home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 229 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Lower League Management FM2009
| | | | |-+  Realisme i LLM?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Realisme i LLM?  (Læst 2303 gange)
MrMaar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Realisme i LLM?
« : 15 Mar 2009, 22:33 »

Jeg har nu spillet en del LLM, men jeg finder det svært at holde det realistisk og samtidig gøre det muligt at levere okay resultater.

1. problem: Man spiller med en amatørklub, hvor realistisk er det så lige at en spiller flytter fra den ene ende af landet til den anden, for at spille på dit hold gratis?
Og det samme med trænere?

Men igen skal man lave en regel om at man kun må hente spillere fra naboklubber så længe klubben er amatør klub?

2. problem: man rykker en liga op og går fra amatør til semiprof. Selvom oprykningen sker i maj, så skifter man først til semipro i juli. Ind til da kan andre klubber så hugge dine spillere da du ikke kan tilbyde noget i løn. Når man så bliver sempro så tager klubben en ny flok youth players ind der får halvdelen af lønbudget i løn uden man kan gøre noget. Det er så heller ikke så realistisk.
Hvorfor kan skiftet fra amatør til semipro ikke ske i løbet af sæsonen? Og hvorfor bestemmer man ikke selv hvem der skal have tilbudt en lønnet kontrakt?

3. problem: Din sponsoraftale løber i 4 år 1. sæson, så selvom du rykker op 3 år i træk får man ikke en krone mere i sponsorindtægter.

Hvordan har i oplevet den slags i FM?
Logged

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Realisme i LLM?
« Svar #1: 17 Mar 2009, 17:39 »



3. problem: Din sponsoraftale løber i 4 år 1. sæson, så selvom du rykker op 3 år i træk får man ikke en krone mere i sponsorindtægter.

Hvordan har i oplevet den slags i FM?

De 2 første har jeg ikke oplevet, da jeg ikke har spillet med amatør hold, da alle holdene i england er min semi prof efter min erfaring...

men den sidste har jeg oplevet.. det meget mærkeligt.. en af mine kammerater var i championship og fik en sponsor aftale der ikke var bedre end den han havde fået for 4 år siden og lå langt nede.. fik selv en højere sponsor end ham selvom jeg lå i BSP det ret urealistisk...
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Realisme i LLM?
« Svar #2: 17 Mar 2009, 17:43 »

Kan godt se problemet. Især de to første.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Realisme i LLM?
« Svar #3: 17 Mar 2009, 17:53 »

Måske du kunne forebygge det ved selv at sætte dig til semi prof i en real time editor efter første sæson, og sætte dit løn budget helt ned til 1, selvfølgelig er det jo "at snyde" men tror da det vil udelukke at ungdoms spillere vil nuppe hele dit budget, og at du vil miste dine spillere inden du er semi prof... og hvad sponsor aftalerne angår, ja du KUNNE jo sætte dem til at udløbe efter en sæson, men du kunne også forsøge at spille flere kampe, måske et større projekt men du kunne gå ind og give et "fix'ed" ekstra beløb med en real time editor til klubber der rykker op, og tage fra dem der rykker ned, kræver lidt ekstra arbejde.. men måske det værd hvis du selv føler det bliver mere realistisk af at de forskellige hold får/mister penge i sponsor aftaler når de rykker op/ned.

spilleren selv bestemmer jo hvad han definere som snyd, og hvis du har det bedre med at tilføje en ekstra dimension til din egen opfattelse af realisme i FM Smiley

Umiddelbart er det jo kun hvis du laver blogs om det eller andet at folk vil "dømme" din opfattelse af realisme, og i sidste ende er det jo kun et spil til at underholde, og så må du twiste det som du har lyst for underholdningens skyld Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010