home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.  (Læst 3301 gange)
Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
[2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.
« : 14 Mar 2009, 17:23 »

OLYMPIQUE LYONNAIS




Følg manageren, Casper Ferguson, på eventyr i den franske klub Olympique Lyonnais.

# Min transferpolitik vil gå efter 6+5 reglen. I min startopstilling, uanset skader, skal der være 6 franskmænd og højst 5 udlændinge.

# Udlændingene skal bestå af mindst én sydamerikaner, mindst én europæer og mindst én fra det afrikanske kontinent.

# Taktikken vil skifte mellem en normal 4-4-2 og en 4-3-2-1.

# Mine vigtigste mål er at genvinde titlen, år efter år. Jeg vil fortsætte Olympique Lyonnais' tradition for de sidste 7 år, at vinde den franske Liga. Det vigtigste for mig, er at blive ved med dette. Derefter kommer Champions League, og den franske pokalturnering.

Bloggen vil blive opdateret, når der sker markante ændringer i de forskellige turneringer jeg nu er med i, og ved hvert transfervindues slutning. Bliver der lavet et scoop i løbet af sæsonen, vil det også udløse en opdatering med de seneste resultater.
« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 23:01 af Caspper » Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
AFSNIT
« Svar #1: 14 Mar 2009, 17:24 »

« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 22:53 af Caspper » Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
[1] Lyon præsenterer ny manager
« Svar #2: 14 Mar 2009, 18:48 »

OLYMPIQUE LYONNAIS
Præsenterer ny manager


25 Juni 2008



Ledelsen i Olympique Lyonnais overrasker verdenspressen med, at de har fyret tidligere manager Claude Puel.

En interessant dansker ved navn, Casper Ferguson, overtager det varme sæde øjeblikkeligt. Der gik rygter om at Claude Puel var blevet mindre populær i ledelsen, efter at han havde haft en affære med bestyrelsesformande n  Jean-Michel Aulas' kone.

Den ivrige presse sprang lynhurtigt ind i presserummet, og stillede den nye manager, Casper Ferguson, en række spørgsmål:


P: Du er i dag blevet præsenteret som manager i Frankrigs pt. bedste klub, hvad er din reaktion på dette? Og du er klar til at følge i Puel's fodspor mht. de mange franske troæer?
C: Jeg er ekstremt begejstret over at de valgte at satse på mig, i forhold til mange andre mere anerkendte mangere. Jeg er opsat på at give mig 110% for klubben, og mit største mål er helt klart at følge i Puel's fodspor ang. liga trofæerne.

P: Vil vi se dig gå ind på transfermarkedet? Der går rygter om at du er stor fan af sydamerikanerne, Bernardo fra Cruzeiro og Franco Zuculini fra Racing Club. Er dette sandt?
C: Jeg vil absolut kigge på, hvad jeg kan få ud af mine 100 mio. der er blevet sat til side. Jeg har et godt øje til Bernardo og Zuculini, ja. Der er også en fransk midtbane spiller fra Toulouse, som jeg vil gøre alt for at have i truppen snart. Men udover dette, så går jeg også ind for 6+5 politikken. Så jeg regner med at sælge Cesar Delgado, for at gøre det mere muligt at følge min politik.

P: Interessant. Hvad hedder denne franskmand?
C: Ingen kommentar.


Det bliver spændende at se hvem denne franske midtbanespiller er.. Indtil videre må i gætte.
« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 23:01 af Caspper » Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] Lyon præsenterer ny manager
« Svar #3: 14 Mar 2009, 18:53 »

Gaetter paa Capoue Smiley
Foelger..
Logged


enged
Gæst
 
Sv: [1] Lyon præsenterer ny manager
« Svar #4: 14 Mar 2009, 19:04 »

Super fed detalje med utroskaben Wink Meget bedre end det sædvanlige "...efter en uoverensstemmelse bla bla bla..."

Jeg må indrømme at jeg aldrig har været fan af at skifte farve for vært bogstav, og det gør nærmest ondt i øjnene at læse det.

"Den ivrige presse sprang lynhurtigt ind i presserummet" synes jeg er for påduttet, du kunne måske have skrevet "Pressen var ivrige efter at blive lukket ind for at møde den nye manager" det er bare mit syn, men jeg håber du kan bruge kritikken Wink Jeg tror du har potentiale til at skrive en sjov og anderledes blog Peace
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1] Lyon præsenterer ny manager
« Svar #5: 14 Mar 2009, 19:24 »

Super fed detalje med utroskaben Wink Meget bedre end det sædvanlige "...efter en uoverensstemmelse bla bla bla..."

