Corvette
|
|
Hurtig!!! Hvordan gemmer man? EDIT: Har fundet ud af det
|
|
« Seneste Redigering: 07 Mar 2011, 21:59 af louisfr »
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Hurtig!!! Hvordan gemmer man? EDIT: Har fundet ud af det Seriously? Ude i kanten vælger du den nederste boks, og så vælger du save game i den, hvis jeg husker korrekt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Har lidt problemer med at få spillet installeret. Når jeg trykker monter og finder spillet så sker der ikke rigtig noget. :-)
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Du har hentet og installeret power iso? Så åbner du programmet. Så er der en rubrik oppe i toppen der hedder monter (den ligger imellem brænd og hjælp) Så burde installationsprogra mmet gå i gang, gør det ikke det må du lige sige til.
Der sker absolut intet når jeg montere det? Do'h. Havde Petur skrevet..
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Har lidt problemer med at få spillet installeret. Når jeg trykker monter og finder spillet så sker der ikke rigtig noget. :-)
Hvad gør du helt præcist? Der sker absolut intet når jeg montere det? Do'h. Havde Petur skrevet.. Mener at jeg monterede det, og så fandt jeg setup-filen og dobbelt-klikkede. Så skulle det gerne starte
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Jeg åbner power iso og trykker monter hvorefter jeg finder spillet. Når jeg så har trykket på spillet sker der ikke noget :-)
|
|
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Jeg åbner power iso og trykker monter hvorefter jeg finder spillet. Når jeg så har trykket på spillet sker der ikke noget :-)
Du skal jo også installere spillet først, via setup-filen
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Har fundet Setup filen men så siger den; Setup is unable to find installation languages in C:\Users\Christ\AppData\Local\Temp\$PowerISO$\SETUP.LID file. Erroer 105
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Der sker absolut intet når jeg montere det? Do'h. Havde Petur skrevet.. Prøv sådan her: Først: Poweriso -> Åbn ->vælg 01/02 -> udpak Dernæst: Monter 01/02 -> find 01/02 mappen (på computer, ikke inde i iso) -> find installations knappen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Jeg har fået det til at virke :-)
Jeg siger tak :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Prøv sådan her:
Først: Poweriso -> Åbn ->vælg 01/02 -> udpak
Dernæst: Monter 01/02 -> find 01/02 mappen (på computer, ikke inde i iso) -> find installations knappen.
Jeg bukker og takker
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Nu har jeg så et nyt problem. Hver gang jeg skyder spillet ned. Altså hvis jeg lige skal tjekke freaks foreksempel. Så er det bare i sort skærm når jeg går ind igen :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
er overhovedet ikke med hvad jeg skal troede jeg havde installeret det men lortet gider ikke noget som helst
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
Nees
|
|
Jeg har også fået et problem når jeg siger start nyt spil og jeg vælger ligaerne også trykker næste siger den "indsæt CDen CM01/02 og klik ok" Hvad skal jeg gøre der?
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Jeg har også fået et problem når jeg siger start nyt spil og jeg vælger ligaerne også trykker næste siger den "indsæt CDen CM01/02 og klik ok" Hvad skal jeg gøre der?
Du skal stadig have cd'en mountet
|
|
|
|
|
|
|
|