home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit hold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold  (Læst 89138 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Rate mit hold
« Svar #135: 11 Jul 2006, 15:48 »

Altid noget at du kan tage imod kritik Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #136: 19 Jul 2006, 16:47 »

[img][/img]

dette er mit Manchester united Hold Så gi lige en god bedømmelse   crazy

BOYKOT EA GAMES!

ZhotLog
Gæst

« Svar #137: 23 Jul 2006, 23:02 »

Dette er mit Inter hold,dog var jeg lige i Tottenham inden, hvor jeg nuppede 2 mesterskaber på 2 år der, plus nogle mindre turneringer (FA Cup, Carling Cup, Supercup)
Her i Inter er det blevet til: 2 Copa Italia, 2 mesterskaber, 1 Super Cup (red. Italien) , 1 Champions League. Så succesrigt har det været. Jeg poster hele holdet, med SS af hver enkelt, fordi jeg er rimeligt langt henne i spillet, og det derfor kan være svært at vurdere holdets styrke...

Målmænd:
Júlio César*
Francisco Guillermo Ochoa

Talent(er):
Markus Holzer
Joris Delle (Lige kommet tilbage fra skade)

V. Back:
Maxwell*
Sindre Løe Bing (Udlånt til Marseille)

Talent(er):
Medhi Bousbaa

C. Forsvar:
Walter Samuel(*) (Skadet 5 Måneder Skuffet )
Robert Huth*
Julien Cetout*
Hedwiges Maduro

Talent(er):
Raffaele Maglione

H. Back:
Rafinha*
Javier Zanetti

Talent(er):
Marco Andreolli (ik' det store talent men hva' fa'en Wink )

Off. Midt V:
Cristiano Ronaldo*
Rivaldo

Talent(er):
Marco Pittà

Def. Midt C:
Tomas Sivok*
Arouca

Talent(er):
Loic Poujol
Jakob Rasmussen (Lejet ud til Nancy, viser ikke helt nok potientale og jeg håber Nancy benytter købe klausulen i leje-kontrakten)

Off. Midt C:
Daniel Carvalho*
João Moutinho

Talent(er):
Lewis Browne
Daniel Cardozo (udlejet til Montpellier)

Off. Midt H:
Edilson*
Diego Biseswar

Talent(er):
Carmelo Piras

Angreb:
Adriano*
Obafemi Martins*
Rafael Sóbis
Damián Espíndola (Hvorfor han ikke kategoriseres som talent? Har gjort det intet mindre end fremragende de gange han har fået chancen!)

Talent(er):
Kévin Barré
Yann Ekra
Goran Slavkovski (Skal snart til at begynde og udvikle sig igen, ellers er det farvel og tak!)

Holdet ser IMO rigtig godt ud, Løe Bing Mangler lidt på venstrebacken, men han var gået lidt i stå i sin udvikling, og jeg håber at det at leje ham ud, vil hjælpe, plus at jeg tror han har brug for at spille hver gang!
Mange af spillerne kan desuden spille andre positioner end jeg her har skrevet.. Men venstre backen ser self lidt svag ud, men Maxwell har ikke været skadet i min tid i klubben, og hvis det skulle gå helt galt kan jeg jo bare spille med 3 midterforsvarere, det mener jeg mit forsvar har klassen til.  Ubeslutsom

Overblik over 1. og 2. holds trupperne:
1. Hold.
2. Hold.

På Ungdomsholdet har jeg desuden 53 unge italienere og argentinere. Af en eller anden underlig grund kommer der hver sæson et kuld på ca. 15 af argentinere, og ca. det samme antal italienere, hvordan kan det være?

Nå, men giv gerne jeres vurdering..!  Thumbs Up

(hmm, det blev egentlig et noget langt indlæg..  Forlegen Håber i kan leve med det...)

« Seneste Redigering: 23 Jul 2006, 23:04 af ZhotLog » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #138: 23 Jul 2006, 23:06 »

Rigtig godt hold! Jeg kender næsten alle spillerne, og de fleste er verdensklasse. Dit angreb ser dog en smule tyndt ud. Jeg kan også sige at Jakob Rasmussen kan du godt holde fast i, han bliver også fremragende! http://michael.hawkins.dk/rasmussen.jpg ...  Men du får et stort 10 tal herfra

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst

« Svar #139: 23 Jul 2006, 23:23 »

Rigtig godt hold! Jeg kender næsten alle spillerne, og de fleste er verdensklasse. Dit angreb ser dog en smule tyndt ud. Jeg kan også sige at Jakob Rasmussen kan du godt holde fast i, han bliver også fremragende! http://michael.hawkins.dk/rasmussen.jpg ...  Men du får et stort 10 tal herfra
Takker for 10-tallet Opstemt
Dog må jeg erklære mig uenig om mit angreb, Adriano er jo spillets bedste efter Zlatan IMO, han scorer og scorer! Han kan ikke anklages for noget.  Smiley Og til at lægge ved siden af ham har jeg Obafemi Martins, hvis hurtighed har gjort fantastiske ting, Sidste sæson formåede han at lave 21 assists!!! Plus at han scorede lige omkring de 20-25 mål!! Men som sagt har hans hurtighed skabt mange farlige situationer!! Især i de vigtige kampe, hvor han har en tendens til at score vigtige mål, mener at han afgjorde både CL finalen, Begge Copa Italia finaler, og så scorer han tit mod topholdene.
Som reserve har vi så Rafael Sobis, der er superb af en reserve at være IMO, kan komme ind og trylle med bolden, grundet sin gode teknik og drible egenskaber. Er specielt stærk mod bundhold synes jeg Smiley
Damian Espindola... Hmm.. Ja, jeg ved godt at hans stats ikke er såå imponerende, men han spiller utroligt hver gang kommer ind, der er garanti for chancer og flow over angrebet hvis han komme ind ved siden af Adriano, Martins eller Sobis! Jeg har også erfaret, at der er kæmpe forskel på f.x 16 - 17 og 19 - 20 i hurtighed! Hurtighed hed er en kææmpe fordel for en angriber, meget mere end de fleste tror, og nok også mere end hvad det betyder i virkelighed... Hmm... Håber ikke det var et alt for surt svar,  Opstemt Vil jo helst ikke have samme kommentar som Gitte67 fik  Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #140: 23 Jul 2006, 23:35 »

