home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit hold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold  (Læst 89058 gange)
Drillo
Gæst

Sv: Rate mit hold
« Svar #390: 10 Sep 2006, 17:47 »

Her er mit Man Utd hold, ved godt at der ikke er den store forskel på mit hold og når man stater et nyt spil. Men vil alligevel godt høre hvad i mener.

Edit: fik det til at virke Smiley
« Seneste Redigering: 10 Sep 2006, 17:54 af Drillo » Logged

-KNM-
Manager

« Svar #391: 10 Sep 2006, 17:49 »

Jeg kan fortælle at jeg lige har signet Maduro på fri transfer til mit brøndbyhold

Edit: og silvio proto

ZhotLog
Gæst

« Svar #392: 10 Sep 2006, 17:51 »

Jeg kan fortælle at jeg lige har signet Maduro på fri transfer til mit brøndbyhold

Edit: og silvio proto
Shockeret

Drillo
Gæst

« Svar #393: 10 Sep 2006, 18:03 »

Her er mit Man Utd hold, ved godt at der ikke er den store forskel på mit hold og når man stater et nyt spil. Men vil alligevel godt høre hvad i mener.

Edit: fik det til at virke Smiley

Ikke nogen der gider rate mit hold Skuffet

-KNM-
Manager

« Svar #394: 10 Sep 2006, 18:05 »

9. Det ser godt ud ind til videre. Hvis jeg var dig ville jeg nok kigge efter forstærkning til forsvaret. Og en bedre angriber.

-KNM.
P.s. Vil i ikke nok være søde at rate mit hold? Har svært ved selv at bedømme styrken af det.

ZhotLog
Gæst

« Svar #395: 10 Sep 2006, 18:07 »

@Drillo
Nu ikke så utålmodig, den har jo kun været mulig at se i 10 min Opstemt
Men jeg vil give: Hmmm.. Buffon og Kaká er begge super spillere, men synes at dit angreb mangler lidt, for måske er Smith & Rooney gode nok som startere, men Saha er imo ikke god nok til Man Utd. så det må blive.... 9.
Du havde fået 10 hvis du havde skaffet dig en rigtig super angriber! (Adriano, Henry, Zlatan, osv.)

MisterFCK
Gæst

« Svar #396: 10 Sep 2006, 18:08 »

Ikke nogen der gider rate mit hold Skuffet

Jeg vil give det et 9-tal Smiley

Drillo
Gæst

« Svar #397: 10 Sep 2006, 18:13 »

Undre mig meget over at så mange siger at saha ikke er god nok til Man Utd, jeg syntes at han er den perfekte tredje angriber og så score han rigtig mange mål, mit sidste Man Utd spil scorede han 15 mål i 24 kampe.

Buffon fik jeg for £16mil og kaka fik jeg for £34mil.

ZhotLog har du nogen ideer til en tredje angriber spiller pt. kun med 1 angriber og det er Rooney og så har jeg saha som reserve, Alan Smith bruger jeg på midtbanen.

BasIth
Gæst

« Svar #398: 10 Sep 2006, 18:15 »

Saha er en af verdens bedste angribere! Jeg forstår på ingen måde hvorfor nogen siger han ikke er god :-/

ZhotLog
Gæst

« Svar #399: 10 Sep 2006, 18:19 »

@KNM
11 ligeud! (efter den gamle skala)
Kender ikke så mange af spillerne, men de SS du viste, var godt nok imponerende! Thumbs Up Bruger du cheat træning? funny

@Drillo: Skal det være en top klasse angriber, eller en 3. angriber? eller hvad ellers? Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #400: 10 Sep 2006, 18:21 »

Saha er en af verdens bedste angribere! Jeg forstår på ingen måde hvorfor nogen siger han ikke er god :-/

Tror jeg kan finde mindst 50 angribere jeg hellere ville have end Saha, har ikke noget imod manden. Han stinker bare i fm, IRL er han skam god nok Smiley

Mart
Ynglingespiller

« Svar #401: 10 Sep 2006, 18:48 »

Oki Opstemt
Tror heller ikke han er med i databasen...
Det kunne ellers være fedt ticked off

Mærkeligt.
Har lige startet et nyt spil op med Leeds og har large Database og han er med der.

-KNM-
Manager

« Svar #402: 10 Sep 2006, 18:49 »

@KNM
11 ligeud! (efter den gamle skala)
Kender ikke så mange af spillerne, men de SS du viste, var godt nok imponerende! Thumbs Up Bruger du cheat træning? funny
Nej, men har udviklet nogle rigtig gode schedules og så bruger jeg meget tid og penge på trænere. Tre af områderne er en stjerne fra det højeste. ellers er de alle optimale.

En ting jeg glemte at nævne, som jeg ellers er stolt af, er at Toró vandt Golden Boot med 58 mål på en sæson, Bjarne K. ingebretsen vandt Bedste Spiller i CL og han og Ivan Gonzalez kom på Dream Team.

Drillo
Gæst

« Svar #403: 10 Sep 2006, 18:50 »

ZhotLog det skal være en reserve for rooney og saha så det må være en tredje angriber, han skal være god for nogle mål, og være tilfreds med kun at komme på banen en sjælden gang imellem.

ZhotLog
Gæst

« Svar #404: 10 Sep 2006, 18:57 »

Nej, men har udviklet nogle rigtig gode schedules og så bruger jeg meget tid og penge på trænere. Tre af områderne er en stjerne fra det højeste. ellers er de alle optimale.

En ting jeg glemte at nævne, som jeg ellers er stolt af, er at Toró vandt Golden Boot med 58 mål på en sæson, Bjarne K. ingebretsen vandt Bedste Spiller i CL og han og Ivan Gonzalez kom på Dream Team.

Hvordan gik det da i CL? Siden du fik så fornemme priser Opstemt
Og det med Cheat træningen var også bare gas ;-)
Bruger selv meget tid på det med træningen, og ved mig er alle områderne 5-stjernede  Hævet Øjenbryn

ZhotLog det skal være en reserve for rooney og saha så det må være en tredje angriber, han skal være god for nogle mål, og være tilfreds med kun at komme på banen en sjælden gang imellem.
Mirko Vucinic, Lukas Podolski, Cesar Delgado, Rodrigo Palacio, Valeri Bojinov, Dean Ashton, Fernando Llorente eller Rafael Sóbis
Smiley

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010