home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Spillererfaringer'09
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringer'09  (Læst 91799 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #30: 28 Dec 2008, 17:43 »

Hvor fungerer Gonzalo Higuain bedst? Jeg har lige købt ham for 150 mio til Spurs og jeg ved ikke om han skal bruges i angrebet?
Logged

SirSøndergaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #31: 28 Dec 2008, 18:58 »

Hvem er bedst at have på en midtbane sammen med en midtbane dynamo? Jeg har kastet min interesse på henholdsvis Axel Witsel og Steven Defour, men hvem skal have den plads af de to og kan de være dominerende i Ligue 1 for PSG?
Logged

Liverpool FC99
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #32: 29 Dec 2008, 13:14 »

Nogen som har noget erfaring med Jack Wilshere, og eventuelt hvor han fungere bedst på banen ?
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #33: 29 Dec 2008, 13:24 »

Hvor fungerer Gonzalo Higuain bedst? Jeg har lige købt ham for 150 mio til Spurs og jeg ved ikke om han skal bruges i angrebet?

han er god i angrebet, det var der jeg brugte ham i Real ihvertfald Smiley
Logged

Naah.

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #34: 29 Dec 2008, 13:25 »

Hvem er bedst at have på en midtbane sammen med en midtbane dynamo? Jeg har kastet min interesse på henholdsvis Axel Witsel og Steven Defour, men hvem skal have den plads af de to og kan de være dominerende i Ligue 1 for PSG?

Steven Defour er helt fantastisk. Han gør det suverænt godt, og præsterer på enormt højt niveau hver eneste kamp.. Lad dig ikke narre af hans relativt middelmådige tekniske stats.. Jeg har haft hentet ham i Arsenal, hvor han har styret midtbanen sammen med Fabregas i 3 sæsoner nu. Han er verdensklasse mentalt, og han er også stærk fysisk. Jeg er ikke i tvivl om at han vil blive dominerende i Ligue 1 Wink

Jeg har dog ingen erfaringer med Witsel, så jeg kan ikke sammenligne. Men jeg kan i hvert fald ikke andet end anbefale Steven Defour til den centrale midtbane.
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

jtoft
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #35: 29 Dec 2008, 13:31 »

Jeg har benyttet mig af Witsel i Arsenal, hvor han har spillet udemærket. Ikke vildt prangende, men med en del assists og få mål. Og så har han udviklet sig rigtig meget.
Logged

THE GREEN PRIDE: VFF!

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #36: 29 Dec 2008, 14:25 »

Jeg spiller med Chelsea og koebte Balotelli for 10mio £. Super sub  Opstemt - Anelka blev skadet i 8 maaneder, saa han er pt min foretrukne angriber ved siden af Drogba. Han er selvfoelgelig ret ung og braender da ogsaa flere chancer en Drogba, men har scoret 5 maal i 10 kampe + assists. Desuden kan han ogsaa spille paa kanten (hvilket jeg dog ikke har proevet), hvilket ogsaa goer at han er komfortabel med at hente bolden laengere ned paa banen og loebe op med bolden og score selv. Et klassekoeb, hvis man ikke har mod paa at smide de helt store penge paa Zlatan eller David Villa  Smiley
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #37: 30 Dec 2008, 19:26 »

Er der nogen der har erfaringer med Fellaini?
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #38: 30 Dec 2008, 19:28 »

Hvilke erfaringer har i evt. gjort jer med Ribéry, og hvad ville en god købspris være?
Logged

chiika123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #39: 30 Dec 2008, 20:00 »

hvilke erfaringer har i med Alexis Sánchez ?
Logged

SirSøndergaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #40: 31 Dec 2008, 05:02 »

Steven Defour er helt fantastisk. Han gør det suverænt godt, og præsterer på enormt højt niveau hver eneste kamp.. Lad dig ikke narre af hans relativt middelmådige tekniske stats.. Jeg har haft hentet ham i Arsenal, hvor han har styret midtbanen sammen med Fabregas i 3 sæsoner nu. Han er verdensklasse mentalt, og han er også stærk fysisk. Jeg er ikke i tvivl om at han vil blive dominerende i Ligue 1 Wink

Jeg har dog ingen erfaringer med Witsel, så jeg kan ikke sammenligne. Men jeg kan i hvert fald ikke andet end anbefale Steven Defour til den centrale midtbane.

Tak for den super gode respons Wink jeg må sige du solgte ham godt og han har ikke floppet Wink
Logged

MikkelH
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #41: 31 Dec 2008, 14:48 »

Aquilani Eller De Rossi ?
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #42: 01 Jan 2009, 02:01 »

De Rossi, han har været fantastisk i mit Roma spil, hvor han var nomineret til årets spiller.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #43: 01 Jan 2009, 02:02 »

De er to helt forskellige typer. De Rossi er en gud defendivt, men Aquilani er også fremragende offensivt såvel som defensivt.
Logged

19-18!

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #44: 01 Jan 2009, 16:01 »

Hey derude !
Er i et positivt problem . Zaza stod genialt for mig, indtil han blev skadet, også har Stenild overtaget, og er blevet meget vigtig, han står ligeså godt som Zaza, men mangler måske den rutine Zaza har, så er mit spørgsmål til jer: Hvem skal jeg vælge ? (:
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010