home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  2 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Yellow Submarine 3#
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Yellow Submarine 3#  (Læst 4794 gange)
noller3
Gæst
 
The Yellow Submarine 3#
« : 28 Feb 2009, 11:26 »



INTRO



Det hele startede i 1923 hvor klubben Villarreal Club de futbol blev stiftede. De spillede i den regionale liga. Der spillede de indtil den spanske borgerkrig. Efter krigen spillede Villarreal i de forskellige regionale ligaer, og i 1970 rykkede de op i Segunda Division.
Den 24. Maj 1998 er en dato som altid vil stå printet ind i hjernen på alle Villarreal fans, det var nemlig dagen  hvor villareal rykkede op i den bedste spanske division, nemlig La Liga. Der startede kampen mod de store hold som Real Madrid og FC. Barcelona, men villareal kunne i klare den første sæson i La Liga, og blev igen henvist til Segunda Division. De rykkede dog hurtig op i la liga igen, hvor de så har været lige siden. Sidste år fik Villarreal så deres bedste placering nogensinde, da de endte på en meget flot 2. Plads.
« Seneste Redigering: 01 Mar 2009, 00:13 af noller3 » Logged

noller3
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #1: 28 Feb 2009, 11:27 »

« Seneste Redigering: 01 Mar 2009, 00:13 af noller3 » Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #2: 28 Feb 2009, 11:30 »

Lyder spændende med Villa Real. Udmærket intro jeg følger klart med !
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

noller3
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #3: 28 Feb 2009, 11:38 »



Chef træder af i Villarreal!

08-07-08


 

I dag meldt Villareal at forhenværende manager Manuel Pellegrini trådte af, på grund af private problemer. Det skulle efter signe være Pellegrinis søn der skulle have fået en meget farlig sygdom, og nu var han blevet indlagt på hospitalet, og det ville kræve Pellegrinis fulde opmærksomhed at få sønnen rask igen. Dog ville han ikke afvise at han måske en dag ville vende tilbage til fodboldens forunderlige  


Verden. Nu bliver det så spændende at se hvem den ny manager i  Villareal bliver. Den ny manager kunne være Juan Roman Riquelme, han har tidligere spillet i Villareal, hvor har var en af de største. Nu hvor han er ved at være 30, ville det ikke undre nogen hvis han valgte at sætte støvlerne på hylden og tage taktik tavlen i hånden og slå sig ned som manager i Villareal.
Vi har snakket med Pellegrini efter opsigelsen:

Hvordan er det at forlade fodbold verdenen efter et så succe fuldt år?

Ja man skal jo stoppe mens legen er god, og så er det jo heller ikke noget jeg gør med min gode vilje.

kommer du tilbage til fodbold engang?

Ja det håber jeg virkelig jeg gør, men nu må vi se nu er det først og fremmest min søn det drejer sig om.
« Seneste Redigering: 28 Feb 2009, 12:11 af noller3 » Logged

noller3
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #4: 28 Feb 2009, 11:48 »



Pellegrinis efterfølger er fundet

15-07-08


 

I dag kunne Villarreal endelig præsentere deres nye manager. Det blev som vi havde spået argentineren Juan Roman Riquelme der nu skal stå i spidsen for Villareal, og prøve at leve op til Pellegrini. Riquelme har ikke nogen erfaring som manager, men som spiller har han en masse. Hans karriere startede i klubben Argentinos hvor han slog sine folder, inden han blev solgt til Boca hvor karrieren for alvor tog fart. Efter mange år i Boca valgte stor klubben Barcelona at leje Riquelme, men der fik han ikke den store succes. Året efter var det så Villarreal der lejede ham. Der gig det bedre og året efter fik han en kontrakt i Villareal. Der spillede han de næste 6 år indtil Boca igen hentede ham tilbage til Argentina. Nu vil Riquelme så prøve sit talent i Manager verdenen, hvor det nu skal blive spændende og se om han kan fører hans gamle klub Villarreal helt til tops i den spanske liga. Vi nåde lige at få en snak med riquelme inden han forlod pressemødet.

Hvad er dine mål for de første sæson som manager?


