home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1378 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Syv stjernet træning efter patch 9.3.0
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Syv stjernet træning efter patch 9.3.0  (Læst 32592 gange)
Romeo
Reserveholdsspiller

Sv: Syv stjernet træning efter patch 9.3.0
« Svar #15: 03 Mar 2009, 21:54 »

Tak for støtten, da jeg sad og skrev dette sad jeg med tanken om at jeg godt kunne tænke mig at involvere mig mere her på forumet. Men med den modtagelse jeg har fået af dette, har jeg droppet dette helt igen.

Håber der er nogen som får glæde af det

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Caspper
Manager

« Svar #16: 03 Mar 2009, 21:56 »

Tak for støtten, da jeg sad og skrev dette sad jeg med tanken om at jeg godt kunne tænke mig at involvere mig mere her på forumet. Men med den modtagelse jeg har fået af dette, har jeg droppet dette helt igen.

Håber der er nogen som får glæde af det

Jeg kan ikke huske hvem der sagde det.
Men en af FMFreaks' højere magter sagde på et tidspunkt: Du skal være glad for kritik.
Og det samme siger jeg.. Det kan godt være jeg lyder arrogant mod dig, men vi har desværre så mange der ikke bruger søgefunktionen, så man bliver rimelig irriteret.. Og hvis du kun forsøger en gang, så tvivler jeg på at der vil lykkedes særlig meget for dig.

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 03 Mar 2009, 22:06 »

Slap nu af Caspper, istedet for at være arrogant og ulækker at høre på.

Caspper
Manager

« Svar #18: 03 Mar 2009, 22:08 »

Slap nu af Caspper, istedet for at være arrogant og ulækker at høre på.

Jeg glemte faktisk det vigtigste af det hele i det jeg lige skrev..

Jeg ville også tilføje, at jeg håbede da han ville prøve igen, fordi det ville jo være positivt med endnu flere aktive forumbrugere. Så fra min side håber jeg da han prøver igen med noget andet. Smiley

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 03 Mar 2009, 22:19 »

Hej Casper.

Du er simpelthen for langt ude.

Først saver du en anden bruger over for at skrive, hvordan man får syvstjernede trænere. Måske har du for 2 dage siden gjort det samme, måske er det allerede skrevet i en tråd om FM2009, men prøv lige at behersk dig, Og lad dog være med at påstå at du kom med kritik, du kom med din uforbeholdte mening om indlægget, hvilket som sådan også er okay i detbatforum, men lad være med at kalde det for kritik.

Dernæst lad dog vær med at skriv "prøv igen" til brugeren, han har lavet et fint indlæg som start i denne tråd, og dine nedladende indlæg ændrer ikke ved det.

-bune

DavidMadsen
Manager

« Svar #20: 04 Mar 2009, 09:25 »

MrMaar - Det er altså bare at trykke på søgefeltet, og skrive "Træning", eller "Syvstjernet træning" og så kommer tråden.
Men det er også ligemeget, bare fortsæt denne.

Metsu1
Manager

« Svar #21: 04 Mar 2009, 09:35 »

Jeg har et spørgsmål til træningsdelen.

Hvad betyder det, når der f.eks står (Teknisk træning x 6) + (Offensiv træning x 3) under de enkelte træninger?

Første tråd, jeg har set, med træning efter den nye patch, så jeg vil da lige give Romeo lidt ros med på vejen for et flot stykke arbejde  Thumbs Up

Jeg håber, du fortsætter med at være aktiv her på siden  Peace

DavidMadsen
Manager

« Svar #22: 04 Mar 2009, 09:44 »

Metsu: Er det f.eks. det her du mener?:
(Teknisk træning x 6) + (Offensiv træning x 3) + (MMD x 2) =
270+   = 7 stjerner

Så er det jo bare teknisk træning (f.eks. 20) gange 6 = 120, + Offensiv (f.eks. også 20) gange 3 = 60. Det er så 180 i alt, og så skal motivation, målrettethed og disciplin gange 2 give de resterende 90. De kunne alle tre være på 15, og når du ganger det med to har du 90 - 90 + 180 = 270, 270 er det der skal til for at få 7-stjernet træning Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #23: 04 Mar 2009, 09:51 »

Metsu: Er det f.eks. det her du mener?:
(Teknisk træning x 6) + (Offensiv træning x 3) + (MMD x 2) =
270+   = 7 stjerner

Så er det jo bare teknisk træning (f.eks. 20) gange 6 = 120, + Offensiv (f.eks. også 20) gange 3 = 60. Det er så 180 i alt, og så skal motivation, målrettethed og disciplin gange 2 give de resterende 90. De kunne alle tre være på 15, og når du ganger det med to har du 90 - 90 + 180 = 270, 270 er det der skal til for at få 7-stjernet træning Smiley

Jeg må indrømme, at jeg stadig ikke helt fatter det  Peace

Når du siger teknisk træning på 20 * 6, skal man så have 6 trænere med 20 i teknisk træning eller hvordan skal det forstås?

