home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Min vejleder har forladt mig?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Min vejleder har forladt mig?  (Læst 1303 gange)
ZhotLog
Gæst

Min vejleder har forladt mig?
« : 22 Maj 2006, 20:25 »

Hvad vil det sige, når en spiller er ked af det, fordi hans vejleder har forladt ham?  Ubeslutsom
Har tjekket om det mon var manageren der var skiftet klub, men nej.. Carlo Ancelotti sidder stadig godt i sin loge på San Siro.. Er der nogen der har oplevet det før?  Shockeret
SS af "fænomenet" ses her:

wirenfeldt
Gæst

Sv: Min vejleder har forladt mig?
« Svar #1: 22 Maj 2006, 20:29 »

Måske hans agent? Men det er jo ikke noget som der findes i FM .. Måske en træner eller nogle andre fra staben?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2: 22 Maj 2006, 20:32 »

Måske hans agent? Men det er jo ikke noget som der findes i FM .. Måske en træner eller nogle andre fra staben?

Han er angriber og relativt ung, ikke? Kan det være, at en af de mere erfarne angribere har forladt ham? Altså forstået på den måde, at en Shevchenko fx kunne være hans vejleder? Måske lidt langt ude, men jeg har sku aldrig oplevet det før

Gosser
Manager

« Svar #3: 22 Maj 2006, 20:35 »

Prøv at skift sprog til Engelsk, og se hvad der står der Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #4: 22 Maj 2006, 20:48 »

Prøv at skift sprog til Engelsk, og se hvad der står der Smiley
Jeg synes ikke det giver mere mening på engelsk.. Der står nærmest det samme  Smiley
Is angry that his mentor has abandoned him.
 Skuffet

ZhotLog
Gæst

« Svar #5: 22 Maj 2006, 21:01 »

Milan har solgt Marco Borriello og Amoroso... Jeg kan kun forestille mig at det skulle være Borriello.. Fordi Amoroso og Pozzi kun har spillet i samme klub i 7 dage Grin
Men, Jeg tror det er Borriello.. De har begge en sæson i Napoli, spillet 2 sæsoner i Milan sammen...  Smiley Men Hmmm.. Jeg havde regnet med at en mentor ville være lidt ældre en Borriello.. Borriello er 25 år, og Pozzi er 21 år...  Ubeslutsom Men Borriello var sikkert en meget moden herre  Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #6: 22 Maj 2006, 21:01 »

Jeg synes ikke det giver mere mening på engelsk.. Der står nærmest det samme  Smiley
Is angry that his mentor has abandoned him.
 Skuffet

Næh, det betyder jo det samme crazy

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 22 Maj 2006, 21:05 »

jeg har kun set det hos mine egne spillere.

Der har det formentlig været mig der var vejlederen men det der kan jeg ikke helt forstå Smiley

BiLLe
Gæst

« Svar #8: 25 Maj 2006, 09:48 »

Der har det formentlig været mig der var vejlederen men det der kan jeg ikke helt forstå Smiley

Jeg har også prøvet det! men også kun ved mine egne spillere?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 25 Maj 2006, 13:55 »

En spillers mentor er som regel en som de ser op til. F.eks. er Bergkamp Robin Van Persie's mentor... Så hvis i har unge stjerner, som minder om mere erfarne stjerner, og som har dem som idol, eller kan lide dem, er det ikke en god idé at sælge den "ældre" part af duoen Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 25 Maj 2006, 14:00 »

En spillers mentor er som regel en som de ser op til. F.eks. er Bergkamp Robin Van Persie's mentor... Så hvis i har unge stjerner, som minder om mere erfarne stjerner, og som har dem som idol, eller kan lide dem, er det ikke en god idé at sælge den "ældre" part af duoen Wink

det ville jeg også mene, men i flere af mine tilfælde er det kommet efter at jeg har sat spilleren på tansferlisten m.m. og ikke solgt nogen som helst

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010