home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 881 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197156 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #1125: 11 Jul 2014, 20:19 »

Det der er et vanvittigt talentfuld hold. Cleveland må vel næste betegnes som det bedste hold i en svag East nu, hvor jeg er sikker på, at de i hvert fald kommer i East Finals, hvis Bron ikke er skadet. At få Wiggins og LeBron på én offseason må vel betegnes som en succes, når man også har Irving, som jeg håber, tager skridtet op næste år. Jeg er stadig ikke solgt på Waiters, men han kan måske få en rigtigt god rolle som 6-man eller lignende. Ligeledes viste Bennett intet sidste år og det skal da være spændende, om han kan få en lidt større rolle.

Meget spændende og nu håber jeg, at Melo kommer til Bulls.

JG7
Gæst

« Svar #1126: 11 Jul 2014, 20:43 »

Jeg tænker, at de sender en ret stor pakke (Wiggins blandt andre) til Timberwolves for Love. I al fald prøver de vel!

Jeremy Lin er på vej til Lakers, så det er jo fint nok.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #1127: 11 Jul 2014, 22:05 »

Jeremy Lin til Lakers lugter meget af Chris Bosh til Rockets. Rigtig godt trade for Rockets.

LeBron til Cleveland, spændende om det kommer til at fungere. Waiters og Irving er også to som meget gerne vil have bolden og spille isolation, så vi må se om de kan opgive deres selviskhed. Måske ryger Waiters endda som et led i K-Love handlen.
Bennet kan næsten kun blive bedre, må man håbe!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

JG7
Gæst

« Svar #1128: 12 Jul 2014, 10:25 »

Og det endte så med, at Miami Heat gav Bosh en maxkontrakt. Wow, han må smile hele vejen til banken.

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #1129: 12 Jul 2014, 11:50 »

Spændende om Bosh kan få den samme rolle som han havde i Toronto, hvor han spillede helt fantastisk i perioder.

Rockets må dog ærgre sig over hans valg, især hvis det ender med at de også mister Parsons!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1130: 09 Aug 2014, 13:56 »

Wow, det var så Cleveland! Irving, Love og James er skræmmende. Lige nu kan der vel ikke herske nogen tvivl om, at Love og Irving er en del bedre end Bosh og Wade samtidig med, at de begge er fremragende skytter. Jeg har altid haft et crush på Irving, så glad for at se at han har fået et par små decent spillere omkring sig. Eneste hold i East der kan true Cavaliers er Bulls, da Pacers sæson er ødelagt, da George blevet skadet under en Team USA-træning. Bad luck. Wizards skal nok også vise sig at blive et af de bedre hold i East, som er en del stærkere en sidste år, i hvert fald på papiret. Men det ender med ret stor sandsynlighed nok mellem Cavaliers og Bulls, hvis Rose ikke bliver skadet igen. Reporterne fra USA er, at han ser fantastisk ud, så det er glædeligt!

Hvad det kommer til at betyde for Cleveland er sådan set bare, at man dealer sine to first round first picks Bennett og Wiggins samt et first round pick næste år. Hvad gør man ikke for titler? Minny kommer i hvert fald til at råde over en del talent, men uden at have en realistisk chance for at lave noget i West. Spændende bliver det dog at følge Wiggins og til dels Bennett, selvom han godt nok ligner et huge flop. Når vi er ved talenterne,  er Bucks nok også et spændende hold at følge med Giannis Antetoukoptatapa og Jabari Parker. Ret meget upside der i hvert fald.

Alt i alt ligner det (som hvert år) en spændende sæson, at vi går i måde. 

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #1131: 09 Aug 2014, 14:09 »

Helt enig andgående dine betragtninger af Bulls næste. Ser ekstremt spændende ud med en fit Rose, en rutineret Pau Gasol og en storspillende Doug McDermott, der viste lovende takter under Summer League.
Generelt ser East stærkere ud i år. Magic, Wizards, Celtics og Bulls, har alle fået et, på papiret, stærkere hold.
Derfor er det en ekstremt spændende sæson vi går i møde. 

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Bradley Beal
Gæst

« Svar #1132: 09 Aug 2014, 14:16 »

Love er good and all, men Bosh var altså også good and all før han kom til Heat. Tre double-doubles sæsoner. Obviously, Love er et bedre fit med hans gode range, men hans rolle vil vel formentligt blive mindre hos Cleveland (hans usage rate var insane i Timberwolves), og hans stats falde som resultat af det. Men ja, enig, upgrade over Bosh.

