home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1402 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Lower League Management FM2009
| | | | |-+  Glæden i LLM
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: Glæden i LLM  (Læst 54048 gange)
Kalles Team
Ynglingespiller

Sv: Glæden i LLM
« Svar #210: 24 Maj 2009, 16:36 »

Jeg spiller med FC United.. Er igang med min første sæson hvor jeg snart har spillet 10 kampe.

A Coruna
Gæst

« Svar #211: 24 Maj 2009, 17:30 »

hej. tænkte på om man kan lave LLM med landshold?

På forhånd tak

A Coruna
Gæst

« Svar #212: 25 Maj 2009, 16:56 »

hej ige. har lige endnu et spørgsmål håber i kan svare på det:

når der er når nogen rykker ned fra den laveste division i den pågældene land går det vel også den anden vej ikke? hvis jo hvordan bestemmer den hvem der rykker op?

på forhånd tak

Pepe
Gæst

« Svar #213: 25 Maj 2009, 18:15 »

Forstår ikke sidste del af dit spørgsmål "Hvis jo bestemmer den hvem der rykker op?"..
Men hvis eksempelvis tre hold rykker ned fra den laveste division i et land, rykker der også tre hold op fra det ukendte, ja.

A Coruna
Gæst

« Svar #214: 25 Maj 2009, 19:32 »

Forstår ikke sidste del af dit spørgsmål "Hvis jo bestemmer den hvem der rykker op?"..
Men hvis eksempelvis tre hold rykker ned fra den laveste division i et land, rykker der også tre hold op fra det ukendte, ja.

okay tak Smiley, for eksempel hvilke hold fra Danmarkserien bestemmer den hvem der rykker op

bjerregaard
Ynglingespiller

« Svar #215: 26 Maj 2009, 21:50 »

Uha. Er lige blevet færdig med min første sæson i Coca Cola League 1 med Ashford, hvor jeg indtil midt i januar lagde og
kæmpede hårdt med bundholdene, hvor det blandt andet blev til 10 kampe i træk uden 3 point, men så kom transfervinduet og jeg fik hentet et par nye hoveder til klubben plus solgt en for 3,25 millioner.
Efter jeg havde fået et par nye, specielt højre back, kørte det en del bedre, hvor det blandt andet blev til 3 kampe i træk med sejr og kort efter 4 kampe i træk med sejr og jeg kom hurtigt væk fra bunden. Med 6 kampe tilbage var der kun 7 point op til play-off pladserne, men mine spillere og jeg tog os til takke med en flot 11. plads. Det eneste minus ved sæsonnen 2014/2015 var budgettet, som kom ned på under 5 millioner, men det begynder dog at se lyst ud igen Smiley
« Seneste Redigering: 26 Maj 2009, 21:52 af bjerregaard » Logged

JonasN
Lilleputspiller
*

« Svar #216: 08 Jun 2009, 20:07 »

Mit bud på et fedt LLM hold er helt klart Leeds United! Der er potentiale i holdet fra start. Penge er der ikke så mange af i første sæson. Jeg er selv midt i min 5. sæson i Leeds som samtidig er min 3. sæson i Premier League og ligger i øjeblikket nummer 2.

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #217: 09 Jun 2009, 15:47 »

Jeg har spillet LLM siden noget der ligner 2000, hvor mit første spil altid er nederst i England. Jeg plejer gerne at starte med Oxford united, men jeg tager dog også nogle Premier League spil sommetider.

andemads
Lilleputspiller
*

« Svar #218: 10 Jun 2009, 22:14 »

Er, efter at have læst den udemærkede guide af Sunbao, for første gang gået i krig med et LLM-hold. Og jeg må indrømme at det er virkelig sjovt.. Har længe ledt efter en ny udfordring efter at have spillet med alle de store, og kedelige, hold.

