home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 10640 gange)
Turbo_dk
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #15: 23 Nov 2008, 00:51 »

Vil da lige opfordre folk til at bruge Andreas Johansson og Enevoldsen, de er helt fantastiske for mig, og spiller godt praktisk talt hele tiden...

Mit angreb har dog været svingende, og jeg var for hurtig til at købe Saganowski, så mit råd der er at se ham an i hvert fald den første halve sæson...
Logged

//Turbo_dk

Mehel18
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #16: 23 Nov 2008, 15:07 »

Jeg spiller en 4-4-2 for det meste og i de store kampe spiller jeg en 4-1-4-1 Wink

Bøge/PK-Olfers-Champ-MJ.. også bruger jeg Martin pedersen os og nielsen Smiley

Caca/Ene- Augu-Risgård/Johansson-Due/Ene. Så har jeg os hentet Thomas Gravesen.. så bruger jeg os PK på højrekant .. og resevespiller som jeg os bruger er: Emil Hauke og Daniel Christensen.. Jeg har lige fået et tilbud på Johansson fra Monaco og jeg sagde ja .. fordi jeg vil bruge mine talneter lidt mere

Jeppe Curht - Saga/Sahri Kuqi .. Kuqi er fra finland som minder om Prica Smiley .. saga har heller ikk vist det vilde for mig og jeg bruger nogen gange os Caca på toppen


Jeg har os hentet en del unge spiller til klubben som har en fremtid i sig .. Bonga er os lige kommet tilbage fra sin skade og han er mest på 2 holdet Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #17: 09 Dec 2008, 15:13 »

Jeg er også lige startet op med AAB Opstemt Skriver senere om hvem jeg har købt osv :d
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Killigan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Angribere?
« Svar #18: 18 Dec 2008, 00:06 »

Hejsa.

Jeg er lige gået i gang med AaB, og indtil videre har jeg store problemer med i det hele taget at få mine angribere til at komme frem til chancer. Jeg har spillet ca. 10 kampe (incl. træningskampe), og jeg tror ikke mine angribere endnu har scoret. Dermed ikke sagt, at jeg ikke vinder, men angriberne kommer simpelthen ikke frem til chancer (det gør min midtbane derimod, og Johansson er GUD!!!).
Jeg spiller 4-1 (def. midt)-3-2 med offensive backs. Jeg spiller som regel med Saganowski og Curth i front, og skifter lidt med Caca. Har ikke købt ind, fordi jeg lige vil give holdet ½ sæson, før jeg gør noget.
Angribernes indstillinger har jeg - efter at have prøvet lidt af hvert - indstillet til standarden for en "striker"...

Gode idéer?
God spillelyst!
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Angribere?
« Svar #19: 18 Dec 2008, 00:08 »

Hejsa.

Jeg er lige gået i gang med AaB, og indtil videre har jeg store problemer med i det hele taget at få mine angribere til at komme frem til chancer. Jeg har spillet ca. 10 kampe (incl. træningskampe), og jeg tror ikke mine angribere endnu har scoret. Dermed ikke sagt, at jeg ikke vinder, men angriberne kommer simpelthen ikke frem til chancer (det gør min midtbane derimod, og Johansson er GUD!!!).
Jeg spiller 4-1 (def. midt)-3-2 med offensive backs. Jeg spiller som regel med Saganowski og Curth i front, og skifter lidt med Caca. Har ikke købt ind, fordi jeg lige vil give holdet ½ sæson, før jeg gør noget.
Angribernes indstillinger har jeg - efter at have prøvet lidt af hvert - indstillet til standarden for en "striker"...

Gode idéer?
God spillelyst!
du skal måske have fat i en lidt større angriber, da de jo ikke er de mest hovedstødsstærke, og du med offensive backs vil komme til mange indlæg Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Killigan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #20: 18 Dec 2008, 00:36 »

Hmmmm... Ja, det kunne da godt tænkes... Det er nu heller ikke fordi det er de fede indlæg der kommer - der er stort set ingen af dem, der rammer mine angribere. Skal jeg spille med target-man, eller hvordan får jeg mine indlæg til at virke bedre? Desuden mener jeg, at jeg med mine kreative midtbanespillere burde kunne spille bolden op til angriberne langs jorden, og få chancer ad den vej, men det går ikke for godt...

Tak for svaret!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #21: 03 Jan 2009, 15:15 »

Så er jeg nået til år 2011, December med AaB, hvilket må siges at være gået ret succesfuldt.

