home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidney Lee
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Sidney Lee  (Læst 18395 gange)
Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Sidney Lee
« : 05 Mar 2009, 14:38 »

Så kom den endelig, tråden hvor vi i fælleskab kan dele klip og citater etc, om Sidney Lee, det forfærdeligt håbløse "menneske"..

Eller Søren Overgaard som han jo i virkeligheden er døbt, hvilket han ikke vil stå ved..

Jeg lægger ud med dette fantastiske klip om fjolset, sidney lee Smiley kvalmende er han, dog sjovt han vil stille sig selv ud på den måde så vi andre kan få et billigt grin Wink

http://www.youtube.com/v/7RtZgCfqGN8... ENJOY!

korzika
Gæst

Sv: Sidney Lee
« Svar #1: 05 Mar 2009, 14:51 »

Haha, sikke en medieluder. Hold kæft han er et godt grin. Opstemt

Har læst en lignende debat inde på bold, og jeg kunne ikke lade være med at grine Opstemt

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

« Svar #2: 05 Mar 2009, 14:55 »

Han er den syge medieluder, ja! Smiley men lad ham endelig fortsætte.. det jo svært bare at hører ham snakke Smiley

Efter to år i usa har han det vildeste accent, Cremekongen ole henriksen lyder pæredansk i forhold til mr lee.. Håbløst hehe

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #3: 05 Mar 2009, 14:57 »

Så kører vi Jon Nørregaard stilen igen? Opstemt

Hvad har manden gjort? Hehe..

Det kan da godt være, at han er en medieluder, men det gør ham sku da ikke til et dårligt menneske eller for den sags skyld bøsserøv eller lign. det folk skriver.. :b

Lad ham dog være som han er Thumbs Up

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

« Svar #4: 05 Mar 2009, 15:01 »

Det står der ingen steder? ikke i den her tråd ihvertfald..

når han stiller sig selv ud på den måde i offentligheden må han tage de ting der hører med, og ja lad ham for guds skyld være som han er nu.. det jo underholdning fra klasse 1 .. Smiley Se det som en hyldest til dette fantastiske stykke MANDFOLK! Opstemt

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #5: 05 Mar 2009, 15:02 »

Jeg sagde også "det folk skriver", og ikke "det folk skriver herinde" Opstemt...

Men ja hehe.. Det er underholdende som en i helvede..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 05 Mar 2009, 15:05 »

Han er den syge medieluder, ja! Smiley men lad ham endelig fortsætte.. det jo svært bare at hører ham snakke Smiley

Efter to år i usa har han det vildeste accent, Cremekongen ole henriksen lyder pæredansk i forhold til mr lee.. Håbløst hehe

Er det i øvrigt kun mig der tror at den accent er påtaget og falsk? Han crammer så mange foreign ord ind i sit vocabulary at jeg ikke tror det kan være et coincidence. Jeg har en teori om at han tror det får ham til at virke mere globetrotter-agtig.

patrick J
Manager

« Svar #7: 05 Mar 2009, 15:07 »

et klip som mange nok har set/ eller hørt om: http://www.youtube.com/v/iZ17eUkqwvs&feature=related ( Benny Hill Style )
http://www.youtube.com/v/4ZMVn-NDjPc&feature=related ! HAHA Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Szczesny
Manager

« Svar #8: 05 Mar 2009, 15:08 »

Er det i øvrigt kun mig der tror at den accent er påtaget og falsk? Han crammer så mange foreign ord ind i sit vocabulary at jeg ikke tror det kan være et coincidence. Jeg har en teori om at han tror det får ham til at virke mere globetrotter-agtig.

HAHAHA... Genial humor Opstemt

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Brodtgaard
Manager

« Svar #9: 05 Mar 2009, 15:09 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

patrick J
Manager

« Svar #10: 05 Mar 2009, 15:09 »

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

enged
Gæst

« Svar #11: 05 Mar 2009, 15:11 »

Jeg er enig, man kan ikke tale sådan uden det er med vilje.

Så kører vi Jon Nørregaard stilen igen? Opstemt

Hvad har manden gjort? Hehe..

Det kan da godt være, at han er en medieluder, men det gør ham sku da ikke til et dårligt menneske eller for den sags skyld bøsserøv eller lign. det folk skriver.. :b

Lad ham dog være som han er Thumbs Up

Tja, han har frivilligt stillet sig op til en boksekamp mod Tøffe, en kamp som folk har betalt for at se, men han har stort set ikke trænet op til den, og han bruger den undskyldning at han troede han skulle slås med en høj ranglet fyr. Huh Desuden er han vel hvad man kan kalde lystløgner, bare for at sige det mildt.
Desuden gjorde Jon da også noget, han slog en sovende mand i hovedet med en stegepande Opstemt

Batigol
Manager

« Svar #12: 06 Mar 2009, 19:57 »

http://www.youtube.com/v/VLmiaTdx_QU
Det dér forstår jeg simpelthen ikke! Hvis man knapt nok kan tage 25 armbøjninger, og ikke kan holde til at lave 2 rullefald - hvordan i al verden kan man så bilde sig selv ind at man kan blive wrestler? Simpelthen helt i skoven det dér, Sidney! Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Shaft
Manager

« Svar #13: 06 Mar 2009, 20:25 »

Enig han er den syge medieluder. Men hvad er det ikke lige han får ud af alle de forums der nu snakker om denne Sidney Lee der tror han bor i Frederiksberg-Vanløse, på trods af hans post nr er 2720 Vanløse. Han får opmærksomhed, lige netop det han vil have.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #14: 06 Mar 2009, 20:46 »

han er for griner. se klippet med dagens mand. næsten alle slukker med det samme hehe Opstemt

maaahhh-h-h-h

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010