Roxer
|
|
Hej Freaks, har opdateret mit FM, og den siger at alle files are updated, men når jeg så går ind i spillet kan jeg ikke vælge at starte et nyt spil med 9.3 DB'en. Håber der er nogle der kan hjælpe mig med mit problem?
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
kan du smide et SS Roxer? ellers fang mig på msn.. milanovic40@hotmail.com
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!
|
|
|
|
Roxer
|
|
Hvad er det du vil have et SS af? Jeg kan ikke vælge DB'en i drop down menuen i spillet.
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Hvad er det du vil have et SS af? Jeg kan ikke vælge DB'en i drop down menuen i spillet.
Tjek i spillet om den har opdateret det. Mener at man kan se versions nummeret et sted under indstillinger...
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Jeg har været inde og kigge og den står stadig som 9.2 versionen
|
|
|
|
|
|
|
|
lautrup
|
|
Jeg har samme problem
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Har du en Steam account? Så kan du køre den den vej over. Når der så er en update klar i FM09 så installerer Steam den det lige med det samme og du er fri for at lægge den ind i DB osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
lautrup
|
|
Jeg har steam. Den instalerede 9.2. Men ikke .3
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Jeg har steam. Den instalerede 9.2. Men ikke .3
Prøv at åbne dit Steam og gå ind under My Games/mine spil listen og højre klik på Football Manager 09 og tryk på Update Now/ Opdater nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
lautrup
|
|
Prøv at åbne dit Steam og gå ind under My Games/mine spil listen og højre klik på Football Manager 09 og tryk på Update Now/ Opdater nu.
Det er der ikke noget der hedder ?
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Se her: Prøv at klik på den..
|
|
|
|
|
|
|
|
lautrup
|
|
Sådan er mulighederne
|
|
|
|
|
|
|
|
lautrup
|
|
Så skriver den bare en masse om demoen på engelsk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Prøv at start spillet og så tryk Nyt Spil. Så lav lige et SS af når du har gjort det. Så skulle der gerne stå hvilke opdateringer du vil spille med.
|
|
|
|
|
|
|
|