Kyrie Irving kan godt, når han vil - det så vi til All-Star - men sidste sæson var godt nok ret skuffende af ham, synes jeg. Ja, det var vel hans dårligste af de tre første sæsoner i ligaen, og der burde vel være noget udvikling. Hans %'er er faldet hver sæson (sidste sæson samme niveau som John "Can't Shoot" Wall), hans rebounds er faldet (pr. 36 mins), hans assists er 6,2 pr. 36 (mod 6,4 som rookie), og hans pts. er også lavest nogensinde i hans NBA-karriere pr. 36 minutter. Forhåbentligt er det bare et resultat af Cleveland being Cleveland, men det er ikke just de bedste tendenser for en ung spiller med meget formodet potentiale - der skulle jo gerne være noget udvikling.

De mangler vel også en solid center. Varejao er great, når han er klar, men hans sidste sæsoner har set sådan ud:
2010-11: 31 kampe
2011-12: 25 kampe
2012-13: 25 kampe
2013-14: 65 kampe (WHOA)

De har også deres udfordringer i forsvaret. LeBron var i al fald en del under niveau sidste år, synes jeg, Love har aldrig gjort det vilde ud af det, og Irving er ringere end Harden.

Jeg hader Cleveland.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1133: 16 Aug 2014, 19:56 »

Mangler lidt hype til sæsonen? Som altid stærke og ikke mindst spændende starting 5's for rigtigt mange hold forud sæsonen. Jeg køber selvfølgelig League Pass endnu engang, på trods af at jeg virkeligt ikke fik set ret meget udover playoffs sidste år. West er som altid super competitive og East ser også lidt bedre ud end sidste år på trods af Georges skade. Hold som jeg umiddelbart har tænkt mig at følge er naturligvis Golden State, mens jeg sikkert også vil se Denver Nuggets (som jeg kan huske, at jeg var vildt hooked på for 2 år siden - Gallinari, Afflalo og McGee tilbage og min boy Faried), Bucks (get on the hype train), Bulls og sikkert også en del Cavs. Det tror jeg sgu ikke, at jeg kan undgå med den lineup der.

http://bleacherreport.com/articles/2163320-projecting-every-nba-teams-starting-5-for-2014-15-season

Jeg smider også lige en alt for early prediction ind af West og East. Giver ikke umiddelbart så meget mening, men går lidt ud fra, at de største brikker er faldet på plads. Såeeh....

West:
1. Thunder
2. Clippers
3. Spurs
4. Warriors
5. Rockets
6. Mavericks
7. Trail Blazers
8. Nuggets
9. Pelicans
10. Kings
11. Grizzlies
12. Suns
13. Lakers

14. Jazz
15. Timberwolves

East:
1. Cavs
2. Bulls
3. Wizards
4. Heat
5. Raptors
6. Nets
7. Knicks
8. Hawks
9. Pistons
10. Bucks
11. Hornets
12. Pacers
13. Celtics
14. Magic
15. 76'ers

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1134: 28 Aug 2014, 12:32 »

http://www.rotoworld.com/teams/depth-charts/nba.aspx'

Philly med den klassiske tank for better days taktik. Hvis Noel og Embiid kan holde sig skadesfri og de får et højt pick (hvilket de gør, spørgsmålet er hvor godt det bliver) er det her et hold, som bliver stærkt om et par år. De har selvfølgelig også den bedste rookie oveni hatten. Ellers håber jeg snart, at Steven Adams overtager for Perkins og Jeremy Lamb får mere tid på banen. Ligesom Perry Jones i øvrigt.

BondeLFC
Lilleputspiller
*

« Svar #1135: 29 Aug 2014, 13:58 »

Lakers så langt ned? Shockeret ticked off

Interviewer: "Hvor kommer alle dine ar i hovedet fra?"
Zlatan: "Det ved jeg ikke, spørg din kone"

Største bedrift i FM: Northampton til CL i 10 sæsoner.
Bedste spiller: Nicolas John, regen, angriber, 46 kampe, 35 mål, 13 assists, 7.49 i gns.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1136: 29 Aug 2014, 14:21 »

Lakers så langt ned? Shockeret ticked off

Regner du da med de går i playoffs? De eneste to hold som jeg kan se dem ende over er Kings og Suns, men de har nu også begge to nogle ganske fornuftige rosters. Kings har bl.a. 2 mand med til VM i Spanien, Cousins og Gay, hvoraf førstnævnte nok går en endnu bedre sæson i møde end sidst. Suns skiller jeg måske af med Bledsoe, men hvis de ikke gør, ser jeg ikke Lakers over dem.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1137: 06 Sep 2014, 13:54 »

