home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  GatesHead FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: GatesHead FC  (Læst 3415 gange)
Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
GatesHead FC
« : 27 Feb 2009, 16:13 »

Intro:


Velkommen til bloggen om det lille nord engelske hold Gateshead FC. I kender måske min blog "The Oil Club Takes Over" ,som har handlet om Manchester City. Nu har jeg prøvet hvordan det, at være det bedste hold så nu vil jeg prøve det omvendte ved at vælge Gateshead FC. Angående opdateringer skal i ikke regne med en opdatering for hver måned der går i spillet. Derimod vil jeg skrive om hvordan det går med holdet osv. hvert halve eller hele år. Der vil cirka komme 1-2 opdateringer ugentligt, men det kommer selvfølig anpå, hvor meget tid jeg har til bloggen.
I kan tage et kik på min blog ved, at klikke nedenunder så kan i se om denne vil være noget for jer.
Bloggen ville blive fortalt som en tredjepersons fortælling fra en journalist eller lignende.



 Se min tidlige blog om Man City klik her


Gateshead FC Historie:

Land: England
Liga: Blue Square North Premier Division
Grundlagt: År 1977
Bedrifter: Blue Square North Mester: 1982/83 1985/86 - To tredje pladser i år 2000 og i år 2008 - Fa Cup Quarter Finalist 1952/53
Stadion Navn: International Stadium
Stadion Kapacitet: 11795 siddepladser
Sponsor: Gennemsnitlige sponsorfacilliteter
Træningsfacillitete r: Tilskrækeligt
Ungdomsfacilliteter: Skrabede (ringe)




« Seneste Redigering: 27 Feb 2009, 16:26 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GatesHead FC
« Svar #1: 27 Feb 2009, 16:24 »

Istedet for bare at skrive de blev mester ville det være meget fedt hvis du skrev hvad de blev mester i?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: GatesHead FC
« Svar #2: 27 Feb 2009, 16:27 »

Hermed rettet
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: GatesHead FC
« Svar #3: 27 Feb 2009, 16:50 »


Jonas Hansson præsenteret i Gateshead FC


Jonas Hansson blev her til eftermiddag præsenteret som ny cheftræner for Gateshead FC. Vi fangede Jonas Hansson på pressemødet og han havde disse ord til os:
"Jeg er glad for at kunne træne en fodboldklub i england, og det har altid været min drøm. Jeg ser frem til at lære spillerne og resten af klubben at kende. Jeg syntes, at klubben har en rigtig god struktur, der gør at klubben kan rykke op i de højere rækker i fremtiden. Jeg har fået en træner uddanelse i København, og jeg har også selv spillet fodbold i mange år. Jeg er utrolig glad for det store stadion som klubben har til rådighed. Hvis vi møder et stort hold, som Liverpool i Fa Cuppen ville der helt sikkert kunne tjenes masser af penge."


« Seneste Redigering: 28 Feb 2009, 11:36 af Jonem » Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

sindsygt
Gæst
 
Sv: GatesHead FC
« Svar #4: 27 Feb 2009, 17:02 »

"Jeg er glad for at kunne træne en god fodboldklub..."
Man kan vidst ikke ligefrem kalde det en god klub, når den spiller i Blue Square North Opstemt

BTW: Husk lige at ændre dit link i din sig Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010