home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 343 Gæster Online.

Indlæg: 1132759 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  York City FC, Welcome to the bootham Crescent.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: York City FC, Welcome to the bootham Crescent.  (Læst 1385 gange)
McG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
York City FC, Welcome to the bootham Crescent.
« : 13 Mar 2009, 15:09 »

Dette er min første blog, ever. Så bær over med mig.



Esteban Lorenze, er en fiktiv person, eller mit in-game alter-ego.

Han var et stort talent, på den argentinske fodbold scene, 31 kampe og 5 mål taler sit eget sprog. Men han var ikke tilpas i denne fodbold verden, derfor tog han et sabbat år, hvor han rejste verden rundt. han endte i Silkeborg, hvor han mødte kærligheden, blev ungdomstræner, og overgik lige så stille til glemmebogen.

Men nu er han ved at vågne, ambitionerne har endelig taget fat i ham, og da York City FC tilbød ham en kontrakt, så måtte familien tage springet.

Jeg ved ikke hvor tit der kommer updates, men jeg vil gøre mit ypperste for at holde mig til ilden.

Jeg håber i vil læse med.

I næste update:

Transfers, Venskabs kampe og så videre...
Logged

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: York City FC, Welcome to the bootham Crescent.
« Svar #1: 13 Mar 2009, 15:35 »

Spændende... Smiley

Vil følge med.. Helt sikkert.. !!
Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

McG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: York City FC, Welcome to the bootham Crescent.
« Svar #2: 14 Mar 2009, 11:35 »

Transfer oversigt


Bestyrelsen i York har stillet hele 50k til rådighed, et ganske overdådigt beløb, for en klub af yorks statur.

Hvis man skal summere op på transfervinduet indtil videre, må det betegnes som... travlt. Lorenzo har valgt at styrke holdet på samtlige pladser.

Men for at gøre det, var det essentielt at ansætte scouts, som kunne sondere spillermarkedet for ham. Derfor blev der sendt en scout til Spanien, og en til Frankrig. Begge nationer har mange transferfrie spiller, de fleste er erfarne spiller. Men alderen er ikke et emne i denne liga, kun kvalitet gælder.

Derfor var der også 12 debutanter med til den første kamp, ude mod Crawley, en kamp York bør vinde. Resultatet kan i læse om lidt senere.

Transfers ind:


De vigtigste signing må siges at være:

Dean Bowditch http://img17.imageshack.us/img17/1470/deanq.jpg

Ryuman http://img21.imageshack.us/img21/2387/45023646.jpg

Der har ikke været nogen transfers ud, endnu.
Men som følge af den enorme tilgang af spilllere, er det nødvendigt at sælge så mange spillere så muligt, der ikke indgår i førsteholdsplanerne, for at begrænse lønsummen.

Sæsonstart


Efter nogle udemærkede træningskampe, er det tid til at møde Crawley. Et hold der, ifølge medierne, er den bløde mellemvare. en kamp som York FC bør vinde. Men virkelighed og teori er ikke altid det samme.

Ved pressemødet før kampen, virker Lorenzo overmodig, næsten kæk. Han udpeger York som favoritter til titlen. Men det skal vise sig at hovmod står for fald.

Kampen starter katastrofalt, efter 2 minutter er York bagud, den unge Crawley angriber, Michael Malcom bringer sikkert Crawley foran, efter en meget svag indsats fra McGurk i Yorks forsvar. Ed Upson, den unge midtbane mand, der er kommet på lån fra ipswich bringer balance i regnskabet. Men Crawley kommer ud fra pausen med vilje og mod på mere. Det samme kunne ikke siges om York. Chris Giles bringer Crawley på 2-1 efter et klokkeklart straffespark, igen en fejl fra McGurk. Derefter ser den rutinerede Mark Greaves sort, og får direkte rødt.
Yorks hold er i opløsning, kort efter bliver Crawley dog ramt af en udvisning også, måske lysner det lidt for York?

Men nej, i kampens døende minutter, sover McGurk igen. Han lader Lewis Killeen spadsere igennem og score sikkert, 3-1 til Crawley... katastrofen er en realitet.

Men hvad så nu, flere forstærkninger er på vej til holdet, blandt andet en tidligere landsholds forsvarer. læs mere i næste update.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: York City FC, Welcome to the bootham Crescent.
« Svar #3: 15 Mar 2009, 14:34 »

Fin nok.
Vil dog gerne have lidt info om klubben, hvem er de, hvilken liga er de i, og hvad har de vundet?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010