home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  2 Brugere, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  DavidMadsen på hjemmebane!
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil DU bruge tråden til?
Træningsprogrammer.
Taktikker mm.
Diverse Grafiske ting.
Scenarier (databaser).
Andre ting.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: DavidMadsen på hjemmebane!  (Læst 65419 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: DavidMadsen på hjemmebane!
« Svar #45: 11 Mar 2009, 12:00 »

Det vil jeg prøve.
Bruger egentlig heller ikk Maria så meget, men han var lige på banen i kampen før.
Melder nok tilbage med nogle resultater imorgen.
Tak for hjælpen.
Jeg ser frem til at høre nogle resultater Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #46: 11 Mar 2009, 12:45 »

Hej Davidmadsen. Skal bruge hjælp til mit fckhold. I første sæson gik det ok og vandt pokalen og blev uheldigt nummer to i sasligaen. I denne sæson går det sindsygt dårligt. Hjælp. Her er min taktik. Måske er det fordi jeg har købt ny spillere? Min Hold: http://www.gratisupload.dk/download/25489/ Min taktik: http://www.gratisupload.dk/download/25490/
Hvis du bruger samme taktik som sidste år, er det nogengange det der gør at modstanderne kender den. Smart lavet af SI, men lidt underligt. Jeg forstår ikke hvorfor du spiller bredt, når Cesar Santin og Christian Benitez er gode tekniske. Sæt den bredde midt i. Afleveringer må stadig godt komme ned af kanten. Og lad være med at have pil frem ved dine centrale midtbanespillere, da ingen af dem kan spille OMC Smiley
Når du spiller med defensiv linje oppe på normal og skærme af ret højt oppe, burde du også sætte et flueben ved "Spil på offside", da det er dine forsvarsspillere der trækker de andre offside.

Jeg vil gerne lige vide, om du scorer for lidt mål, eller lukker for mange ind? Smiley

Magaca
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 11 Mar 2009, 14:55 »

Sorry for det sene svar! Skuffet

Jeg blev fyret lige efter jeg skrev meddelelsen så det kan være lidt ligemeget nu. Smiley Ellers tak for hjælpen Smiley

laymathis
Lilleputspiller
*

« Svar #48: 11 Mar 2009, 15:25 »

Hej DavidMadsen..

Jeg spiller med liverpool, eller skal til det. kan du sætte en holdopstilling, og en taktik, og evt. anbefale hvem jeg skal købe til mit hold?

Jeg er ikke gået i gang endnu, og sidder på jobbet så har ikke mulighed for at tage nogle SS af holdet lige nu?

På forhånd tak . :=)

DavidMadsen
Manager

« Svar #49: 12 Mar 2009, 19:03 »

Sorry for det sene svar! Skuffet

Jeg blev fyret lige efter jeg skrev meddelelsen så det kan være lidt ligemeget nu. Smiley Ellers tak for hjælpen Smiley
Trist Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #50: 12 Mar 2009, 19:32 »

Hej DavidMadsen..
Jeg spiller med liverpool, eller skal til det. kan du sætte en holdopstilling, og en taktik, og evt. anbefale hvem jeg skal købe til mit hold?
Jeg er ikke gået i gang endnu, og sidder på jobbet så har ikke mulighed for at tage nogle SS af holdet lige nu?
På forhånd tak . :=)
Du kan lige prøve min Aston Villa taktik først, da den passer godt til store og spilstyrende hold.
En opstilling kunne være:
Pepe Reina
Carragher - Agger - Skrtel - Aurelio
Babel - Gerrard - Mascherano/Alonso - Riera
Torres - Kuyt/N'Gog

Jeg er ikke LFC fan, så kender ikke helt så meget til dem. Men jeg ville kigge på en ny højre back og en angriber.
Til højre back er der f.eks. fremtidshåb som Davide Santon fra Inter og Rafael fra Manchester, som kan overtage gradvist. Til angrebet er der en masse alternativer, og så er det op til dig: Vil du have en stærk angriber, en hurtig angriber, eller hvordan skal han være? Smiley

patrick J
Manager

« Svar #51: 12 Mar 2009, 19:56 »

Jeg havde selv meget stor succes med Liverpool i et tidligere save hvor jeg vandt både CL og PL.

