|
Birkedahl
|
|
Prøv at kig i filer om der er vinge ved arbejde offline. Edit: hvis der er så fjern den
Der er ikke noget flueben. Det er da til at blive vanvittig af. Kan det være fordi at netværket "slår fra", hvis det ikke bliver brugt i en periode på feks 10 minutter?
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
lasseher
|
|
Der er ikke noget flueben. Det er da til at blive vanvittig af. Kan det være fordi at netværket "slår fra", hvis det ikke bliver brugt i en periode på feks 10 minutter?
Så logger den af, gør den på min stationere(?) i hvert fald. 
|
|
|
|
|
|
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
ved i hvordan man lægger et ss ud? af fx. sit hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
ved i hvordan man lægger et ss ud? af fx. sit hold  print scrren knappen  evt smid det i paint... upload det hos en upload side og smid linket til billedet op på en side 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
Hvordan for man en gæld væk?  forsvinder den ikke stille og roligt år efter år ? altså hvis du da har nok penge på kontoen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
forsvinder den ikke stille og roligt år efter år ? altså hvis du da har nok penge på kontoen ? det kan godt ske men kan man ikk bare betale det hele på engang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
det kan godt ske men kan man ikk bare betale det hele på engang  Det er desværre ikke muligt, selvom det ville være dejligt. Du betaler lidt måned efter måned. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
Det er desværre ikke muligt, selvom det ville være dejligt.
Du betaler lidt måned efter måned. :-)
okay mange tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
print scrren knappen  evt smid det i paint... upload det hos en upload side og smid linket til billedet op på en side  Tusind tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
kender i en såkaldt "upload-side"?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
kender i en såkaldt "upload-side"?
Photobucket.com  eller imageshack.dk eller imageshack.us
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chiika123
|
|
er jeg den eneste der har problemer med screens ? når jeg trykker på print screen sker der ikke noget :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|