De to første sæsoner vandt jeg mesterskabet, og kom i CL gruppespil i anden sæson, og er nået til gruppespillet i alle sæsoner lige siden.
Gruppestilling
1. Roma 12pt
2. AaB 11pt
3. Panathinaikos 5pt
4. Zenit 3pt

Og i denne sæson prøvede jeg så noget nyt; nemlig at kvalificere mig til første knockoutrunde i Champions League. Det sjove ved dette save er, at Danmark har to hold med i Champions League. Førstepladsen i Superligaen går direkte i gruppespil og andenpladsen skal ud i kvalrunder. Jeg blev 2'er, så jeg skulle først møde Sporting CP (vandt 6-3 sammenlagt), og derefter Sampdoria (vandt 4-3 sammenlagt, for at komme i CL. Men det lykkedes mig at gøre det, og så havde Danmark 2 hold i CL. Jeg gik videre til næste runde, mens FCK kvalificerede sig til UEFA cuppens første knockout runde.

Jeg spiller en 4-4-2 med diverse pile, og det har jeg gjort lige siden jeg startede på min karriere. Hvis nogen vil se mit hold eller min taktik, så skriv endelig.
Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #22: 07 Jan 2009, 17:39 »

Vil gerne se SS af hold :-)
Logged

[Min signatur er for stor]

Yoggidk
Gæst
 
Sv: AaB
« Svar #23: 07 Jan 2009, 17:42 »

Vil gerne se SS af hold :-)

Han har lagt det et par gange i "rate mit hold 09" tråden.
Logged

mobilmand
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
AaB formation
« Svar #24: 01 Mar 2009, 13:24 »

Hej derude, hvad er den bedste formation til Aab  Opstemt
Logged

mobilmand
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #25: 06 Mar 2009, 12:42 »

Hvad er bedst til AaB, lidt offensivt eller deffensivt, eller lidt midt imellem?
Logged

thomson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #26: 21 Mar 2009, 12:04 »

lad os få lidt liv i denne tråd igen Smiley

Som man nok kan tænke sig til er jeg AaB og er nu kommet til fjerde sæson.

Første sæson gik som jeg havde håbet, jeg vandt det danske mesterskab (uden at spørge Lynge om flere penge)

Anden sæson bød på Europæisk eventyr hvor jeg kom i CHL gruppespil, men kan ikke huske hvem jeg mødte, endte dog sidst i gruppen (kan man se det nogen steder hvem man har mødt de foregåene sæsoner?) dog skuffede jeg i den danske liga og endte som nummer 5

Tredie sæsonvar en meget frustrerende sæson, selv med en fremragende spillertrup, endte jeg igen som nummer 5, endda med langt op til fjerdepladsen (AGF) dog kom jeg i pokalfinalen og tabte til BIF pga en stor dumhed fra min side af.

Pt i min fjerde sæson er det hip som hap, ligger sjovt nok nummer 5, med 12 kampe spillet, men er dog lige kommet ind i en god stime med point.

I min trup har jeg spillere som Djiby Fall som jeg købte fra OB til 10mil, da de rykkede ned i anden sæson (og er stadig ikke rykket op  Tunge ) min store stjerne er dog Reinaldo Alagoano, som jeg købte i Cruzeiro for 26mil.

Det kan også nævnes at jeg har købt spillere for 220.000.000mil gennem tiden og solgt spillere for 295.000.000mil. Derudover blev jeg tilbudt at blive landstræner for Senegal, afslog dog af kærlighed til den vidunderlige bolcheklub    Cool

Ligger et screenshot op  af truppen senere, da jeg pt sidder ved en anden computer  Smiley


Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: AaB
« Svar #27: 21 Mar 2009, 12:09 »

Jeg er i min anden sæson med mit Aab hold og jeg er med i UEFA CUPPEN.. Har lige spillet min anden kamp mod Everton.. Tabte første kamp 3-0.. Hjemme vandt jeg 4-0 Opstemt og skal møde Lyon i Semifinalen.  Min bedste spiller jeg klart Marquinhos. han laver sygt mange mål
Logged

thomson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #28: 21 Mar 2009, 12:26 »

Jeg er i min anden sæson med mit Aab hold og jeg er med i UEFA CUPPEN.. Har lige spillet min anden kamp mod Everton.. Tabte første kamp 3-0.. Hjemme vandt jeg 4-0 Opstemt og skal møde Lyon i Semifinalen.  Min bedste spiller jeg klart Marquinhos. han laver sygt mange mål

Det lyder meget spændende Smiley må lige holdes opdateres med hvordan det kommer til at gå Smiley hvor meget skulle du slippe for Marquinhos?
Logged

JanusJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #29: 21 Mar 2009, 12:30 »

Er Marquinhos bedst som targetman, eller spiller han bedst sammen med en anden angriber?
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010