home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23533
  1 Bruger, 1140 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: HaroldUtipt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Lidt alternativt fællesspil !
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Lidt alternativt fællesspil !  (Læst 55969 gange)
madsskaarup
Gæst
 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #105: 15 Mar 2009, 18:29 »

Har lige sikret mig Akpo Sodje på fri også Opstemt

Fansene mener det var et sandt røverkøb;)
Logged

Lasse-91
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #106: 15 Mar 2009, 18:29 »

christian = cjensen94 Wink

Lyder da fremragende.. Niice vi samarbejder med Arsenal, de har jo mange kæmpe-talenter !! Opstemt

SS af Sodje?? Smiley
Logged

madsskaarup
Gæst
 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #107: 15 Mar 2009, 18:32 »

christian = cjensen94 Wink

Lyder da fremragende.. Niice vi samarbejder med Arsenal, de har jo mange kæmpe-talenter !! Opstemt

SS af Sodje?? Smiley

Det skal du få Lasse Peace

http://www.gratisupload.dk/download/25780/
Logged

Lasse-91
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #108: 15 Mar 2009, 18:34 »


Han er jo klasse.. Specielt vigtigt at hans styrke er så høj, når vi spiller coca-cola league 1 jo..Opstemt

Du er da vist en lille bandit på det transfermarked  crazy
Logged

madsskaarup
Gæst
 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #109: 15 Mar 2009, 18:35 »

Tabte 2 - 3 til Arsenal i vores venskabskamp Peace
Logged

madsskaarup
Gæst
 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #110: 15 Mar 2009, 18:35 »

Han er jo klasse.. Specielt vigtigt at hans styrke er så høj, når vi spiller coca-cola league 1 jo..Opstemt

Du er da vist en lille bandit på det transfermarked  crazy

Det er på transfermarkedet jeg har mine styrker Wink
Logged

madsskaarup
Gæst
 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #111: 15 Mar 2009, 18:39 »

http://www.gratisupload.dk/download/25781/

Der hviler et stort pres på mine skuldrer Peace
Logged

madsskaarup
Gæst
 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #112: 15 Mar 2009, 18:55 »

Efter mine indkøb til den nye sæson, mener assistenten at Damien Dufour er det svageste led på holdet Wink
Logged

Lasse-91
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #113: 15 Mar 2009, 18:57 »

åbenlys favorit til oprykning med dig bag roret !! Opstemt Nice nok !! Opstemt
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #114: 15 Mar 2009, 19:34 »

jeg har downloadet den
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

madsskaarup
Gæst
 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #115: 15 Mar 2009, 19:47 »

Nu er jeg altså i fuld gang, så måtte du have skrevet da du havde downloadet den, du får den efter mig Peace
Logged

Lasse-91
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #116: 15 Mar 2009, 19:48 »

Nu må du lige tage dig sammen.. Nu er Mads i fuld gang, og du kan få den efter ham??
Logged

Lasse-91
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #117: 15 Mar 2009, 20:29 »

Skulle svinet aldrig svare!?? :S:S Fucking nedern af ham!!
Logged

madsskaarup
Gæst
 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #118: 15 Mar 2009, 20:31 »

Jeg synes også godt du kunne tage og svare ??
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lidt alternativt fællesspil !
« Svar #119: 15 Mar 2009, 20:39 »

jeg har ikke haft en computer hele weekenden, har været i england for at se Liverpool - Man Utd
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010