home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  DavidMadsen på hjemmebane!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil DU bruge tråden til?
Træningsprogrammer.
Taktikker mm.
Diverse Grafiske ting.
Scenarier (databaser).
Andre ting.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: DavidMadsen på hjemmebane!  (Læst 65514 gange)
patrick J
Manager

Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #150: 16 Maj 2009, 19:35 »

Jeg vil da også være Liverpool, men måske kunne jeg godt overveje Silisbury Wink
- vi nupper mesterskabet næste år Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavidMadsen
Manager

« Svar #151: 16 Maj 2009, 20:22 »

Jeg vil da også være Liverpool, men måske kunne jeg godt overveje Silisbury Wink
- vi nupper mesterskabet næste år Wink
Du behøver jo heller ikke at være Salisbury, jeg spurgte jo bare hvem du ville være.
Og forresten, nej i gør ikke Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #152: 17 Maj 2009, 12:34 »

Jeg begynder måske på endnu en database idag Thumbs Up
Hvis folk har nogle foreslag, skal i være velkomne.

Danielsen
Manager

« Svar #153: 17 Maj 2009, 12:36 »

En Skandinavisk Liga, eller en Liga fra Storbritanien.

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

mazanti1
Reserveholdsspiller

« Svar #154: 17 Maj 2009, 16:45 »

jeg kan ikke downloede din Fck/aab taktik når jeg kommer ind på hjemmesinden siger den at der er en fejl
håber du kan hjælpe
Græder
« Seneste Redigering: 17 Maj 2009, 16:46 af mazanti1 » Logged

Mikkelbech
Lilleputspiller
*

« Svar #155: 19 Maj 2009, 20:49 »

Troede aldrig dette skulle ske for mig :b - men kære DavidMadsen; jeg er desperat! INGEN taktikker hjælper. Jeg har søgt internettet tyndt for gode taktikker, men ingen virker for mig. Og jeg synes ikke, at dem jeg selv laver er noget som helst værd. Derfor beder jeg dig; hjælp! :b

Jeg har Brøndby. Men det er sådan set underordnet. Det er ligemeget hvilken klub jeg er - så underpræsterer jeg. Søger en taktik, som ikke bare er middelmådig. Ville ønske jeg også kunne slå større hold i Euro cuppen osv. som alle andre :b

DavidMadsen
Manager

« Svar #156: 19 Maj 2009, 21:35 »

En Skandinavisk Liga, eller en Liga fra Storbritanien.
Jeg vil lige overveje begge dele. Evt i samme database? Smiley

jeg kan ikke downloede din Fck/aab taktik når jeg kommer ind på hjemmesinden siger den at der er en fejl
håber du kan hjælpe
Jeg kigger på det senere, har ikke tid lige nu Smiley

Troede aldrig dette skulle ske for mig :b - men kære DavidMadsen; jeg er desperat! INGEN taktikker hjælper. Jeg har søgt internettet tyndt for gode taktikker, men ingen virker for mig. Og jeg synes ikke, at dem jeg selv laver er noget som helst værd. Derfor beder jeg dig; hjælp! :b

Jeg har Brøndby. Men det er sådan set underordnet. Det er ligemeget hvilken klub jeg er - så underpræsterer jeg. Søger en taktik, som ikke bare er middelmådig. Ville ønske jeg også kunne slå større hold i Euro cuppen osv. som alle andre :b
Må jeg få et SS af dit hold? Så vil jeg kigge på det snart Smiley

Desuden har jeg lige lavet et træningsprogram, og vil uploade det snarest muligt Opstemt

Danielsen
Manager

« Svar #157: 19 Maj 2009, 21:44 »

crazy
Jeg vil lige overveje begge dele. Evt i samme database? Smiley

Lyder da spændende

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

DavidMadsen
Manager

« Svar #158: 19 Maj 2009, 21:49 »

crazy
Lyder da spændende
Jeg kunne, hvis jeg får tid, lave en database, hvor jeg har samlet de forskellige regioner.. Altså, en skandinavisk liga, en fra Storbrittanien, Østeuropa, og en med de resterende lande i europa evt.. Jeg vil lige tænke over det Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #159: 19 Maj 2009, 21:52 »

DavidMadsens træning!
Det er IKKE til ungdomsspillere, kun til spillere på fultidskontrakter Thumbs Up

Held og lykke med det. I må meget gerne poste SS af spilleres udvikling.
Jeg tilføjer det til 2. indlæg i tråden, når jeg har været i bad.

DavidMadsen
Manager

« Svar #160: 20 Maj 2009, 16:16 »

Så er min træning lige blevet finpudset, og forklaret i 2. indlæg her i tråden. Jeg håber nogle af jer vil prøve det, og evt. poste nogle screenshots, af spilleres udviklinger. Jeg tager nemlig hjem til en ven om lidt, og til fest i aften/nat, hvorefter jeg sover hos ham jeg følges med. Så jeg har ikke mulighed for at prøve det før imorgen eftermiddag, tidligst.

Smiley

sindsygt
Gæst

Sv: Microsoft Premier League!
« Svar #161: 20 Maj 2009, 17:25 »

Microsoft Premier League!