Jeg stille op sådan her:

Reina
Carragher/Arbeloa, Skrtel/Carragher, Agger, Dossena (meget imponerende)
Kuyt, mascherano, Alonso, Babel
Gerrard
Torres

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavidMadsen
Manager

« Svar #52: 13 Mar 2009, 18:20 »

Så fik jeg sgu også lavet en 4-2-3-1 taktik, som er 4 forsvarsspillere, to centrale midtbanespillere, en OMC og to fløje (OMV og OMH), samt en angriber. Jeg lavede den specielt til AaB, for Ertolia. Men nu har jeg rettet lidt i spiller indstillinger og sådan, så det er en generel taktik Smiley
Den kan bruges til mellem og storhold, men bruger man den til mellem hold, skal der nok rettes en lille smule i indstillingerne Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #53: 13 Mar 2009, 18:46 »

Nu er tråden krydret med min egen hjørnesparkstaktik, samt hvilke træningsprogrammer der kommer op snart Smiley
Jeg forventer også at lave et deltidsprogram Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #54: 13 Mar 2009, 20:00 »

Tråden går på pause fra lørdag aften, ligesom min blog, da jeg skal på ferie Smiley
I er velkomne til fortsat at skrive, i får nok bare ikke svar før mandag om 10 dage Smiley

Bdj85
Juniorspiller
**

« Svar #55: 13 Mar 2009, 23:59 »

Prøvede lige 4-2-3-1 , men den er meget defensiv, og der er meget plads til langskytterne fra modstanderen. og man får ikke mange skud på mål i en kamp!

Hjørnesparkstaktikk en, er der ikke folk ved forreste og bagerste stolpe, er det meningen?

Ellers godt arbejde!

Brøndby til jeg dør....!

DavidMadsen
Manager

« Svar #56: 14 Mar 2009, 00:10 »

Prøvede lige 4-2-3-1 , men den er meget defensiv, og der er meget plads til langskytterne fra modstanderen. og man får ikke mange skud på mål i en kamp!

Hjørnesparkstaktikk en, er der ikke folk ved forreste og bagerste stolpe, er det meningen?
Ellers godt arbejde!
Jeg vil nu ikke sige at 4-2-3-1 er defensiv. Jeg er det hold der har scoret flest mål i SAS Ligaen med den, og har lige vundet 11-0 i uefa cuppen. Også Ertolia har prøvet den, han havde 22 skud, 9 på mål (som AaB) mod Shakthar med spillere som Srna! Og de havde ikke engang ti skud i alt. Han tabte også kun 1-0 til Real Madrid med AaB, igen med min taktik Smiley

Du har vidst ikke læst det med hjørnespark ordentligt, den næstbedste header skal angribe nærmeste stolpe, og en hurtig spiller skal angribe bagerste. Men de skal angribe stolperne, ikke stå ved dem, da det giver mere plads til spilleren som udfordrer målmanden, samtidigt med at de selv får mere plads.

Bdj85
Juniorspiller
**

« Svar #57: 14 Mar 2009, 00:14 »

Nu prøvede jeg den også kun i 5 kampe, og med Brøndby, men de burde også kunne spille den, men prøver den lige med Aab.

Det er i forsvaret den er gal, altså med hjørnespark, hvem der dækker hvilken stolpe!

Brøndby til jeg dør....!

DavidMadsen
Manager

« Svar #58: 14 Mar 2009, 14:04 »

Nu prøvede jeg den også kun i 5 kampe, og med Brøndby, men de burde også kunne spille den, men prøver den lige med Aab.

Det er i forsvaret den er gal, altså med hjørnespark, hvem der dækker hvilken stolpe!
Jeg har vidst ikke sat defensive hjørnespark, det burde du selv lige kunne klare Smiley
Desuden kan jeg sige at jeg har scoret 3,8 mål per kamp med den taktik, hvor jeg er FCK. Og kun lukket 0,3 ind Smiley

ptrN
Manager

« Svar #59: 20 Mar 2009, 17:33 »

Hvad hedder dit skin? Smiley

welbz is dat guy

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010