Hjælp, jeg kan ikke få Torres til at lave alle de mål i dit 4-3-2-1 system. han scorer næsten aldrig.
hvad kan problemet være?
Hej mester.. Ja det kan være mange ting - han kan bare have en dårlig sæson.
Jeg har lige spillet en sæson med Adebayor med min normale 4-4-2 taktik.. Han lavede 65 mål i 63 kampe.
Min ven spillede også en sæson med arsenal og Adebayor, min normale 4-4-2 taktik igen.. Men han lavede kun 38 mål i 52 kampe for ham. Så det kommer også lidt an på heldet..
Jeg vil bare sige at du skal blive ved med at prøve, han skal nok komme igang.. Torres svigter aldrig !

Hej Casper
Jeg må sige, at jeg er tilfreds med dine At. Madrid taktik den har lige min statistik hedder lige pt 11/11 men nu skal jeg møde inter, så kan du anbefale en defensiv taktik. Men jeg må også lige rose dine dødbolds taktik. De virker i engelsk fodbold men har ikke helt haft Succes i spansk.
Hmm jeg havde ellers rigtig god succes med den og Rafael Marquez (Barcelona) med den taktik!
Men er ked af at den ikke virker for mig..
Da jeg selv var At. Madrid brugte jeg normalt min 4-4-2 wing formation, mod de "større" hold rykkede jeg bare kanterne ned i en normal 4-4-2.. Resulterede i 3-0 og 3-2 i mine 2 kampe i gruppespillet imod Inter

Første sæson..
Hej caspper
Nu har jeg spillet i et stykke tid med dine taktikker... har prøvet 4-3-2-1, 4-4-2, 4-4-2(Wing)
Men de virker ikke særlig godt for mit brøndby hold, kan muligvis komme foran men så vender modstanderne rundt også vinder de altid... er det noget som jeg gør forkert??
Mvh
Hvor lang tid lader du dit hold prøve at spille med taktikkerne? Det tager for mig ca. 1-2 måneder at få mine spillere til at præstere med taktikkerne.. Ellers passer dine spillere måske ikke til min taktik!
Prøv at lade din assisterende manager spille en kamp, lade ham styre taktikken og holdopstillingen og fortæl mig hvilken taktik han bruger (De bruger oftest den bedste for dit hold) og så skal jeg kigge på om jeg kan lave sådan en til dig.