Jeg smider også et 10-tal til dig Smiley
Og et 13 for din smag for spillere, da jeg seriøst har haft næsten de samme spillere som du har købt Opstemt

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #141: 23 Jul 2006, 23:48 »

Ville folket være så venlig at rate mit Fenerbache hold??  Huh   

Jeg vil også virkelig påskønne hvis folk gav råd til pladser, der burde/kunne blive bedre..

wirenfeldt
Gæst

« Svar #142: 23 Jul 2006, 23:52 »

Hmm, 9 vil jeg sige.. Måske et 8 ? Vil mene dine backs skal skiftes ud, og at du kunne bruge en ny midterforsvare.. Hvorfor bruger du ikke Volkan? Det er da ham den geniale keeper? eller er det mig der husker forkert?

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #143: 24 Jul 2006, 00:01 »

For lige at tage det med keeperen først: Jeg har to Volkan´er som målmænd. Den ene er ham reserven, den anden en fra u/20 holdet  ( ham som er genial). Den geniale er dog også meget ung, og jeg vurderede at han var lige ung nok, til at løfte målmandsposten på hans skuldre: 

Men mht det med backsene og midterforsvar, er det meget svært, da jeg HØJEST må have 6- ikke TYRKERE i truppen. Og jeg har allerede 6 udlændinge i truppen.. Så derfor måtte jeg købe Altintop til højrebacken da jjeg mente han var den bedste tyrker til at besætte denne plads..     
Men er ellers ret enig i dine betragtninger, men det er bare meget svært at få det hele til at gå op..   
Men jeg ville da være glad hvis du evt havde en ide til hvordan det kunne gå op.. Wink   

Ps. Så ville jeg sige at de tre brassere i front, iform af Alex, Fred og Roger holder den oppe på 9-tallet. Bare min persoonlige mening..

wirenfeldt
Gæst

« Svar #144: 24 Jul 2006, 00:23 »

For lige at tage det med keeperen først: Jeg har to Volkan´er som målmænd. Den ene er ham reserven, den anden en fra u/20 holdet  ( ham som er genial). Den geniale er dog også meget ung, og jeg vurderede at han var lige ung nok, til at løfte målmandsposten på hans skuldre: 

Men mht det med backsene og midterforsvar, er det meget svært, da jeg HØJEST må have 6- ikke TYRKERE i truppen. Og jeg har allerede 6 udlændinge i truppen.. Så derfor måtte jeg købe Altintop til højrebacken da jjeg mente han var den bedste tyrker til at besætte denne plads..     
Men er ellers ret enig i dine betragtninger, men det er bare meget svært at få det hele til at gå op..   
Men jeg ville da være glad hvis du evt havde en ide til hvordan det kunne gå op.. Wink   

Ps. Så ville jeg sige at de tre brassere i front, iform af Alex, Fred og Roger holder den oppe på 9-tallet. Bare min persoonlige mening..
Okay, det med din målmand er så iorden Smiley Men giv ham da lidt kampe indimellem?
Jeg vidste ikke at de havde den regel med 6 udlændinge, lidt nederen? Men du er undskyldt der så Smiley
Det med dine angribere giver jeg dig 100% ret i, derfor ville jeg nok også smide den op på 9, var bare i tvivl.. Jeg vil lige gennemsøge markedet for tyrkiske forsvare, så vil jeg komme med en tilbagemelding Smiley

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #145: 24 Jul 2006, 00:26 »

Ja det vil jeg så gøre.. Ja det er ret nedern, at man skal til at få det hele til at gå op.. Skuffet 
Lyder godt, og mange tak.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #146: 24 Jul 2006, 09:50 »

Godt hold du har der.. JEg vil også sige at du kunne få en forsvarspiller, men når de har den regel er du undskyldt. Og er også enig  i at når du har den giftige brasser trio, vil jeg give ni. Stærkt hold!! Thumbs Up

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #147: 24 Jul 2006, 10:10 »

Nogle der lige vil smide en karakter til mit Sevilla hold? Og evt. nogle råd til forstærkning. Jeg vil personligt mene at jeg skal have en angriber. Og der er jeg tæt ved at få Roger. Thumbs Up Men også en enkelt breddespiller eller to, vil være godt. Jeres mening??

På forhånd tak

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #148: 24 Jul 2006, 12:01 »

Her er mit FCK hold i 3. sæson. Vil gerne have noget feedback, nogle ideer til indkøb og en rating?

Hvis der er nogle spillere i vil se screenshots på, skal i bar sige til Thumbs Up

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Gosser
Manager

« Svar #149: 24 Jul 2006, 12:02 »

Synes det er lidt mærkeligt at du har så store spillere, i 2007? Huh

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010