Mit mål er at få billetter til europæisk fodbold, og i champions league er mit mål at gå videre fra gruppe spillet.

Kommer der nogen indkøb?

Ja det kan i sikkert godt regne med, men hvem hvad og hvornår vil jeg ikke ud med.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #5: 28 Feb 2009, 11:51 »

Riquelme er så kun 30-31, så det er ikke fordi han er specielt gammel..
Logged

noller3
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #6: 28 Feb 2009, 11:52 »

Lyder spændende med Villa Real. Udmærket intro jeg følger klart med !
tak.
jeg er meget glad for du vil følge med, har selv læst meget af din city blog, og regner også med at jeg skal læse din nye blog Smiley
Logged

noller3
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #7: 28 Feb 2009, 11:52 »

Riquelme er så kun 30-31, så det er ikke fordi han er specielt gammel..
nejnej det ved jeg godt, men nu er det altså ham der skal være manager  Smiley og han er 30
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #8: 28 Feb 2009, 11:53 »

Okay Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #9: 28 Feb 2009, 12:08 »

Hej Noller3
Synes dit valg af klub er udemærket, jeg glæder mig til at høre mere. Din intro er egentlig okai, sammen med dine 2 updates. Der er dog indtil flere skriftlige fejl som ville kunne fjernes ved gennemlæsning af teksten.

Dit valg af træner falder dog ikke i min smag, Riquelme er i TRL vendt tilbage til landsholdet efter hans hjemvenden til Boca og er virkelig blomstret op som fodboldspiller igen. Desuden forlod han Villarreal efter længere tid intern strid med træner, og Villarreal forærede Riquelme væk til Boca. Men glæder mig til at høre mere om Riquelme og hans genopstandelse i Villarreal.

Warmon
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

noller3
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine
« Svar #10: 28 Feb 2009, 12:15 »

Hej Noller3
Synes dit valg af klub er udemærket, jeg glæder mig til at høre mere. Din intro er egentlig okai, sammen med dine 2 updates. Der er dog indtil flere skriftlige fejl som ville kunne fjernes ved gennemlæsning af teksten.

Dit valg af træner falder dog ikke i min smag, Riquelme er i TRL vendt tilbage til landsholdet efter hans hjemvenden til Boca og er virkelig blomstret op som fodboldspiller igen. Desuden forlod han Villarreal efter længere tid intern strid med træner, og Villarreal forærede Riquelme væk til Boca. Men glæder mig til at høre mere om Riquelme og hans genopstandelse i Villarreal.

Warmon
tak, er meget glad for at hører at du vil følge med. ved godt riquelme nok ikke var det bedste valg, men har altid været fan af ham og kunne godt tænke mig at spille med ham.
håber du vil forsætte med at følge med Peace
Logged

noller3
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine 2#
« Svar #11: 01 Mar 2009, 00:11 »



Truppen & Transfer

01-09-08


Truppen.





               
Målmand:

 

Juan Carlos
Sebastian Viera
Diego Lopez



På mål mands posten er vi udmærket besat med 2  stærke keepere den ene er Sebastian Viera og den anden er Diego Lopez det vil sikkert blive svært for Riquelme at vælge mellem disse to begge meget dygtige målmænd, men alligevel bliver det nok den luft stærke Diego lopez. Blandt målmændene har vi også  den unge Juan Carlos, som blot er 21 år, han skal nok ikke regne med ret meget spilletid, men det er han sikkert godt klar over da han jo er fremtidens mand.



 


Forsvar:


Andriy Rusol
Capdevila
Sigali
Cygan
Rodriguez
Fuentes
Godin
Endmilson
Angel
Venta



I forsvaret ser det også ganske fornuftigt ud for Villarreal især med den stærke venstre back Capdevila som er utrolig farlig både i Villareal og på det spanske landshold. I det centrale forsvar har Villarreal anskaffet sig den  stærke ukrainer Andriy Rusol, som skal prøv at holde styr på de gode angribere der er her i Spanien. Ved siden af ham ligger Rodriguez, som også er en rigtig dygtig central forsvar. På højre backen har Villarreal Javi venta. Det er dette forsvar som Real Madrid og alle de andre hold i La Liga skal prøve at bryde igennem, hvilket de sikkert godt kan få en del problemer med.