Der er VM i disse dage i Spanien. USA er i cruise control indtil videre, men Spanien kan godt vise sig at være svære i en eventuel finale. Den spiller (eller spillere) som snakker går på er Faried og i lidt mindre grad Anthony Davis. Efter af PG blev skadet og Durant meldte fra, var det guardsne som skulle carry, men indtil videre har Faried og Davis gjort det fremragende. Faried er Faried og hustler som bare fandens, mens mange NBA-eksperter skyder Davis til allerede i år at nappe et par MVP-votes. Hvis han holder sig skadesfri, er han en spiller som bare i år kan føre Pelicans i playoffs, som faktisk har et ganske godt hold som også tæller Holiday, Gordon og Evans. Alle sammen virkeligt hablle spillere.

Ellers glæder jeg mig bare til at sæsonen går i gang og at få lov at se Jabari Parker. Synes at han har et virkeligt fedt game og så spiller han også på et ungt og virkeligt interessant hold sammen med Giannis, Sanders og Henson.

Andre spillere som jeg har tænkt mig at følge i år er Curry, Melo, Durant, Lamb, Beal, Jabari, Kyrie, Faried, Noel, Harrison Barnes og Terrence Jones.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #1138: 06 Sep 2014, 16:53 »

Pelicans har et rigtig rigtig godt hold. Kan de få tingene til at hænge sammen, så bliver de rigtig svære at slå! De har længe manglet end ordentlig bigman, givet Anthony Davis ikke er den 'robuste' center i midten, men lever mere på sin sindsyge atletiske evner. Omar Asik er hentet ind for at skabe en lidt tungere frontcourt, og skal være manden der centralt binder det sammen, mens Davis så skal op mod de lidt mindre fysisk krævende (vægt) powerforwards Smiley

Jeg glæder mig sindsygt til at følge dem, og se hvad de kan finde ud af. Du har også en super pointe med Milwaukee Bucks. Med Jason Kidd om træner tror jeg de går en lys fremtid i møde, og de har en del unge talenter, som med tiden nok skal vise de hører hjemme i ligaen. Super spændende hold, som nok ikke kommer forfærdelig langt, hvis de overhovedet kommer i playoff, som er et big 'if', så vil de alligevel være svære modstandere, da jeg tror de får frihed til virkelig at spille bold!

Til sidst, skal jeg også følge mit elskede San Antonio, som jeg har været fan af i mange år efterhånden. Hvor længe kan veteranerne blive ved? De har selvfølgelig unge spillere, men kan de fortsætte deres udvikling? Tænker her specielt på Kawhi Leonard! Interessant hold som igen er en af favoritterne til at tage det hele, men jeg er lidt skeptisk, for hvor længe holder Duncan og Ginobili endnu, og kan de blive ved med at levere som sidste sæson?

Så mange spørgsmål! Glæder mig til at får svar Smiley

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Tavares
Manager

« Svar #1139: 07 Sep 2014, 16:26 »

West:
1. Thunder
2. Clippers
3. Spurs
4. Warriors
5. Rockets
6. Mavericks
7. Trail Blazers
8. Nuggets
9. Pelicans
10. Kings
11. Grizzlies
12. Suns
13. Lakers

14. Jazz
15. Timberwolves

East:
1. Cavs
2. Bulls
3. Wizards
4. Heat
5. Raptors
6. Nets
7. Knicks
8. Hawks
9. Pistons
10. Bucks
11. Hornets
12. Pacers
13. Celtics
14. Magic
15. 76'ers
Hvordan du kan placere Hornets så langt nede, er mig lidt en gåde. Kemba bliver kun bedre og viste gode takter sidste år. Kidd-Gilchrist er jeg også meget positiv omkring, hvis han bare lærer at skyde bolden. Stephenson kan heller ikke på nogen måde ignoreres. Han kom til at være stjernen på der her hold sammen med Big Al, og jeg tror virkelig på at han kommer til at skinne igennem, nu hvor han kan få lov til at spille sit spil. Og så lige for at nævne Al Jefferson, så mener jeg efterhånden at han kæmper med Drummond om at være ligaens bedste/mest dominerende center. Hvis du så dem spille sidste år, ved du hvor meget Big Al betød for dem.
Så alt i alt, vil jeg mene at Hornets minimum er et sjette seed.

Og jeg ville da gerne se Raptors over Heat, da jeg mener at Heat maks er et 5 seed pga. Wade's knæ. Og måske har det noget at gøre med at jeg er Raptors mand, hvem ved. Wink

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010