home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1139 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fremtiden?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Fremtiden?  (Læst 8335 gange)
alek9000
Manager

Sv: Fremtiden?
« Svar #15: 12 Mar 2009, 19:35 »

I læser begge mine tanker  crazy Men regner nok med at tage journalist uddannelsen i Odense
Haha Smiley. Den optagelsesprøve skulle siges at være ret svær, men jeg regner nu stadig med at komme igennem Smiley

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #16: 12 Mar 2009, 19:36 »

Men man skal passe på ikke at blive for forvent, for hvis man ender op som børnehavepedagog i stedet for at være verdens rigeste mand, kan det også være man bliver en anelse for skuffet. Lidt mærkelig tankegang fra cassper at han vil være verdens rigeste mand, men det er jo bare min mening.

Personligt ved jeg endnu ikke hvad jeg vil. Jeg går i niende klasse i folkeskolen, skal i en fodbold-tiende næste år på en af Århus' bedste fodboldtiende-skoler, hvilket jeg håber bliver et super år, hvorefter jeg skal evaluere året og i gymnasiet. Det er planen. Hvad der skal studeres engang i fremtiden, gider jeg ikke tage stilling til nu, for hvad nu hvis jeg finder ud af, jeg mægtig gerne vil være læge om 3 år, så gider jeg ikke have vendet mig til tanken om at være lærer.

Fin tråd.

Må man have lov til at spørge om hvilken?  Cool

Well.
Går selv i 1.G på STX på en musisk linje.
Efter STX er planen et sabbatår med OL i London.
Derefter håber jeg på, at komme på journalisthøjskolen i Århus (Også mig  Opstemt)
Hvis jeg så ikke kan komme derind har jeg så et par andre idéer inkl. skuespiller og detailslagter Smiley

Zulue
Manager

« Svar #17: 12 Mar 2009, 19:37 »

Laursens' Realskole. Smiley

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #18: 12 Mar 2009, 19:39 »

Ah Smiley
Bestemt en nice skole
(Gik dog selv på Rundhøj Smiley (håndbold))

Undskyld OT Skuffet

-LFC-
Manager

« Svar #19: 12 Mar 2009, 19:41 »

Uha fremtiden, fremtiden, fremtiden, ja det er jo spændende, at se hvad den byder på. Går selv i 8. klasse på Christianshavns nu, men har endnu ikke fået planlagt tiden efter grundskolen. Eneste plan jeg har er, at jeg VIL være journalist. Hvordan jeg bliver det, har jeg ingen idé om. Godt man har en uddanelsesvejleder. Peace

Zulue
Manager

« Svar #20: 12 Mar 2009, 19:43 »

Ah Smiley
Bestemt en nice skole
(Gik dog selv på Rundhøj Smiley (håndbold))

Undskyld OT Skuffet

Rundhøj er bestemt også god fodboldmæssigt, men jeg har venner derude og de siger, at resten af skolen er lidt bob bob. Smiley

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 12 Mar 2009, 21:23 »

Kunne godt tænke mig at arbejde for PET engang i fremtiden.

korzika
Gæst

« Svar #22: 12 Mar 2009, 21:26 »

Pt. Går jeg i 8 klasse. Jeg regner med at færdiggøre 9 klasse, og tage et år i 10 klasse, så jeg er modnet til en ungdomsuddannelse.

Ellers er jeg bare den type der tager en dag af gangen. Der kan nå at ske en masse. Kan ihvertfald se at mange har høje tanker om deres fremtid, hehe  Opstemt

« Seneste Redigering: 12 Mar 2009, 21:31 af korzika » Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 12 Mar 2009, 21:33 »

Jeg har lige afsluttet mit grundforløb på TÉC Hvidovre som automekaniker, og går nu rundt og leder efter en lærerplads, og når den er fundet, så har jeg omkring 3 år foran mig med skiftehvis at være på en skole og på værkstedet, før jeg er færdigudlært.

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Pepe
Gæst

« Svar #24: 12 Mar 2009, 21:34 »

Afslutter niende klasse til sommer, og derefter skal jeg i gymnasiet på stx. Regner med at vælge en musisk linje. Derefter regner jeg med at tage et sabbatår og måske noget af det sabbatår på en højskole, der kan forberede mig til optagelsesprøven til Journalisthøjskolen i Århus. Det har længe været min drøm at arbejde som journalist, og det regner jeg også med bliver mit levebrød. Kunne godt se mig selv arbejde for et af de store medier (DR, TV2, Politiken, JP) eller lignende.

Der er tilsyneladende mange, der skal på Journalisthøjskolen i Århus, så det kan være vi ses Wink

sebahorse
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 12 Mar 2009, 21:34 »

nu går jeg i 9. og så næste skal jeg på IBC (handelsskole) !
og så aner jeg ikke hvad jeg vil efter Peace

YNWA <3

Dicki
Gæst

« Svar #26: 12 Mar 2009, 21:44 »

Jeg går i 8 Klasse nu , efter det tar jeg 2 år på Efterskole efter det regner jeg med stx og jeg kunne også godt tænke mig at være journalist ved ikke om jeg tar skolen i Odense eller Århus da jeg bor i Sønderjylland

alek9000
Manager

« Svar #27: 12 Mar 2009, 22:13 »

Uha fremtiden, fremtiden, fremtiden, ja det er jo spændende, at se hvad den byder på. Går selv i 8. klasse på Christianshavns nu, men har endnu ikke fået planlagt tiden efter grundskolen. Eneste plan jeg har er, at jeg VIL være journalist. Hvordan jeg bliver det, har jeg ingen idé om. Godt man har en uddanelsesvejleder. Peace

Jeg går i 8 Klasse nu , efter det tar jeg 2 år på Efterskole efter det regner jeg med stx og jeg kunne også godt tænke mig at være journalist ved ikke om jeg tar skolen i Odense eller Århus da jeg bor i Sønderjylland
Det var dog utroligt.  crazy

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #28: 12 Mar 2009, 22:17 »

Jeg går pt. i 2.g, og hvad fanden jeg skal efter gymnasiet, ja det aner jeg ikke fem fløjtende potter pis om - måske journalist, men så alligevel... jeg tror ikke, at det er noget, som jeg kan se mig selv gøre om 10-20 år. Hvis det ikke bliver journalistik, så bliver det formentligt noget matematisk - wuhu, noget af et spring. Det ville ikke gøre mig det fjerneste at arbejde for en bookmaker på et tidspunkt, men det skulle kun være som sabbatjob. Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #29: 12 Mar 2009, 22:24 »

Det var da utroligt så mange der skal være journalister.
Jeg selv skal bare godt igennem eksamen, og derefter tager jeg et år på Haarby Efterskole, hvor det kommer til at stå på sport (primært håndbold) og sprog, hvorefter jeg regner med at jeg skal tage en Hhx uddannelse, med sproglig linje. Men hvad jeg ender ud med ved jeg ikke endnu. 

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010