Da det blev annonceret, at William Henry Gates III (kendt som Bill Gates) og Microsoft var interesseret i at sponsorere en fodbold-liga, regnede mange stærkt med, at det ville blive engelske Premier League. De mange der regnede med det, fik skam også ret. Amerikanske Microsoft valgte tidligere på dagen, at invistere i forhenværende Barclays Premier League. Englands øverste liga får fremover navnet Microsoft Premier League.

Udover blot at invistere i ligaen, har Microsoft valgt at booste holdenes økonomier. Det sker både løbende, i form af stigende indtægter, og fra dags dato, hvor Microsoft har gjort "The Big Four" endnu stærkere økonomisk. Ikke videre meget, men holdenes gæld er blevet fjernet. Det er dog ikke kun de 4 store, men alle hold i Premier League, der har fået deres gæld fjernet. Desuden får de bedste samt de værste hold, en lille smule ekstra penge. Også de øverste hold i Coca-Cola Championsship har fået et lille økonomisk boost, på det grundlag, at de nok rykker op i Premier League. Desuden har Charlton, Southampton og endda Leeds fået deres gæld fjernet.

Som den aller sidste nyhed, har Bill Gates købt sit eget hold. Han har ikke postet en mange millioner i sin nye klub, Salisbury, som spiller i Blue Square Premier, ligesom han har gjort med Leeds, førnævnte hold i Championsship, og alle Premier League holdene. Dog er der postet nogle få penge i klubben, deres stadion er blevet større, trænings- og ungdomsfaciliteter er blevet bedre og Bill Gates leverer penge til klubben. Derudover har Salisbury fået nye farver på deres trøjer, som passer til Microsoft logoet. Grøn og orange til på hjemmebane, og blå og gul på udebane.

Dette scenario er urealistisk, på den måde, at Salisbury er blevet overtaget, og at klubbernes gæld er blevet fjernet. Derudover er det vel ikke forfærdeligt urealistisk, at klubbernes økonomi bliver bedre, når en ny og meget rig sponsor træder til, og gør verdens bedste liga endnu mere populær. I behøver jo ikke nødvendigvis at spille med Salisbury, det kan være at i, ligesom jeg, bare er træt af alle klubbernes gæld. Salisbury har ikke ret mange penge i starten, så det er ikke videre "festligt" at være dem, men de får nok okay med penge hen af vejen. Held og lykke, med det hold i nu vælger!

Download databasen her!
Databasen skal udpakkes i; Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2009/db

Hvor mange penge har City så lige fået? Shockeret

Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #162: 21 Maj 2009, 15:32 »

Hvor mange penge har City så lige fået? Shockeret
Jeg tror ikke at jeg har givet dem flere end de har, men de tjener jo nok flere på sigt Smiley

HaDeZ10
Lilleputspiller
*

« Svar #163: 21 Maj 2009, 16:05 »

Microsoft Premier League!

Da det blev annonceret, at William Henry Gates III (kendt som Bill Gates) og Microsoft var interesseret i at sponsorere en fodbold-liga, regnede mange stærkt med, at det ville blive engelske Premier League. De mange der regnede med det, fik skam også ret. Amerikanske Microsoft valgte tidligere på dagen, at invistere i forhenværende Barclays Premier League. Englands øverste liga får fremover navnet Microsoft Premier League.

Udover blot at invistere i ligaen, har Microsoft valgt at booste holdenes økonomier. Det sker både løbende, i form af stigende indtægter, og fra dags dato, hvor Microsoft har gjort "The Big Four" endnu stærkere økonomisk. Ikke videre meget, men holdenes gæld er blevet fjernet. Det er dog ikke kun de 4 store, men alle hold i Premier League, der har fået deres gæld fjernet. Desuden får de bedste samt de værste hold, en lille smule ekstra penge. Også de øverste hold i Coca-Cola Championsship har fået et lille økonomisk boost, på det grundlag, at de nok rykker op i Premier League. Desuden har Charlton, Southampton og endda Leeds fået deres gæld fjernet.

Som den aller sidste nyhed, har Bill Gates købt sit eget hold. Han har ikke postet en mange millioner i sin nye klub, Salisbury, som spiller i Blue Square Premier, ligesom han har gjort med Leeds, førnævnte hold i Championsship, og alle Premier League holdene. Dog er der postet nogle få penge i klubben, deres stadion er blevet større, trænings- og ungdomsfaciliteter er blevet bedre og Bill Gates leverer penge til klubben. Derudover har Salisbury fået nye farver på deres trøjer, som passer til Microsoft logoet. Grøn og orange til på hjemmebane, og blå og gul på udebane.

Dette scenario er urealistisk, på den måde, at Salisbury er blevet overtaget, og at klubbernes gæld er blevet fjernet. Derudover er det vel ikke forfærdeligt urealistisk, at klubbernes økonomi bliver bedre, når en ny og meget rig sponsor træder til, og gør verdens bedste liga endnu mere populær. I behøver jo ikke nødvendigvis at spille med Salisbury, det kan være at i, ligesom jeg, bare er træt af alle klubbernes gæld. Salisbury har ikke ret mange penge i starten, så det er ikke videre "festligt" at være dem, men de får nok okay med penge hen af vejen. Held og lykke, med det hold i nu vælger!

Download databasen her!
Databasen skal udpakkes i; Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2009/db

i hvliken patch er databaseb i???!

DavidMadsen
Manager

« Svar #164: 21 Maj 2009, 19:41 »

i hvliken patch er databaseb i???!
9.3.0 - hvorfor da? Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010