home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1271 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Spillererfaringer'09
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringer'09  (Læst 97935 gange)
Yakushin
Reserveholdsspiller

Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #90: 11 Jan 2009, 16:56 »

Nogen der har erfaringer med jo fra man city?

Jeg har aldrig fået ham til at fungere på holdet, og har ofte leveret den ene dårlige kamp efter den anden. Det er ikke en spiller jeg ville kaste penge efter, tværtimod ville jeg sællge ham, da han kan indbringe en ok pose penge.

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Pepe
Gæst

« Svar #91: 11 Jan 2009, 17:04 »

Det er også mine erfaringer med Jo. Han spiller ikke specielt godt og bør kun være god nok til en mellem/bund-klub i diverse store europæiske ligaer.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #92: 11 Jan 2009, 17:40 »

Hej drenge Wink

Da jeg sad og søgte efter en højre back til mit PSG hold faldt jeg over en gammel kending - nemlig Antonio Barragán? I er vel nogle der kan huske ham, som et stort talent, ik Smiley Da jeg så fandt ud af, at jeg kunne købe ham for 3 mil, slog jeg til og nu vil jeg hører om i har nogle erfaring med ham i 09 og om han kan udvikle sig til en super back.

Vi har hørt den før: "Han er god i det "gamle" spil!" - Og jeg må støtte denne her.. Jeg har stor erfaring med ham i 08'eren, men desværre ikke i 09'eren da jeg ikke har været i en klub, hvor han vil til.. Nu skriver du "mil", som umiddelbart er en forkert stavet forkortelse af milliarder, men du mener vel mio, ikk'? I så fald, havde jeg købt ham, og prøvet ham af! Smiley

Held og lykke, og vend lige tilbage efter en sæson eller to med ham.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #93: 12 Jan 2009, 16:22 »

Nogen der har erfaring med Jannick Thrane fra BIF's andet hold?

Newton Heath
Manager

« Svar #94: 12 Jan 2009, 21:16 »

Til folk som overvejer at købe Antonio Cassano:

Én spiller har de seneste par år i min karriere i Football Manager 2009 med Manchester United været den hovedsaglige årsag til at det er gået så gode som det nu en gang er gået. Jeg har sat sejlene mod mit tredje mesterskab, og Antonio Cassano er en del af det hold. Han er desværre meget undervurderet af mange i FM-verdenen, og det bør han bestemt ikke være. Han har nemlig scoret mange mål for klubben fra sin position fra den offensive venstrekant, og derudover har han været en glimrende mand at sende i angrebet, hvis der skal satses eller jeg lider alvorligt at skader. Han har gode stats, især teknisk, og hans eneste problem er hans store ego.

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #95: 12 Jan 2009, 21:41 »

Lars Winde syntes jeg er god. :p

hinke83
Lilleputspiller
*

« Svar #96: 14 Jan 2009, 06:30 »

Jeg overvejer at hente Daniel Opare & John Fleck til Newcastle midt i første sæson. Nogen erfaringer? Vil meget gerne se SS af begge spillere fra 3/4 sæson.

Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen!

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #97: 14 Jan 2009, 16:24 »

Jeg overvejer at hente Daniel Opare & John Fleck til Newcastle midt i første sæson. Nogen erfaringer? Vil meget gerne se SS af begge spillere fra 3/4 sæson.

Jeg har desværre ingen erfaringer med nogle af spillerne, men her er da lige et par screens af dem i år 2011:

De har nok ikke fået den optimale træning, men dårlige kan man da ikke sige de er. Du må bare sige til hvis du vil se andre detaljer.

Cesc
Gæst

« Svar #98: 14 Jan 2009, 22:08 »

Mauro Camoranesi har været en af mine bedste spillere, men de engelske storklubber trækker meget i ham. Han er vurderet til 67,5 millioner, og Liverpool har været helt oppe at byde det dobbelte - hvilket jeg dog afviste. Men nu, er Cassano blevet sat til salg af sig selv i Sampdoria..

Det sætter mig lidt i et dilemma, for jeg vil sgu' gerne have Cassano på mit hold, fordi jeg virkelig synes han er en pragtfuldspiller. Men jeg kan kun købe Cassano, hvis jeg sælger min halvargentinske fætter på højrekanten, Camoranesi.

Hvad skal jeg gøre?

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #99: 14 Jan 2009, 22:35 »

Mauro Camoranesi har været en af mine bedste spillere, men de engelske storklubber trækker meget i ham. Han er vurderet til 67,5 millioner, og Liverpool har været helt oppe at byde det dobbelte - hvilket jeg dog afviste. Men nu, er Cassano blevet sat til salg af sig selv i Sampdoria..

Det sætter mig lidt i et dilemma, for jeg vil sgu' gerne have Cassano på mit hold, fordi jeg virkelig synes han er en pragtfuldspiller. Men jeg kan kun købe Cassano, hvis jeg sælger min halvargentinske fætter på højrekanten, Camoranesi.

Hvad skal jeg gøre?
Jeg ville helt sikkert sælge... Cassano har jeg kun haft rigtig gode erfaringer med i FM 09... Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #100: 14 Jan 2009, 22:38 »

Helt enig! Han er min hidtil bedste angriber i FM09. Smiley

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

« Svar #101: 15 Jan 2009, 11:16 »

Har netop købt Simone Tirribocchi til mit Genoa mandskab, og han bomber for vildt, 4 kasser i hans debut og efterfølgende 4 mål i 3 kampe. Ikke sidste gang jeg har investeret i ham!

Jookoko
Juniorspiller
**

« Svar #102: 15 Jan 2009, 11:31 »

Matias Ruiz = GUD!

*** Blue Is The Colour ***

Zone 43
Manager

« Svar #103: 16 Jan 2009, 19:45 »

Nogen erfaringer med den tidligere M'boro og Lyon spiller, Herold Goulon? Jeg overvejer lidt at hente ham til Southend for at øge bredden på min midtbane, men jeg tvivler lidt på hans kvaliteter.. Ubeslutsom

Nogen der har erfaring med Jannick Thrane fra BIF's andet hold?

Havde ham til prøvetræning med Southend, hvor han gjorde det udemærket i de få træningskampe, som han deltog i..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #104: 16 Jan 2009, 19:53 »

Har netop købt Simone Tirribocchi til mit Genoa mandskab, og han bomber for vildt, 4 kasser i hans debut og efterfølgende 4 mål i 3 kampe. Ikke sidste gang jeg har investeret i ham!
Han er fremragende til de mindre hold! Smiley Har set ham blive nummer 2 på topscorerlisten med 20 scoringer for Lecce, mens min egen Cassano så vandt med 29 scoringer. Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010