|
schöler/*-*
Gæst
|
|
Det ved jeg ikke. Har også selv spekuleret over det spørgsmål, men kan ikke finde en løsning på det  .  . Har nemlig også undret mig over det et stykke tid, men det må kunne lade sig gøre, da Newton Heath er i gang med en blog om Schweiz. Han er en tidligere spiller, Heinz Hermann, og han har et sted uploadet sin managerprofil og der stod at han havde spillet så og så mange landskampe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Sej007: Det er hvor gode de er i den egenskab som hedder ungdomsspillere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Har nemlig også undret mig over det et stykke tid, men det må kunne lade sig gøre, da Newton Heath er i gang med en blog om Schweiz. Han er en tidligere spiller, Heinz Hermann, og han har et sted uploadet sin managerprofil og der stod at han havde spillet så og så mange landskampe.
Tænkte faktisk også på hans blog, men svaret, det kan ved ikke  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schöler/*-*
Gæst
|
|
Tænkte faktisk også på hans blog, men svaret, det kan ved ikke  . Tror du det vil hjælpe at spørge ham, evt. i en PB?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Sej007: Det er hvor gode de er i den egenskab som hedder ungdomsspillere
men hvordan kan det være at min træner (ss nedenunder) har 4 stjerner i boldkontrol på 1 holdet men kun 3 på u holdet? http://i42.tinypic.com/2qats44.jpg
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
Det er godt nok mærkeligt. Kan jeg ikke få et screenshot af begge dine træninger?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Det er godt nok mærkeligt. Kan jeg ikke få et screenshot af begge dine træninger?
altså hvor du ser stjernerne eller hvad tænker du på?
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
schöler/*-*
Gæst
|
|
Tror du ikke det er fordi han ikke er ungdomstræner?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
altså hvor du ser stjernerne eller hvad tænker du på? Ja tak det med stjernerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Hvorhenne ses en klubs ID når man har trykket "Vis unikke ID" Jeg kan finde spillernes og ligaernes men ikke klubbernes? 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Kodahl
|
|
Hvor er editor? - jeg kan ikke finde det på steam eller nogen steder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Hvor er editor? - jeg kan ikke finde det på steam eller nogen steder.
C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009\SteamApps\common\football manager 2009\tools\data editor
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
|
Kodahl
|
|
C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009\SteamApps\common\football manager 2009\tools\data editor
Det er så stien hvordan kommer jeg hen til der? - skal man bare søge på den sti eller hva
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Det er så stien hvordan kommer jeg hen til der? - skal man bare søge på den sti eller hva
Hvad mener du? alt er forklaret der? du skal bare følge det han har skrevet til punkt og prikke 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Brug Stifinder. Højreklik på din startknap og vælg Stifinder i menuen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|