home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fremtiden?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Fremtiden?  (Læst 8333 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Fremtiden?
« Svar #30: 12 Mar 2009, 22:27 »

Jeg går på 2. år på Frederikshavn gymnasium.. Efter dette, så venter der formentlig en omgang værnepligt og hvis det forløber godt, så tager jeg nok et år eller to i militæret og så måske et enkelt år i et almindeligt arbejde. Efter dette, så står det nok på enten en Politiuddannelse eller en tur på universitetet, hvor der skal studeres jura Smiley

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #31: 12 Mar 2009, 22:31 »

Rundhøj er bestemt også god fodboldmæssigt, men jeg har venner derude og de siger, at resten af skolen er lidt bob bob. Smiley

Well, lad mig sige det sådan her.
Lærte ikke en pind bogligt på den skole, så kun hådndbolddelen var rigtig noget værd (Danmarksmestre  crazy )

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #32: 12 Mar 2009, 22:32 »

Jeg er pt. Arbejdsløs, men overvejer at komme til at arbejde på et fritidshjem og har planer om måske på et tidsspunkt at starte mit eget filmselskab, jeg har beskæftiget mig en del med film tidligere.

Vh.Blackstone

Zulue
Manager

« Svar #33: 12 Mar 2009, 22:37 »

Well, lad mig sige det sådan her.
Lærte ikke en pind bogligt på den skole, så kun hådndbolddelen var rigtig noget værd (Danmarksmestre  crazy )

Hehe, det tror jeg gerne på ... Spillede for min folkeskole mod deres fodboldhold i skolefodboldturneri ngen, og vi tabte 17-0. Vi har ikke et godt hold, men det er heller ikke lutter boldmongoler, så ja - det er klart et megahøjt niveau. Wink

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #34: 12 Mar 2009, 22:46 »

Nogen der går i ottende ligesom mig der har planer om at være udvekslings student? Jeg kender flere der har prøvet det og de har alle været vildt glade for det. Skal selv til Sydamerika efter 9. klasse så hvis i ikke vil i gymnasiet med det samme er det en god ide.

enged
Gæst

« Svar #35: 12 Mar 2009, 22:47 »

Altså jeg regner med at starte mit eget politiske parti indenfor de næste 5-10 år, derefter stiler jeg efter at blive verdenspræsident inden jeg er fyldt 40.

alek9000
Manager

« Svar #36: 12 Mar 2009, 22:48 »

Altså jeg regner med at starte mit eget politiske parti indenfor de næste 5-10 år, derefter stiler jeg efter at blive verdenspræsident inden jeg er fyldt 40.
Du er da en ambitiøs herre.

enged
Gæst

« Svar #37: 12 Mar 2009, 22:50 »

Du er da en ambitiøs herre.
Det er jeg da bestemt.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #38: 12 Mar 2009, 23:04 »

Jeg går i 2.g nu, og så hurtigt som det går, så er jeg snart student. Når jeg er blevet student skal jeg opleve livet, og på en lang rejse nogle af mine venner. Derefter flytter jeg til Aarhus for at læse statskundskab eller noget økonomi. På den ene side er jeg ambitiøs omkring min uddannelse, så jeg kan leve et godt liv senere, men på den anden side vil jeg dybest set bare have det sjovt, og på gym. er jeg i gang med en god kombi. Nå - efter endt uddannelse, som tager 5 år eller det der ligner, vil jeg gerne arbejde som freelancer, eller i hvert fald have en arbejdsgang med frie tøjler.

Cencur
Manager

« Svar #39: 13 Mar 2009, 00:10 »

Hvad er grunden til at alle folk vil være journalister? Vil alle være en slags Luna C som rejser jorden rundt og ser fodbold, eller skal de være udsendt til Balkanlandene og andre steder hvor der hærger krig, sult og ødelæggelse?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #40: 13 Mar 2009, 14:01 »

Jeg går i 1.g på STX, og efter det vil jeg gerne arbejde ½ år og derefter ud at rejse..  Hvad jeg skal efter det, aner jeg ikke.. Måske noget journalistik.. Har tidligere gerne ville være sportsjounalist, men den ide er jeg ikke så opsat på mere Peace

Zone 43
Manager

« Svar #41: 13 Mar 2009, 15:11 »

Jeg skal uddannes indenfor butik.. I 06-08 gik jeg på HG og fra sommer af begynder jeg på en EGU. For tiden går jeg dog Roskilde Produktionsskole, for at få tiden til at gå.. Money for gamning. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 13 Mar 2009, 15:31 »

Hvad er grunden til at alle folk vil være journalister? Vil alle være en slags Luna C?

Tror nu ingen har et dybtfølt ønske om at være en røvirriterende kvinde med et alt for overgearet smil og dårlig smag i fodboldhold  Opstemt

Anyways, jeg har netop idag afleveret en ansøgning om optagelse på Akademiet i Århus (HF). Her har jeg valgt Samfundsfag- og Psykologi-linien, uden dog at ane hvad jeg vil bruge det til.

Har ingen anelse om hvad jeg vil i fremtiden, passionen for et eller andet kommer nok før eller siden  Smiley

Long Live Spurs!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #43: 13 Mar 2009, 15:36 »

Hvad er grunden til at alle folk vil være journalister? Vil alle være en slags Luna C som rejser jorden rundt og ser fodbold, eller skal de være udsendt til Balkanlandene og andre steder hvor der hærger krig, sult og ødelæggelse?

Nu har jeg ingen anelse om hvordan de andre vil, men jeg vil være skriftlig journalist, hvis jeg satser i de baner Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #44: 13 Mar 2009, 15:46 »

Jeg går på HHX 2g og efter de sidste halvanden år regner jeg med et år på arbejdsmarkedet, hvorefter jeg nok skal læse som sportsøkonom!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010