home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23536
  1 Bruger, 882 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: vanantaragrejblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Mistede aktiveringen :(
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mistede aktiveringen :(  (Læst 1819 gange)
Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Mistede aktiveringen :(
« : 24 Feb 2009, 14:15 »

Hey med jer.

Jeg sad netop og var igang med at spille FM 09.
Og ville lige genstarte computeren, da den havde stået tændt flere dage osv.
Da jeg genstartede compen, og ville ind i FM igen.
bad den om aktiveringskoden.
Fint tænkte jeg og indtastede så koden.
Nu skriver den så at koden allerede ER aktiveret.
Mystisk tænkte jeg og prøvede at afinstallere spillet, og installere det igen.

Ligemeget hjalp det.
Så prøvede jeg med SI Games Fix til activator.
Hjælper heller ikke.

Nogen forslag til en løsning?
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mistede aktiveringen :(
« Svar #1: 24 Feb 2009, 14:21 »

Når du afinstallere kan du vælge om du vil deaktivere aktiveringen.. Vælg ja og prøv igen Smiley
Logged

Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mistede aktiveringen :(
« Svar #2: 24 Feb 2009, 14:22 »

Når du afinstallere kan du vælge om du vil deaktivere aktiveringen.. Vælg ja og prøv igen Smiley

Har prøvet, virkede desværre ikke Skuffet
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mistede aktiveringen :(
« Svar #3: 24 Feb 2009, 14:24 »

Har prøvet, virkede desværre ikke Skuffet

Så ville jeg kontakte en eller anden form for kundeservice eller prøve SI Games forum.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Mistede aktiveringen :(
« Svar #4: 24 Feb 2009, 14:27 »

Kontakt SiGames med problemet, er næsten sikker på at de kan hjælpe dig.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Mistede aktiveringen :(
« Svar #5: 24 Feb 2009, 14:27 »

arh var sq forlangsom
Logged

Breezer
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mistede aktiveringen :(
« Svar #6: 24 Feb 2009, 14:53 »

Kontakt SiGames med problemet, er næsten sikker på at de kan hjælpe dig.

Har smidt dem en mail.

Men de har sikkert mega lange response tider som alle andre KS enheder Smiley
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mistede aktiveringen :(
« Svar #7: 24 Feb 2009, 14:56 »

Desværre nok ja Skuffet
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010