home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Oscar!!!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Oscar!!!  (Læst 689 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Oscar!!!
« : 23 Feb 2009, 12:05 »

Var der nogen herinde, der så Oscaruddeling?
Var det de rigtige vindere eller hvem så I hellere vandt?
For mit eget vedkomne var jeg rimelig enig i priserne, men havde gerne set Mickey Rourke vinde prisen som bedste mandlige skuespiller, selvom det sikkert også var fortjent at Sean Penn vandt(Har ikke set nogen af filmene, så lidt svært at bedømme), de har dog begge fået meget ros, mest Sean Penn, som den der har fået mest.
Ja i det hele taget svært at bedømme,når man ikke har set nogen af filmene, så må hellere få det gjort, så jeg også kan vurdere ud fra min egen mening og sammenligne med hvem der vandt om jeg nu også er enig.
Nogen der har set filmene og kan komme med et par eller flere bud på hvem der skulle ha vundet?
Vh. Blackstone
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Oscar!!!
« Svar #1: 23 Feb 2009, 17:41 »

Mega glad for Heath Ledger vandt Bedste Mandlige Birolle for hans præstation i The Dark Knight.
Jeg synes hans portræt af Jokeren er genial og han gav karakteren en helt ny dimension.
Jeg mener det er fuldt fortjent at han vinder denne pris, og jeg kan ikke se hvem der ellers skulle have haft den.
Logged

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Oscar!!!
« Svar #2: 23 Feb 2009, 17:45 »

Jeg har set de fleste af filmene og var tilfredse med de fleste priser. Jeg synes det var en fornøjelse at Benjamin button blev forbigået, da filmen er frygtelig overvurderet og komplet lygegyldig. Ville dog gerne have haft en pris eller to til Frost/Nixon, da jeg personligt mener det er den bedste film af de nomineret. Wall-E kunne dog også have vundet som bedste film, hvis den have været med i kategorien. Den er utrolig god og havde bestemt store kvaliteter.
Alt i alt et godt Oscar show,, måske med lidt for meget musical over showet!
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oscar!!!
« Svar #3: 23 Feb 2009, 18:20 »

Helt fair at Slumdog får 8 priser. Synes klart at det er den film der for mig stod mest ud.
Ville godt have set Frost/Nixon få bare én Oscar, men selve nomineringerne er også fint, for det der for mange ville være en "tør" film.

Kate Winslet, Sean Penn, Heath Ledger var meget fortjent. Havde ikke set filmen med Penelope Cruz, så kan ikke helt bedømme den.

Benjamin Button vandt ikke det store selvom den var nomineret 13 gange hvilket jeg finder meget fair. Det var kostume messigt en fantastisk film, men så heller ikke mere.

Alt i alt er jeg tilfreds.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

korzika
Gæst
 
Sv: Oscar!!!
« Svar #4: 23 Feb 2009, 18:28 »

Det lyder som om at Slumdog var god. Dejligt man skal se den på Onsdag 0O

TT: Nej, så desværre ikke live showet, men hørte lige de vigtigste ting i nyhederne.

Dejligt at Ledger fik en Oscar. Ikke kun fordi han er død, men også fordi han ren faktisk var god i The Dark Knight.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010