home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Databasen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Databasen  (Læst 981 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Databasen
« : 25 Feb 2009, 07:45 »

Tænkte på om der er nogen er ved hvor man kan downloade en redigeret database med handler sat til at komme i vinterpausen første sæson, altså de handler som er kommet IRL, kan huske jeg havde det i de gamle spil - specielt gerne en der er gået i dybden med de lidt mindre hold også, for vil hellere skulle gemme mit budget og leve med det jeg starter med og så få nogle indkøb senere som er sat af "den tidligere" manager.. syntes selv det gir lidt mere udfordring ikke at kunne gå ud og spendere stort og vildt til at starte med Smiley

Ville være dejligt, og så ville jeg også gerne vide om der er forskel på hvad update man kører med for at kunne bruge en database - for min bærbare nægter at opdatere spillet, har stort set prøvet alt andet end at formatere den, hvilket ikke tiltaler mig meget vil tage en evighed at genoprette mit fine rod af vigtige filer Smiley

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Databasen
« Svar #1: 25 Feb 2009, 12:23 »

Tænkte på om der er nogen er ved hvor man kan downloade en redigeret database med handler sat til at komme i vinterpausen første sæson, altså de handler som er kommet IRL, kan huske jeg havde det i de gamle spil - specielt gerne en der er gået i dybden med de lidt mindre hold også, for vil hellere skulle gemme mit budget og leve med det jeg starter med og så få nogle indkøb senere som er sat af "den tidligere" manager.. syntes selv det gir lidt mere udfordring ikke at kunne gå ud og spendere stort og vildt til at starte med Smiley

Ville være dejligt, og så ville jeg også gerne vide om der er forskel på hvad update man kører med for at kunne bruge en database - for min bærbare nægter at opdatere spillet, har stort set prøvet alt andet end at formatere den, hvilket ikke tiltaler mig meget vil tage en evighed at genoprette mit fine rod af vigtige filer Smiley



Berendts update fra www.caspper.dk
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Databasen
« Svar #2: 25 Feb 2009, 14:10 »

Nu vi nu har en tråd til den, linker vi lige til den:

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=19092.0
Logged



BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Databasen
« Svar #3: 25 Feb 2009, 16:26 »

Klasse! tak ska i ha Smiley og undskyld for sådan set at lave et emne om noget der eksisterede, men nogle gange er det bare nemmere og smide en forespørgsel end at lede Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Databasen
« Svar #4: 25 Feb 2009, 16:35 »

Klasse! tak ska i ha Smiley og undskyld for sådan set at lave et emne om noget der eksisterede, men nogle gange er det bare nemmere og smide en forespørgsel end at lede Smiley

Betaler du så for deres opgradering af serveren, når den er fyldt op med ekstra tråde som allerede findes  funny
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010