home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Het Nieuwsblad og Kuurne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Het Nieuwsblad og Kuurne  (Læst 2775 gange)
S
Gæst
 
Het Nieuwsblad og Kuurne
« : 26 Feb 2009, 21:03 »

Så starter klassikersæsonen ligeså stille her i weekenden. Først lørdag med Omloop het Nieuwsblad og så søndag Kuur - Bruxelles - Kuurne. Her ser Nieuwsblad ud til at blive det mest spændende, da ruten ser lidt mere interessant ud end Kuurne. Det er de samme stigninger som de kører på i Flandern Rundt.

Favoritholdene må siges at være de 2 belgiske flagskibe Quick Step og Silence Lotto.
Quick Step med Devolder og Boonen som kapajner, og Silence Lotto med de knap så kendte kaptajner Gilbert og Van Avermaet. Det må forventes at de vil vise farverne frem på hjemmebane.
Ydermere stiller Saxo Bank osse til start med:

131 ARVESEN Kurt-Asle
132 BAK Lars Ytting
133 BRESCHEL Matti
134 LJUNGQVIST Marcus
135 HOJ Frank
136 KLOSTERGAARD LARSEN Kasper
137 LUND Anders
138 O'GRADY Stuart

Altså INGEN Cancellara. Det bliver spændende at følge Breschel da han nok får frie hænder og virker til at være i fin form.

Min favorit må blive Boonen. Han har virket sulten efter sejre i det nye år, og har osse vist at formen er der. Dark horse? Går igen til en Quick Step mand Sylvain Chavanel. Og en enkelt Lotto mand her i Leif Hoste.


Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Het Nieuwsblad og Kuurne
« Svar #1: 26 Feb 2009, 21:09 »

Jeg tror Gilbert går hen og overrasker på lørdag. Han er en glimrende brostens rytter, og har før leveret. En anden mand, som jeg dog ikke lige har tjekket om stiller op endnu, er Nick Nuyens. De to tror jeg vi kommer til at se spille en afgørende rolle.

For CSC glæder jeg mig til at se hvor langt O´Grady og Matti er i forberedelserne til Arpil brostensløbene, og selvfølgelig også Milano-Sanremo. En outsider der kunne være Arvesen, der også kan køre på brosten.

Jeg har bare en dårlig mavefornnemlse med at jeg ikke tror på Boonen. Jeg har ikke det store at have det i, men han har trods alt aldrig vundet løbet før.
Logged


S
Gæst
 
Sv: Het Nieuwsblad og Kuurne
« Svar #2: 26 Feb 2009, 21:52 »

Neej Boonen har ikke vundet det før, men netop derfor vil han garanteret være endnu mere fokuseret på at vinde. Smiley Allerede i Tour of Qatar så han meget fokuseret ud på at vinde, hvilket han osse gjorde. Nuyens er med hos Rabobank Wink

Jeg tror så knap så meget på Gilbert. Han har ikke vist noget endnu. Han har vundet løbet før. Jeg tror han vil spare lidt på kræfterne og ikke køre sig helt ud, med henblik på at satse 100 % på klassikerne i april. Jeg synes godt nok osse det er en skam at Chavanel er skiftet til Quick Step hvor han hurtigt kan blive fanget i det taktiske spil og hierakiet på holdet og blive brugt som hjælperytter. Skuffet Det er jo ryttere som ham der gør cykling spændende at se på Skuffet Vi må dog håbe Lefevre bruger ham offensivt.

Ja Arvesen kunne osse gå hen og gøre det godt. Vandt jo E3 Prijs Harelbeke sidste år efter et flot udbrud. Ydermere blev han bedste CSC'er i Flandern Rundt sidste år. Jeg har nu ikke den store fidus til at han snupper sejren Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Het Nieuwsblad og Kuurne
« Svar #3: 28 Feb 2009, 14:28 »

Så er det i hvertfald nu Tv2Sport begynder at sende fra løbet. Kan kun anbefale folk at se det, da dette løb altid er undreholdne Wink
Logged


Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Het Nieuwsblad og Kuurne
« Svar #4: 28 Feb 2009, 15:31 »

Skuffende at Saxo Bank ikke har nogle med i fronten Skuffet
Logged

former zoesuckins

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Het Nieuwsblad og Kuurne
« Svar #5: 28 Feb 2009, 15:49 »

Jeg tror Gilbert går hen og overrasker på lørdag.
Det vil da også være en kæmpe overraskelse, at 2008- og 2006-vinderen af selv samme løb vinder igen i år? Peace

Jeg har oddset på, at Hushovd kommer i mål før O'Grady. Så vi må håbe, han kan få tilkæmpet sig kaptajnrollen på Cervelo Test Team.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Het Nieuwsblad og Kuurne
« Svar #6: 28 Feb 2009, 15:53 »

Det vil da også være en kæmpe overraskelse, at 2008- og 2006-vinderen af selv samme løb vinder igen i år? Peace

Jeg har oddset på, at Hushovd kommer i mål før O'Grady. Så vi må håbe, han kan få tilkæmpet sig kaptajnrollen på Cervelo Test Team.

Jaja okay måske var overraskelse et forkert ord crazy Men der er trods alt ikke mange der regner med ham efter hans skifte.. Eller mange af dem jeg har diskuteret løbet med, der regner med ham. Har ikke tjekket odds eller noget Thumbs Up

Hehe den går hjem, er jeg sikker på. Nu ved jeg ikke om O´Grady er kommet op, men da han blev sat før, og Hushovd sad klart med, så tror jeg også på ham Peace Må man spørge hvad den gav igen?
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Het Nieuwsblad og Kuurne
« Svar #7: 28 Feb 2009, 15:55 »

Jaja okay måske var overraskelse et forkert ord crazy Men der er trods alt ikke mange der regner med ham efter hans skifte.. Eller mange af dem jeg har diskuteret løbet med, der regner med ham. Har ikke tjekket odds eller noget Thumbs Up

Hehe den går hjem, er jeg sikker på. Nu ved jeg ikke om O´Grady er kommet op, men da han blev sat før, og Hushovd sad klart med, så tror jeg også på ham Peace Må man spørge hvad den gav igen?
1,97 @ Pinnacle.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010