|
Dane 16
|
|
hvornår stiger man i de forskellige rang på FmF.??
er der ingen der ved det??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nu har efterhånden set et par stykker som har spurgt om ting der ikke handler om FM. Og derfor spørger jeg: Er denne tråd ikke kun til FM-relaterede spørgsmål eftersom den også ligger i Omklædningsrummet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Hvad hedder padovas stadion
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Stadio Euganeo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chiika123
|
|
Stadio euganeo med plads til 32336
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Tror bare at det er aktiviteten på siden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Nu har efterhånden set et par stykker som har spurgt om ting der ikke handler om FM. Og derfor spørger jeg: Er denne tråd ikke kun til FM-relaterede spørgsmål eftersom den også ligger i Omklædningsrummet?
Så burde den vel hedde "Alle mulige FM spørgsmål" eller noget.  hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
jo der nogen som ved det.. de skriver det bare ikke for at undgå spam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Kan 08 skins bruges til 09? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Kan 08 skins bruges til 09?  NEJ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Forstår ikke helt hvordan det fungerer med EURO CUP pladser i Premier League (i FM09 altså). Der står at 5-7 pladsen kommer i EURO CUP afhængig af FA cup og liga cup. Vil det sige at det kun er 5 pladsen der kommer med, og at 6 pladsen kan komme med hvis et hold der kom på 1-5 vinder FA cuppen eller liga cuppen? Og at 7. pladsen kan komme med hvis begge turneringer bliver vundet af et hold fra 1-5?  Nej... Det betyder at de hold på 5., 6. og 7. pladsen kommer i EURO CUPPEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Back To Topic, ofte skrevet B2T.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magaca
Lilleputspiller
|
|
Nej... Det betyder at de hold på 5., 6. og 7. pladsen kommer i EURO CUPPEN
Og det er altså ligemeget hvad? Har nemlig oplevet at det kun var 5. og 6. pladsen der kom i EC. Indtil FA cuppen var færdigspillet, så kom 7. pladsen med. Er du sikker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|