hvis de begge udgav den samme single, med samme kvalitet i og sådan. Den ukendte må jo så bare være konstant, så man til sidst ikke kan undgå at tænke kvalitet når man ser navnet, for det er jo sådan Cesc og alle andre har gjort. Selvfølgelig kan man være heldig at processen går hurtigt eller noget, fordi man bliver anbefalet/set på af en respekteret person - akkurat som man ville, hvis en respekteret anmelder så ens sang og gav den gode stjerner.

Shaft
Manager

« Svar #179: 21 Mar 2009, 14:36 »

akkurat som man ville, hvis en respekteret anmelder så ens sang og gav den gode stjerner.

Ja det er jo typiske anmelder at se på en sang i stedet for at høre den Opstemt

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010