Midtbane:

 
Senna
Eguren
Bruno
Pires
Cani
Cazoria
Ibagaza
Fernandez




Riquelme har i år valgt at spille med 5 midtbaner. Den defensive af dem bliver sidste års helt store overraskelse nemlig Marcos Senna, som skal ligge og rode op, og så sende nogle af hans sukkerbolde ud på kanterne. Foran ham ligger de 2 central midtbaner, Bruno og Eguren, og det skal blive spændende at se hvad de kan lave af ravage på midtbanen.  På de 2 offensive kanter har Villareal Pires og  Cazorla  som med deres gode teknik og giftige indlæg virkelig skal sætte angriberen i scene.







Angriber:


Nihat
Rossi
Liorente
Franco 


På toppen ligger der blot en enkelt spiller som vil blive Nihat, som start i hver fald. angrebs pladsen er et af de steder Villarreal er bedst besat hvor de blandt andet også har tidligere Manchester U spiller Rossi  som er et stort talent og fremtidens mand for Villarreal angrebet.




Transfer.



I denne sæsons første transfer vindue har Villarreal blot gjort et indkøb, men dog også et rigtig godt et af slagsen. Der er tale om den centrale forsvars spiller Andriy Rusol. Ham har de hentet i  Dnipro hvor han har spillet hele sit liv næsten. Den ambitiøse ukrainer var meget glad da han kunne skrive under på kontrakten til Villarreal. Han skulle efter pålidelige kilder have kostet i omegnen af 40 mio. danske kroner. Rusol vil komme til at blive brugt i det centrale forsvar hos Villarreal.
« Seneste Redigering: 01 Mar 2009, 00:17 af noller3 » Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Submarine 3#
« Svar #12: 01 Mar 2009, 09:58 »

Det ser udmærket ud indtil videre, glæder mig til at se nogle resultater Smiley helt sikkert et godt klubvalg. Jeg er dog enig med warmon i at der er en del skriftlige problemer, og du måske skal oppe dig lidt på det område Peace

Valget af manager er lidt specielt, da Riquelme nok ikke sætter støvlerne på hylden foreløbig.. Men når det så er sagt er jeg også en stor fan af Riquelme, så jeg kan egentlig godt li det Wink

Noget helt andet - har du overvejet at spille med to angribere? Giuseppe Rossi er rigtig stærk, han laver mange kasser, og jeg mener umiddelbart at han er bedre end Eguren eller Bruno? Llorente er bestemt heller ikke dårlig, og du skriver selv at det er sted i er allerbedst besat. Jeg syns der er for meget kvalitet til at spille med 1 angriber
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

noller3
Gæst
 
Sv: The Yellow Submarine 3#
« Svar #13: 01 Mar 2009, 15:37 »

Det ser udmærket ud indtil videre, glæder mig til at se nogle resultater Smiley helt sikkert et godt klubvalg. Jeg er dog enig med warmon i at der er en del skriftlige problemer, og du måske skal oppe dig lidt på det område Peace

Valget af manager er lidt specielt, da Riquelme nok ikke sætter støvlerne på hylden foreløbig.. Men når det så er sagt er jeg også en stor fan af Riquelme, så jeg kan egentlig godt li det Wink

Noget helt andet - har du overvejet at spille med to angribere? Giuseppe Rossi er rigtig stærk, han laver mange kasser, og jeg mener umiddelbart at han er bedre end Eguren eller Bruno? Llorente er bestemt heller ikke dårlig, og du skriver selv at det er sted i er allerbedst besat. Jeg syns der er for meget kvalitet til at spille med 1 angriber

Tak for din kommentar.
jeg har spillet med en angriber i trænings kampen, hvor jeg skiftede meget mellem nihat og rossi og der gik det helt kanon, så jeg forsætter lidt i nu med en angriber, så må vi se om det skal laves om  Smiley
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Submarine 3#
« Svar #14: 01 Mar 2009, 15:49 »

God start. Jeg glæder mig til at høre videre, selvom jeg ikke bryder mig om Riquelme som træner.
Jeg kan godt lig dit sprog, samt opsætningen.!
KIU Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010