home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 933 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  DavidMadsen på hjemmebane!
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil DU bruge tråden til?
Træningsprogrammer.
Taktikker mm.
Diverse Grafiske ting.
Scenarier (databaser).
Andre ting.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 Udprint
Forfatter Emne: DavidMadsen på hjemmebane!  (Læst 65313 gange)
Elmander9
Landsholdsspiller

Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #255: 07 Jun 2009, 00:42 »

En kedelig 0-0 mod Bolton

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #256: 07 Jun 2009, 00:44 »

Giver snart op.. Det er ved at bliver røv sygt at se på.. Skuffet

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #257: 07 Jun 2009, 00:46 »

Kører videre med forsøget i morgen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #258: 07 Jun 2009, 01:05 »

De ligger på en første plads med 7 point ned. De spiller 4-1-2-2-1 med brede wings
Prøv at sætte Vagner Love som targetman istedet for din OMC. Og ret på din hjørnesparkstaktik. Instruktioner til min hjørnesparkstaktik står på forsiden Wink

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #259: 07 Jun 2009, 15:39 »

Jeg må desværre sige at taktikken ikke virker med City, ihvertfald ikke her. Kom bagud 1-0 til Brøndby. Jeg valgteså  en anden taktik og vandt.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #260: 07 Jun 2009, 19:08 »

Jeg prøver din 4-4-2 AC Horsens i den næste kamp, hvor jeg er FC Zwolle. Det er mod 1 pladsen og jeg er nummer 10, så der kan vi se hvor god den er Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #261: 08 Jun 2009, 14:56 »

Jeg prøver din 4-4-2 AC Horsens i den næste kamp, hvor jeg er FC Zwolle. Det er mod 1 pladsen og jeg er nummer 10, så der kan vi se hvor god den er Wink
Du skal da være velkommen til at informere hvordan det gik Wink

Jeg må desværre sige at taktikken ikke virker med City, ihvertfald ikke her. Kom bagud 1-0 til Brøndby. Jeg valgteså en anden taktik og vandt.
Du skal nok også spille lidt mere "fysisk" i England. Den taktik er jo beregnet til spanske hold Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #262: 08 Jun 2009, 14:59 »

Du skal nok også spille lidt mere "fysisk" i England. Den taktik er jo beregnet til spanske hold Smiley

Jaeh, taktikken er og bliver for tekniske ligaer Opstemt

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #263: 08 Jun 2009, 16:09 »

Det gik ikke særlig godt, må jeg desværre meddele.

DavidMadsen
Manager

« Svar #264: 08 Jun 2009, 16:12 »

Jaeh, taktikken er og bliver for tekniske ligaer Opstemt
Ja Wink

Det gik ikke særlig godt, må jeg desværre meddele.
Hvem spillede du mod, og hvad endte den? Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #265: 08 Jun 2009, 19:20 »

Jeg tror at du skal spille en 4-4-2, hvor du spiller direkte og hurtigt. Og offensivt/defensivt alt efter hvem du møder.
Du må lige skrive herinde igen, hvis der er flere ting du vil have hjælp til Thumbs Up

Nu skal jeg møde Arsenal nu her og jeg spiller lidt defensivt og med lille kreativ frihed, spiller stadig direkte og hurtigt. I bredde spiller jeg normalt men næsten smalt, jeg skærmer af på egen banehalv del, tidsspild er på ofte og min defensive linje står dybt. Har du ellers nogen gode råd når man møder store hold? eller måske rettelser til det jeg lige har skrevet. Du får lige en opfølgning på hvordan det går når jeg har mødt Arsenal.

Kampen mod Arsenal er lige blevet færdig og vi spillede 2-2, Arsenal scorede i det 93 min. og synes jeg var rigtig godt med i kampen, så det ser ud til at være en ok taktik Opstemt kommer lige med flere opfølgninger.

Spillede mod Feyenorrd i den efterfølgende kamp og her lavede jeg en lidt mere offensiv taktik, med mere kreativ frihed. Stadig direkte og med hurtigt tempo og den kamp vandt jeg 7-2

Så dine råd har virkelig hjulpet mig, mange tak for det  nu er spillet lige pluslig meget sjovere

Mvh

SJ1986
« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 19:59 af Sj1986 » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #266: 11 Jun 2009, 23:01 »

Nu skal jeg møde Arsenal nu her og jeg spiller lidt defensivt og med lille kreativ frihed, spiller stadig direkte og hurtigt. I bredde spiller jeg normalt men næsten smalt, jeg skærmer af på egen banehalv del, tidsspild er på ofte og min defensive linje står dybt. Har du ellers nogen gode råd når man møder store hold? eller måske rettelser til det jeg lige har skrevet. Du får lige en opfølgning på hvordan det går når jeg har mødt Arsenal.

Kampen mod Arsenal er lige blevet færdig og vi spillede 2-2, Arsenal scorede i det 93 min. og synes jeg var rigtig godt med i kampen, så det ser ud til at være en ok taktik Opstemt kommer lige med flere opfølgninger.

Spillede mod Feyenorrd i den efterfølgende kamp og her lavede jeg en lidt mere offensiv taktik, med mere kreativ frihed. Stadig direkte og med hurtigt tempo og den kamp vandt jeg 7-2

Så dine råd har virkelig hjulpet mig, mange tak for det  nu er spillet lige pluslig meget sjovere

Mvh

SJ1986
Det var så lidt, jeg er glad for at hjælpe Thumbs Up

patrick J
Manager

« Svar #267: 14 Jun 2009, 13:53 »

Jeg søger en god taktik til mit B 93 hold. Jeg ligger i Sas ligaen, men ligger på en 12. plads efter 7 kampe. Jeg er rykket direkte op 2 år i træk men har det nu meget svært i sas ligaen. Jeg håber du kan hjælpe Wink

Holdet: http://i40.tinypic.com/2v31poy.jpg

Jeg søget et hurtigt svar Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavidMadsen
Manager

« Svar #268: 14 Jun 2009, 15:05 »

Jeg søger en god taktik til mit B 93 hold. Jeg ligger i Sas ligaen, men ligger på en 12. plads efter 7 kampe. Jeg er rykket direkte op 2 år i træk men har det nu meget svært i sas ligaen. Jeg håber du kan hjælpe Wink

Holdet: http://i40.tinypic.com/2v31poy.jpg

Jeg søget et hurtigt svar Wink
Under standard taktikker, prøv at vælge 4-4-2 standard, og fjerne pilene fra midt central og backs (hvis der er nogle).
Derefter sætter du afleveringer til "korte", spiller bredt, bruger min hjørnesparkstaktik (Wink) og tidsspild til "blandet".. Du må lige prøve det, og forklare om det går bedre, og hvis ikke, hvad der så går galt. Så skal jeg nok kigge på det igen Smiley

patrick J
Manager

« Svar #269: 14 Jun 2009, 15:07 »

Under standard taktikker, prøv at vælge 4-4-2 standard, og fjerne pilene fra midt central og backs (hvis der er nogle).
Derefter sætter du afleveringer til "korte", spiller bredt, bruger min hjørnesparkstaktik (Wink) og tidsspild til "blandet".. Du må lige prøve det, og forklare om det går bedre, og hvis ikke, hvad der så går galt. Så skal jeg nok kigge på det igen Smiley

Mange tak, det prøver jeg Wink jeg skal nok skrive tilbage Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010