home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sticky med ratings for aktivitet på siden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sticky med ratings for aktivitet på siden  (Læst 2002 gange)
MrMaar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sticky med ratings for aktivitet på siden
« : 03 Mar 2009, 14:08 »

Hej

Kan I ikke lave en sticky her i mødelokalet som viser hvad der skal til for at stige i rang og hvad der skal til for at stige i stats for aktivitet på fmfreaks.dk?

F.eks. Tid Online: 1 = <12 timer, 2 = ...
Og så det samme for Loyalitet. Skribent, Debattør, Konkurrencer, Taktik og Spejder.

Rang: Lilleputspiller = < 50 indlæg, Juniorspiller = ....

Tror det kunne være godt for flere nye medlemmer.
 
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sticky med ratings for aktivitet på siden
« Svar #1: 03 Mar 2009, 14:24 »

Det kunne vi ikke drømme om at gøre, da folk så vil begynde at spamme for at stige i rang.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sticky med ratings for aktivitet på siden
« Svar #2: 03 Mar 2009, 14:27 »

Det kunne vi ikke drømme om at gøre, da folk så vil begynde at spamme for at stige i rang.
Godt argument Sunbao.. og jeg er sikker på at havde MrMaar tænkt sig bare en lille smule mere om så ville han nok heller ikke have postet sit indlæg i 1.omgang.. Hvis nu vi får sådan en liste kommer vi bare til at se Verdenskrig 2,3,4,5 osv.. op til VK-uendelighed af spammere.. det er sgu ikke det siden har brug for..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

MrMaar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sticky med ratings for aktivitet på siden
« Svar #3: 03 Mar 2009, 14:54 »

Godt argument Sunbao.. og jeg er sikker på at havde MrMaar tænkt sig bare en lille smule mere om så ville han nok heller ikke have postet sit indlæg i 1.omgang.. Hvis nu vi får sådan en liste kommer vi bare til at se Verdenskrig 2,3,4,5 osv.. op til VK-uendelighed af spammere.. det er sgu ikke det siden har brug for..
Jeg har nu fulgt dit fantastiske råd og tænkt mig en lille mere om. (fantastisk positivt indlæg i øvrigt, hvad er det præcist dit indlæg bidreager med bortset fra en sviner til mig? Det du skriver er vel dækket i Sunbao's skarpe indlæg eller hvad mener du selv du bidrager med af nyt?)

Jeg tror bare ikke folk spammer mere, fordi de ved at der er X indlæg til de stiger i rang. Er man så barnlig og går så meget op i det, så har man nok indset at der er en sammenhæng mellem rang og antal indlæg og det derfor bare er om at spamme løs, hvis man vil stige i en fart.

I øvrigt findes informationen jo diverse tråde hvis man søger på det. (skal nok lade være med at skrive det her, så det ikke øger spamingen)
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Sticky med ratings for aktivitet på siden
« Svar #4: 03 Mar 2009, 14:58 »

Jeg har nu fulgt dit fantastiske råd og tænkt mig en lille mere om. (fantastisk positivt indlæg i øvrigt, hvad er det præcist dit indlæg bidreager med bortset fra en sviner til mig? Det du skriver er vel dækket i Sunbao's skarpe indlæg eller hvad mener du selv du bidrager med af nyt?)

Jeg tror bare ikke folk spammer mere, fordi de ved at der er X indlæg til de stiger i rang. Er man så barnlig og går så meget op i det, så har man nok indset at der er en sammenhæng mellem rang og antal indlæg og det derfor bare er om at spamme løs, hvis man vil stige i en fart.

I øvrigt findes informationen jo diverse tråde hvis man søger på det. (skal nok lade være med at skrive det her, så det ikke øger spamingen)

Hvis du kan finde den samme information i andre tråde, så er der vel heller ikke nogen grund til at lave en pinned tråd, hvor det står ord ret af de andre tråde?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sticky med ratings for aktivitet på siden
« Svar #5: 03 Mar 2009, 15:02 »

skarpe indlæg, det var på ingen måde ment sådan. Men vi har jo bla måtte fjerne indlægs tæller så vi slipper for at folk rang ridder den.
Et eller andet sted kunne vi lige så godt afskaffe rangen, da den ikke som sådan siger noget om den kvalitet der er i fks folks indlæg.
Men ja vi har førhen da vi var mindre givet infoen hist og her, men det er bare ikke muligt at kører det på samme måde længere desværre.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Sticky med ratings for aktivitet på siden
« Svar #6: 03 Mar 2009, 15:11 »

MrMaar.
Ikke så nærtagende. BIF88 mente ikke det der så seriøst som du opfatter det. Det blev sagt med respekt og et smil i øjet fra hans side.

Men Sune har sagt, hvad der skal siges.
Logged

MrMaar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sticky med ratings for aktivitet på siden
« Svar #7: 03 Mar 2009, 16:09 »

Okay, jeg stoler fuldt på jeres erfaring  mht folk der rang ridder (i øvrigt et fedt udtryk jeg ikke har hørt før  Thumbs Up ) og måske er det fordi jeg er en gammel hund, at jeg ikke kan forestille mig folk bruge så meget energi på den slags.

Jeg tror faktisk det kunne være fedt, hvis man indførte en funktion, så folk kunne rate indlæg eller klikke på "I agree", som så ville tælle med sammen med antal indlæg, antal timer online, etc og giver en ny form for rangliste.

Ved ikke hvor svært det ville være at lave og om folk bare ville buddy up og "skamstemme" hinandens indlæg til skyerne.

(Og bare rolig Cesc, jeg er ikke længere tøsefornærmet efter FCK88 og jeg har grædt ud om det ude på pigetoiletet  Wink )
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 16:15 af MrMaar » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010