Jeg valgte Gateshead eftersom jeg gerne ville starte med et lidt mere tilgivende begynderhold. Som tidligere skrevet er Lee Novak noget af en bomber i BSN og han havde efter 28 kampe scoret 24 mål for mig. Men så mødte jeg Marine, et hold helt udenfor nogen liga, i FA Trophy-turneringen og der var uheldet ude. Ikke nok med at jeg tabte 1-0 efter at have 16 skud på mål! men Novak blev skadet i 5-6 måneder hvilket var resten af sæsonen..

Modløs gik jeg i omklædningsrummet for at finde svar hos de vise mænd, som viste sig på ingen måde at indfinde sig. Men selvom alt så sort ud må jeg indrømme at heldet var med mig. Jeg havde ved sæsonstart sikret mig Newcastle FC som Parent Club og de havde i starten af sæsonen sendt en svagt udseende ung knægt ved navn Nile Ranger på lån hos mig. Uden nogen anden angriber at vende mig til fik Nile chancen fra start i den følgende kamp mod min direkte rival i topstriden i BSN og her må det siges at han viste at han var kommet for at spille fodbold.. 3-0 efter 1. halvleg og 2 mål af min nye topscorer.

Jeg endte, som så mange andre herinde, med at vinde ligaen, ikke med 100+ point med dog uden hjælp af Novak i sidste halvdel af sæsonen. Tilgengæld fandt jeg et nyt kærlighedsbarn i Ranger som jeg til min store glæde har fået lov at låne i den kommende sæson igen..

LLM er fandme en positiv oplevelse! Tak Sunbao, og held og lykke med AFC Wimbledon Smiley

bjerregaard
Ynglingespiller

« Svar #219: 21 Jun 2009, 00:30 »

Nå nu hvor jeg har fået spillet 2 sæsonner mere, er det vel tid til en lille update Opstemt

I sæsonnen 2015/16, rykkede jeg igen op, efter at have vundet slutspilsfinalen på straffespark.

Nu er jeg midt i 16/17 og økonomien ser en del bedre ud. Jeg fik solgt min målmand Kevin Ross for 20 millioner og hentet en ny på fri, samt et par andre. Det bedste ved sæsonnen er indtil vidre, at jeg liger lige i midten af tabelen efter 28 kampe, og jeg får point mod topholdene Smiley

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #220: 21 Jun 2009, 03:26 »

Er selv lige startet med Blyth og har forsøgt at spille ud fra de regler der er nævnt heri, med at man bl.a. ikke må søge efter spillere, kun scoute.

Efter 3/4 af sæsonen ligger jeg solidt som nr. 12 i rækken hvilket er ganske okay da medieprognosen sagde nr. 18.

Jeg kom til anden runde i FA cuppen hvor jeg fik besøg af tranmere (stort) Smiley

Mit store problem har dog hele sæsonen været mit lønbudget som simpelthen er rødt Smiley kan ikke gøre noget for at sænke det da jeg ikke har kunne sælge spillere og har kun signet to spiller som begge var på frie transfers.

glæder mig allerede til næste sæson hvor jeg forventer at jeg har en chance for at blande mig i oprykningspladserne, og håber igen at jeg når relativt langt i fa cuppen for det giver relativt god mønt til min svage økonomi.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #221: 24 Jun 2009, 13:44 »

andemads. Jeg har også et spil med Gateshead og Lee Novak bombede også for mig. Jeg vandt ligaen, og året efter rykkede jeg op igen. Er kommet til trejde sæson. Smiley

bjerregaard
Ynglingespiller

« Svar #222: 25 Jun 2009, 21:15 »

andemads. Jeg har også et spil med Gateshead og Lee Novak bombede også for mig. Jeg vandt ligaen, og året efter rykkede jeg op igen. Er kommet til trejde sæson. Smiley
Hvordan går det i den sæson?  Smiley

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #223: 28 Jun 2009, 20:27 »

Ligger nr.13 ud af 24 hold, og der er spillet 38 kampe

bjerregaard
Ynglingespiller

« Svar #224: 07 Jul 2009, 22:36 »

Sunbao, hvor mange sæsoner var du egentlig i Coca Cola Championsship? Smiley

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010