Jeg må indrømme at jeg aldrig har været fan af at skifte farve for vært bogstav, og det gør nærmest ondt i øjnene at læse det.

"Den ivrige presse sprang lynhurtigt ind i presserummet" synes jeg er for påduttet, du kunne måske have skrevet "Pressen var ivrige efter at blive lukket ind for at møde den nye manager" det er bare mit syn, men jeg håber du kan bruge kritikken Wink Jeg tror du har potentiale til at skrive en sjov og anderledes blog Peace

Nu er det ikke noget som jeg vil rette nu, men jeg skal da klart tænke over det ved næste indlæg. Smiley
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
[2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åbnet.
« Svar #6: 14 Mar 2009, 22:51 »

OLYMPIQUE LYONNAIS
Mesterskabs trofæet er hjemme, og der har været nogen gennem svingdøren!


28 September 2008



Ledelsen er i ekstase over Olympique Lyonnais' sejr over Bordeaux i Mesterskabstrofæ kampen.
Kampen endte 2-0 til Lyons favør, med målscorerne Kim Källström og Jean II Makoun. Sidstnævnte blev også kåret til turneringens bedste spiller.




Svingdøren har været åben, og der har været nogen interessante transfers.
Casper Ferguson kan præsentere 2 nye spillere, og har sagt farvel til 2.


Ind:
Etienne Capoue tidl. Toulouse
Bernardo tidl. Cruzeiro

D. 1 Januar 2009 kan spilleren Franco Zuculini også præsenteres.


Ud:
Fabio Santos til Valenciennes FC
Cesar Delgado til West brom


Resultater:
OL 1 - 0 Stade Rennais
OL 2 - 1 Stade Malherbe Cane
OL 1 - 0 Olympique Marseille
OL 3 - 0 FC Nantes
OL 1 - 1 AJ Auxerre
OL 2 - 0 At. Madrid
OL 1 - 0 LOSC Lille Metropole
OL 4 - 0 OGC Nice Cote D'Azur
« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 23:02 af Caspper » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.
« Svar #7: 14 Mar 2009, 22:53 »

Syntes desværre det er for store billeder og for stor skrift du har over ved resultaterne. Hvis du får det rettet - ser det meget bedre ud. Men spændende at se dig i en blog Caspper. Glæder mig til at se hvad du kan skaffe af trofæer til Lyon.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.
« Svar #8: 14 Mar 2009, 22:55 »

Syntes desværre det er for store billeder og for stor skrift du har over ved resultaterne. Hvis du får det rettet - ser det meget bedre ud. Men spændende at se dig i en blog Caspper. Glæder mig til at se hvad du kan skaffe af trofæer til Lyon.

Resultaterne er rettet, det havde du egentlig ret i.. Det er bare svært at bedømme Smiley

Er det alle billederne du syntes er for store? Eller er det billedet i introen? Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.
« Svar #9: 14 Mar 2009, 22:57 »

Det er billederne i den seneste update og i den første. Syntes det er alt for stort og for svært at overskue. Syntes også det er en for stor overskrift. Hvis du gør det hele lidt mindre, bliver det mere overskueligt.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.
« Svar #10: 14 Mar 2009, 23:00 »

Det er billederne i den seneste update og i den første. Syntes det er alt for stort og for svært at overskue. Syntes også det er en for stor overskrift. Hvis du gør det hele lidt mindre, bliver det mere overskueligt.

Okay.. Så vil jeg gøre overskrifterne en smule mindre, og prøve at finde mindre billeder til næste update.

Det er bare svært at finde et godt billede i en lille størrelse. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.
« Svar #11: 14 Mar 2009, 23:02 »

Skal jeg lave en masse grafik til dig så? Så kan jeg lave billederne mindre og mere 'stilfulde' Wink
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.
« Svar #12: 14 Mar 2009, 23:08 »

Skal jeg lave en masse grafik til dig så? Så kan jeg lave billederne mindre og mere 'stilfulde' Wink
Der må være en BB Code til at justere størrelsen på billederne..

Men hvis jeg skulle bruge noget, så skulle det nok være et topbanner, jeg kunne bruge i hvert indlæg.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] 1 Trofæ er hjemme, og svingdøren har været åben.
« Svar #13: 14 Mar 2009, 23:22 »

Kæft jeg er syg til at gætte..
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010