home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185638 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #15: 08 Jun 2010, 09:04 »

Bosten er mit ubestridte favorithold ! Og jeg var virkelig bange for at det ville blive en kort serie efter den første kamp! Men nu ser det ud til at det kan blive en rigtig fed finale !
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #16: 08 Jun 2010, 09:09 »

Hvis Boston kan fortsætte det spil de leverede i kamp 2, kan det kun blive en fantastisk finale serie! Smiley

Men hvis KG ikke snart kommer op på dupperne og spiller på sit normale niveau bliver det ikke let, Gasol og Bynum kan jo dermed dominere som de jo gjorde i de to første kampe, men nu får vi at se snart igen. Opstemt
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #17: 08 Jun 2010, 10:55 »

Det bliver uden tvivl en god finale serie, og nu hvor Boston har hjemmebanefordelen, skal det nok blive spændende, krydser dog fingre for en LAL sejr eller to Smiley
- Viser DK4 kampen?
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #18: 08 Jun 2010, 10:59 »

KG er desværre gået meget ned i niveau, især i år. Han har slet ikke vist det spil han før har formået! Og Ben Wallace, ja det kan tælles på en hånd hvor mange gode kampe han har haft!

Det er Rondo, Pierce og Allen, der virkelig skal hive den hjem!
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #19: 08 Jun 2010, 17:09 »

Ærgeligt at jeg gik glip af den 2.Kamp i Søndags, men det var nok meget godt, da Lakers jo tabte, så er det 3 svære kampe i Boston inden det hele sluttes af med 2 kampe i Los Angeles mener eg det er, så de skal vinde minium 1 i  Boston og så de 2 sidste i LA ellers skal de vinde flere i Boston hvilket jeg ikke tror at de gør, men det bliver spændende at se hvem, som vinder titlen og hvem, som har de bedste spillere af Lakers og Boston er det 1.Nævntes Kobe Bryant, Paul Gasol og Bynum eller sidstnævntes Paul Pierce, Kevin Garnett og Ray Allen, men det bliver spændende at følge dem alle i nogle forhåbentlige ligeså gode kampe, som den 1. og 2.

3.Kamp bliver vist på DK4 i nat kl. 2.50...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 08 Jun 2010, 17:13 af Blackstone » Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #20: 08 Jun 2010, 17:13 »

Ærgeligt at jeg gik glip af den 2.Kamp i Søndags, men det var nok meget godt, da Lakers jo tabte, så er det 3 svære kampe i Boston inden det hele sluttes af med 2 kampe i Los Angeles mener eg det er, så de skal vinde minium 1 i  Boston og så de 2 sidste i LA ellers skal de vinde flere i Boston hvilket jeg ikke tror at de gør, men det bliver spændende at se hvem, som vinder titlen og hvem, som har de bedste spillere af Lakers og Boston er det 1.Nævntes Kobe Bryant, Paul Gasol og Bynum eller sidstnævntes Paul Pierce, Kevin Garnett og Ray Allen, men det bliver spændende at følge dem alle i nogle forhåbentlige ligeså gode kampe, som den 1. og 2.

Vh.Blackstone

Jovist Ray Allen ramte 8 treere i kamp 2 i LA, men jeg vil nu mene at Rajon Rondo er væsentligt vigtigere end Ray-Ray.

Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #21: 08 Jun 2010, 17:27 »

Selvfølgelig er han det Rondo jeg havde bare glemt hvad han hed og jeg kunne huske de andre, men de 2 hold er spækket med stjerner, men jeg synes nu at Boston har flest stjerner, men ikke den største, som er Kobe Bryant fra Lakers...

Vh.Blackstone
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #22: 08 Jun 2010, 17:38 »

Når man tænker på hvordan Gasol og Bynum dominerede især defensivt, så er det utroligt at de ikke vandt. Utroligt var det også, det Ray Allen leverede. Ny NBA-finals rekord - det siger vist alt. Sejren kom også i hus selv om hverken Paul Pierce eller Kevin Garnett imponerede og det viser jo hvor mange strenge de har at spille på.

Lakers har brug for at deres bænk stepper up og især Lamar Odom. For Bynum spillede 38 fremragende minutter på et meget skadet knæ, så Odom bliver nødt til at præstere for det ville være utroligt hvis Bynum kan spille lige så meget i hele serien. Det er ihvertfald Celtics bænk, der har præsteret bedst indtil videre. Rasheed Wallace er rutineret, fin 3-pointsskytte og så ved han virkelig hvornår man skal tage fejlene. Desuden har folk som Big Baby, Tony Allen og Krypto-Nate alle gjort en forskel i en periode.
Logged

It's gonna be legendary

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #23: 08 Jun 2010, 17:52 »

Jeg er ikke den aller skarpeste når det kommer til NBA, men jeg ahr fulgt med i denne her sæson og syntes det er en pisse fed sportsgren.
Jeg havde en Boston Celtit strøje jeg fik af min far engang med Pierce så derfor er det mit yndlingshold så det har været en god sæson for mig Smiley
Logged

FCK

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #24: 09 Jun 2010, 18:13 »

KG er desværre gået meget ned i niveau, især i år. Han har slet ikke vist det spil han før har formået! Og Ben Wallace, ja det kan tælles på en hånd hvor mange gode kampe han har haft!

Det er Rondo, Pierce og Allen, der virkelig skal hive den hjem!
Ehhh, er det fordi du blandede Rasheed Wallace sammen med Ben? Smiley
Men det er vel ligemeget hvordan han har spillet i sæsonen (ved ikke om han har spillet godt eller dårligt, men statsmæssigt er det respektabelt), det vigtigste er at han spiller godt i finaleserien, og han er en mand der KAN tænde af, og sinke en masse 3'ere og være en force i forsvaret, men hvis han har en dårlig dag er der ikke meget der fungerer for ham.
Det bliver uden tvivl en god finale serie, og nu hvor Boston har hjemmebanefordelen, skal det nok blive spændende, krydser dog fingre for en LAL sejr eller to Smiley
- Viser DK4 kampen?
Ja, DK4 viser alle finalekampe.  Smiley Cool
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #25: 09 Jun 2010, 22:31 »

Efter siden crashede, vil jeg poste mine to basketball videoer, igen. Smiley

Min video 1

Min video 2

Overvejer også at lave en ny, men jeg ved ikke helt, jeg synes kvaliteten er for dårlig på videoerne og ved ikke hvordan jeg gør den bedre. Skuffet
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #26: 15 Jun 2010, 08:45 »

Så står det:

Boston Celtics: 3

Los Angeles Lakers: 2
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #27: 15 Jun 2010, 08:49 »

Hvem tror folk vinder næste kamp, og hvem vinder finalen.
Jeg tror at Boston vinder i aften, hvis de taber den kamp så tror jeg L.A. vinder i 7 kampe.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #28: 15 Jun 2010, 12:09 »

Det er i Los Angeles i aften, og den sidste kamp, ikke? Men tror da og håber at Lakers napper den Smiley
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #29: 15 Jun 2010, 12:10 »

Det er i Los Angeles i aften, og den sidste kamp, ikke? Men tror da og håber at Lakers napper den Smiley

Ikke nødvendigvis. Hvis Celtics vinder, så er det, men hvis Lakers vinder, skal de ud i kamp 7.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010