Caspper
Manager

« Svar #24: 04 Mar 2009, 09:52 »

Hej Casper.

Du er simpelthen for langt ude.

Først saver du en anden bruger over for at skrive, hvordan man får syvstjernede trænere. Måske har du for 2 dage siden gjort det samme, måske er det allerede skrevet i en tråd om FM2009, men prøv lige at behersk dig, Og lad dog være med at påstå at du kom med kritik, du kom med din uforbeholdte mening om indlægget, hvilket som sådan også er okay i detbatforum, men lad være med at kalde det for kritik.

Dernæst lad dog vær med at skriv "prøv igen" til brugeren, han har lavet et fint indlæg som start i denne tråd, og dine nedladende indlæg ændrer ikke ved det.

-bune

Prøv igen kan godt menes positivt. Smiley
Det kan godt være det ikke lige er det folk tænker når de læser hvad jeg skrev, men nu kan du jo ikke gøre alle glade hele tiden.
Det er da super at han prøver at lave et indlæg, det er så noget vi allerede har. Så istedet for jeg siger prøv igen, vil jeg da så sige op på hesten Wink

Jeg må indrømme, at jeg stadig ikke helt fatter det Peace

Når du siger teknisk træning på 20 * 6, skal man så have 6 trænere med 20 i teknisk træning eller hvordan skal det forstås?

Nej, 20 gange 6 = 120

Romeo
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 04 Mar 2009, 09:58 »

Jeg må indrømme, at jeg stadig ikke helt fatter det  Peace

Nej du skal ikke have 6 trænere med 20 i teknisk træning, i eksemplet er det en træner som har 20 i teknisk træning.

håber det hjalp dig videre Smiley

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Metsu1
Manager

« Svar #26: 04 Mar 2009, 10:50 »

Nej du skal ikke have 6 trænere med 20 i teknisk træning, i eksemplet er det en træner som har 20 i teknisk træning.

håber det hjalp dig videre Smiley

Så jeg skal bare finde en træner med 20 i teknisk træning, men jeg forstår stadig ikke helt, hvor det 6-tal kommer fra.

Romeo
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 04 Mar 2009, 11:03 »

Så jeg skal bare finde en træner med 20 i teknisk træning, men jeg forstår stadig ikke helt, hvor det 6-tal kommer fra.

Kan godt forstå du er forvirret.. det er også blevet noget forvirrende...

Lad mig opsætte et eksempel for dig:

Jeg tager udgangspunkt i dit eget spørgsmål og vil prøve at forklare hvad der skal til for at få en træner som har 7 stjerner i afslutninger..

Trænere skal opnå 270+ samlet ved at lave dette regne stykke = (teknisk træning x6) + (offensiv træning x 3) + (MMD x 2)

F.eks. så har din træner 20 i teknisk træning og 20 i offensiv træning og så er det samlede resultat af MMD 45.

Så skal du sætte tallene ind i udregningen altså (teknisk træning = 20*6) + (offensiv træning = 20*3) + (MMD =45*2)
                                                                                  (120)               +               (60)                 +      (90) = 270
håber at dette giver mening ellers så bare spørg Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #28: 04 Mar 2009, 11:17 »

Mange tak for hjælpen, jeg tror, jeg er ved at fatte det  Peace

Men det man skal gange med i de enkelte træninger f.eks. 6 eller 3 er blot en faktor, som der er fundet frem til, for at får de syvtjerner i træningen ikk'?  Peace

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 04 Mar 2009, 12:22 »

Mange tak for hjælpen, jeg tror, jeg er ved at fatte det  Peace

Men det man skal gange med i de enkelte træninger f.eks. 6 eller 3 er blot en faktor, som der er fundet frem til, for at får de syvtjerner i træningen ikk'?  Peace

jo

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010