home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Lower League Management FM2009
| | | | |-+  Glæden i LLM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Glæden i LLM  (Læst 49818 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #15: 24 Feb 2009, 21:04 »

Hehe, det lyder kompliceret Opstemt
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #16: 24 Feb 2009, 21:13 »

Det lyder spændende med LLM. Tror også jeg vil lave et spil når patch'en udkommer. Læser lige guiden Thumbs Up
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #17: 24 Feb 2009, 22:48 »

Jeg har netop besluttet, at jeg vil tage chancen med et LLM-spil. Jeg har nu læst lidt af jeres forslag, og da I alle sammen næsten foreslår AFC Wimbledon, så vil jeg også gerne lige tage chancen med dette hold, hvis de altså ligger i den nederste række Smiley

- Mikkellas.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #18: 24 Feb 2009, 22:53 »

Det er super fedt at se, at der er så mange, der er kommet i gang med deres LLM-spil. Det er vildt sjovt, hvilket i formegentlig snart vil opdage!  Thumbs Up
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #19: 24 Feb 2009, 22:58 »

Så må jeg også lige sige, at den store lyst til at prøve det kom fra din fantastiske artikel. Den gav mig bare mod på at prøve det. Smiley
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #20: 24 Feb 2009, 22:59 »

Så må jeg også lige sige, at den store lyst til at prøve det kom fra din fantastiske artikel. Den gav mig bare mod på at prøve det. Smiley

Det er jeg rigtig glad for - det er nemlig formålet med artiklen!  Thumbs Up
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #21: 24 Feb 2009, 23:04 »

Jeg har også et spil igang med Leigh fra Nationwide South. Det sjove ved det er jo at gå imod al fornuft og klare sig langt over forventning. Når du når lidt længere hen at signe de spillere, der til at begynde med virkede umulige at hente. Alt i alt er det jo noget man gør for udfordringen. Når man rykker op og skal kæmpe i en ny liga, med sine pivringe spillere. Det giver et helt andet indblik i betydningen af scouting, taktik osv.

Alt i alt er det jo bare herligt Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #22: 25 Feb 2009, 00:40 »

Jeg tror jeg starter noget a la det Dusty vil prøve.. bunden af brasserbold Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #23: 25 Feb 2009, 02:04 »

marbella og mantova er 2 hold der gør det rigtig godt i mit spil som er i 2014 . meget spændene navne og mener de starter nede.
Logged

maaahhh-h-h-h

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #24: 25 Feb 2009, 02:34 »

Ja det gør Marbella ihvertfald, jeg har et spil igang med dem.

Vh. Blackstone
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #25: 25 Feb 2009, 07:04 »

ifølge "rigtige" LLM regler, så simulerer man vel den første sæson og vælger derefter et af de nyoprykkede hold? Det vil vel så også sige, at et hold som AFC Wimbledon IKKE er muligt at vælge i henhold til reglerne?!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #26: 25 Feb 2009, 09:44 »

marbella og mantova er 2 hold der gør det rigtig godt i mit spil som er i 2014 . meget spændene navne og mener de starter nede.

Mantova starter i Serie B, så den går skam ikke Smiley
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

MrMaar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #27: 25 Feb 2009, 10:02 »

I mit første FM09 spil har jeg haft FC FYN med den ekstra udfordring at jeg ikke valgte min baggrund (hvis man bruger create manager wizarden, så springer den det punkt over og du får automatisk den laveste baggrund).

Jeg har ikke spillet det som ægte LLM da jeg har brugt søge funktioner og også benyttet mig af hints og tips til taktiken.

Nu må man ikke bruge søgefunktionen, men må man f.eks. byde på en spiller i ens egen liga, hvis han får positiv omtale i medierne, selvom han ikke er fundet via scouting?

Spørgsmålet er om vi skal definere vores egne regler for LLM her på FMFreaks? Der er jo som sådan ikke nogle officielle LLM regler bortset fra dem på SIs forum.

F.eks. mener jeg godt man kan kalde det LLM hvis man tager en hold fra den næstlaveste række i et land som England med mange rækker.
Mener også godt at man kan diskutere nogle ting med andre managers. Jeg mener, tror i ikke trænerne i 2. division i DK snakker taktik med nogle af deres kollegaer?
Man kunne også forestille sig en træner i 2. division der snakker med andre 2. div trænere om spillere de har kendskab til?
Må man bruge andet end formationerne fra standard taktikerne(her tænker jeg kun på placeringen af spillerne på banen ikke på løbemønstrer og team/personlige indstillinger)? Hvis man har spillet manager med tophold i mange år, har man måske fundet en af de alternative super taktiker, som man aldrig ville se i virkeligheden og derfor ikke er super realistiske?

Bliver måske svært at få enighed om reglerne, men kunne være sjovt med sådan nogle Dogme-agtige guidelines.
Logged

MrMaar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #28: 25 Feb 2009, 10:07 »

ifølge "rigtige" LLM regler, så simulerer man vel den første sæson og vælger derefter et af de nyoprykkede hold? Det vil vel så også sige, at et hold som AFC Wimbledon IKKE er muligt at vælge i henhold til reglerne?!

Synes faktisk at den med at simulere en sæson er en rigtig god ide. Så er der ikke en masse spillere på fri transfer som man kender fra tidl LLM spil.
Jeg ved ikke helt om jeg synes man SKAL vælge et nyoprykket hold eller om man bare skal vælge et eller andet hold i tilladte rækker.
Logged

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glæden i LLM
« Svar #29: 25 Feb 2009, 10:18 »

Hey! - Bunden af brasiliansk fodbold lyder møg spændende! Smiley
det vil jeg kraftedme også prøve...!
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010