home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 859 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Spillererfaringer'09
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringer'09  (Læst 98209 gange)
Liverpool FC99
Juniorspiller
**

Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #210: 10 Mar 2009, 15:58 »

Jeg sidder i et spil med At. Madrid. Jeg er ved at være kommet til vinterpausen i 1. sæson (patch 9.3.0) da jeg opdager at Carlos Tevezs kontrakt med Man Utd udløber til sommer, samtidig ser jeg også at Vagner Love vil væk fra klubben og kan få ham til nogenlunde samme pris som Tevez.

Hvem vurdere i at jeg skal anskaffe mig ?

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #211: 10 Mar 2009, 16:00 »

ville nok personligt vælge Tevez da jeg mener han er en bedre spiller end vagner love...

sindsygt
Gæst

« Svar #212: 10 Mar 2009, 16:02 »

Ville også vælge Tevez,,,
Men tvivler dog på at han vil til din Madrid Opstemt

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #213: 10 Mar 2009, 16:02 »

Jeg ville også vælge Tevez.. Da han sikkert også giver massere af penge gennem trøjesalg hehe.. :b

Ej den er svær, men hælder mest til Tevez som overall er fantastisk.

Cesc
Gæst

« Svar #214: 10 Mar 2009, 16:05 »

Den evige kamp mellem Brasilien og Argentina forsætter åbenbart. Jeg vil lige fortælle om mine erfaringer med begge spillere. Lad os starte med det største navn først:

CARLOS TEVÉZ
Mine erfaringer med Tevéz er eminente. Han er en supergod angriber, der virkelig ved hvor målet står. Han er uhyre træfsikker og sparker næsten alle sine forsøg ind. Derudover kæmper han for sine holdkammerater, og det ser jeg som positivt. Det kan dog godt være negativt, fordi han trækker langt ned i banen for at hjælpe. Hvis du dog spiller med en El Kun ved siden af, ser jeg ingen problemer i at Tevéz gør det. Han er en henrivende fodboldspiller, som du helt sikkert vil få gavn af.

VAGNER LOVE
Love er der mange som ofte roser til skyerne, men jeg har ikke det helt store tilovers for ham i Football Manager. Jeg er meget vild med ham i virkeligheden, men jeg har aldrig fået succes med ham i Football Manager. Hverken i 07-, 08- eller 09-versionen, har jeg fået ham til at bombe på samlebånd. Men tag ikke fejl af det, måske kan du ting med Vagner som jeg ikke kan. Han er dog dårligere på alle punkter end Tevéz, dog er han en smule hurtigere. Det er den eneste fordel, jeg kan se ved at vælge Vagner Love frem for Tevéz.

SAMLET VURDERING
Jeg henter Carlos Tevéz, hvis jeg var dig.

Liverpool FC99
Juniorspiller
**

« Svar #215: 10 Mar 2009, 16:09 »

Den evige kamp mellem Brasilien og Argentina forsætter åbenbart. Jeg vil lige fortælle om mine erfaringer med begge spillere. Lad os starte med det største navn først:

CARLOS TEVÉZ
Mine erfaringer med Tevéz er eminente. Han er en supergod angriber, der virkelig ved hvor målet står. Han er uhyre træfsikker og sparker næsten alle sine forsøg ind. Derudover kæmper han for sine holdkammerater, og det ser jeg som positivt. Det kan dog godt være negativt, fordi han trækker langt ned i banen for at hjælpe. Hvis du dog spiller med en El Kun ved siden af, ser jeg ingen problemer i at Tevéz gør det. Han er en henrivende fodboldspiller, som du helt sikkert vil få gavn af.

VAGNER LOVE
Love er der mange som ofte roser til skyerne, men jeg har ikke det helt store tilovers for ham i Football Manager. Jeg er meget vild med ham i virkeligheden, men jeg har aldrig fået succes med ham i Football Manager. Hverken i 07-, 08- eller 09-versionen, har jeg fået ham til at bombe på samlebånd. Men tag ikke fejl af det, måske kan du ting med Vagner som jeg ikke kan. Han er dog dårligere på alle punkter end Tevéz, dog er han en smule hurtigere. Det er den eneste fordel, jeg kan se ved at vælge Vagner Love frem for Tevéz.

SAMLET VURDERING
Jeg henter Carlos Tevéz, hvis jeg var dig.

Mange tak for det Opstemt jeg prøver at hente Tevez, så håber jeg bar at han vil Opstemt men han blev ikke rigtig brugt af Man Utd så muligheden burde være der Opstemt

MakkerMakker
Lilleputspiller
*

« Svar #216: 10 Mar 2009, 19:24 »

Er der nogle der har nogle erfaringer med Guilherme fra Cruzeiro ??Opstemt

Danielsen
Manager

« Svar #217: 10 Mar 2009, 19:28 »

Er der en eller anden der har en god erfaring med Mirko Vucinic fra AS Roma

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Nicolas Millan
Lilleputspiller
*

« Svar #218: 10 Mar 2009, 19:57 »

hej alle sammen hvor finder i de der træninger som cesc-træning og tugs træning

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #219: 10 Mar 2009, 20:02 »

hej alle sammen hvor finder i de der træninger som cesc-træning og tugs træning
Til en anden gang, er dette ikke det rigtige forum Smiley
Hvis du kigger under kategorien "Træningsbanen", finder du mange gode tråde om dette.

Cesc-Træning: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18049.0

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #220: 10 Mar 2009, 22:13 »

Er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med Ricardo Vaz Te fra Bolton, jeg er Hoffenheim i første sæson og mangler en højre fløj, overvejer meget at købe ham

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #221: 11 Mar 2009, 16:49 »

Andre der har erfaring med at smide Alves op på højre side af midtbanen? Har netop gjort det i mit Barcelona game, og han endte med at vinde Player of the year, såvel som Midfielder of the year og Footballer for the year, med en gennemsnitsrating på 7,54 i de kampe han har spillet.

Vil bare høre om det er et udslag af tilfældighed, eller om andre har haft lige så gode erfaringer med ham på midtbanen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Liverpool FC99
Juniorspiller
**

« Svar #222: 11 Mar 2009, 21:51 »

Leder efter en højre fløj, har kigget på Ribery, Quaresma og Nani. Nogen som har noget erfaring med disse også kan konkludere hvem jeg bør købe ? eller nogen som har en helt anden?

Danielsen
Manager

« Svar #223: 11 Mar 2009, 21:53 »

Hvis man ser på deres stats, er det jo Ribery der er bedst, men haar personligt bedste erfaringer med Quaresma

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #224: 14 Mar 2009, 18:45 »

Jeg tror også jeg vil sige Quaresma.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010