|
Don Abramovich
|
|
Hvad er folks erfaring med Guilhermo Ochoa fra Mexico? Mine scouts er helt skudt i ham, men jeg er ikke helt sikker på han stats 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anden1214
|
|
Hvad er folks erfaring med Guilhermo Ochoa fra Mexico? Mine scouts er helt skudt i ham, men jeg er ikke helt sikker på han stats  har haft ham med valencia og han er rigtig god blev årets målmand et år og er ellers nummer to efter casillias
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 13:22 af anden1214 »
|
|
jeg lever for fck
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Nogle der har erferinger med Sercan Yildirim?
Han ser ud til at blive ret god.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Hvad er folks erfaring med Guilhermo Ochoa fra Mexico? Mine scouts er helt skudt i ham, men jeg er ikke helt sikker på han stats  Han spillede sindssygt i mit atletico save, gennemsnit på 7.14 i første sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vegito
|
|
Hvad er folks erfaring med gilardino overvejer og købe ham kan få ham for 167 mio???
|
|
|
|
|
|
Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???
|
|
|
|
|
Clestin
|
|
Hvad er folks erfaring med Guilhermo Ochoa fra Mexico? Mine scouts er helt skudt i ham, men jeg er ikke helt sikker på han stats  Jeg har ikke lige prøvet ham i 09 men jeg købte ham altid i fm 08 da jeg så ham som den bedste mål mand.. vandt alt med ham på mål.. men da jeg tit spiller i england er han svær at få tilladelse til eller var han i 08.. men super mål mand
|
|
|
|
|
|
We ride together, we die together. Man Utd 4life
|
|
|
|
|
FTR
|
|
Nogen der har erfaringer med Edgar Barreto??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELS
|
|
Søger nogle erfaringer med James Vaughan. Helst ca 3 sæsoner inde i spillet. Har mulighed for at købe ham til City i starten af anden sæson. På forhånd tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten #7
|
|
har ham i everton, og der scorede han 16 mål og 14 assist i første sæsob .. og han har fået navnet vidunderdreng , så han kan godt anbefales 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELS
|
|
har ham i everton, og der scorede han 16 mål og 14 assist i første sæsob .. og han har fået navnet vidunderdreng , så han kan godt anbefales  Mange tak for svaret. Min scout sagde at Everton skulle ca 125 mio for ham, men de vil ha 250 mio kr. Det er for meget for mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Mange tak for svaret. Min scout sagde at Everton skulle ca 125 mio for ham, men de vil ha 250 mio kr. Det er for meget for mig
Ja det er han absolut ikke værd! Men som Morten nævnte, så bliver han vidunderdreng - klasse!  Men absolut en farlig målscorer når han nærmer sig de 27-30 år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ELS
|
|
Ja det er han absolut ikke værd! Men som Morten nævnte, så bliver han vidunderdreng - klasse!  Men absolut en farlig målscorer når han nærmer sig de 27-30 år  Okay. Så holder jeg øje med ham. Vil hellere ha Marquinhos for 225 mio kr. Tak for svaret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schöler/*-*
Gæst
|
|
Rene Adler i Leverkusen... spiller virkelig godt, ved vinterpausen har mit hold rent bur i 15 ud af 22 kampe og hans gennemsnit er på 7.24 EDIT: Han er forresten førstemålmand på landsholdet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3460-NicO
|
|
Hvad er folks erfaring med gilardino overvejer og købe ham kan få ham for 167 mio???
Jeg har gode erfaringer med ham i Zaragoza , han er en stabil spiller og han scorede på næsten alle de chancer han fik  , men jeg gav så 180 mil for ham , men køb ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalle75
|
|
Nogen der har erfaring med Mario Santana fra Fiorentina? Jeg har brug for et par hurtige svar
|
|
|
|
|
|
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
|
|
|
|