home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197304 gange)
Batigol
Manager

Sv: NBA
« Svar #1080: 21 Maj 2014, 02:32 »

Jamen, hvad helvede sker der da for at Cleveland bliver ved med at få 1. pick? Det er jo sindssygt. De havde 1,7% chance for det?

Jeg er i øvrigt lige blevet fan af Bucks. Bare på grund af Mallory Edens, ejerens datter.
« Seneste Redigering: 21 Maj 2014, 02:39 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1081: 21 Maj 2014, 02:46 »

DET ER SATME DA KORRUPT, cavsssss.

Jeg er Laker fan, og ved godt vores nr. 7 pick var det der var næststørst chance for, men man er sku alligevel ret så skuffet, når nu chancen var ganske udemærket for et top 3 pick.

"27 wins for the 7th pick. Doesn't seem right." Nej det gør det ikke!!!

IM MAD MAN

Batigol
Manager

« Svar #1082: 21 Maj 2014, 05:32 »

Nu nævnte jeg lige Mallory Edens i sidste indlæg. Inden nattens Draft Lottery havde hun 247 følgere på Twitter. Nu har hun, godt 3 timer senere, næsten 22.000. Det kan godt være at Cavs fik endnu et #1 pick, som de kan få lov at misbruge på bedste Anthony Bennett-stil, men den eneste rigtige vinder af dette Draft Lottery var vidst Mallory Edens.

... og så snakker vi ikke om at Pacers lige har smidt deres homecourt advantage. For det er en træls historie.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1083: 21 Maj 2014, 09:17 »

Man må bare appreciate et great rig doe. 2-0, Adam.

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #1084: 21 Maj 2014, 10:59 »

... og så snakker vi ikke om at Pacers lige har smidt deres homecourt advantage. For det er en træls historie.
Jeg kan sagtens følge the hate, men der er vel ikke nogen der for real har lyst til at se en finale med Spurs-Pacers? Selvom Indy har en rigtigt fin cinderella story, sådan som de hader Miami mere end de hader hinanden, men det får I sgu ikke i finalen.

Cavs vil nu kunne stille en starting line-up udelukkende med top 5 picks i draften, lige til my knowledge så er det noget der kun kan matches I Miami, så måske Cleveland har fået foræret NBAs fremtid. Altid noget Dan Gilbert er en idiot.

JG7
Gæst

« Svar #1085: 21 Maj 2014, 13:14 »

Cavs er og bliver klamme.

Batigol
Manager

« Svar #1086: 21 Maj 2014, 20:13 »

Alt det der er jo ligemeget. Det eneste der er vigtigt er at Mallory Edens får en større rolle hos Bucks i næste sæson.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1087: 21 Maj 2014, 20:17 »

Fuck hende. Og fuck Cleveland.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1088: 21 Maj 2014, 20:21 »

Fuck hende. Og fuck Cleveland.

Yo, det ligegyldigt, de picker alligevel Noah Vonleh eller noget lignende.

76'ers bliver satme stærke om nogle år eller 3, tror jeg. Glæder mig til at følge deres udvikling.

Batigol
Manager

« Svar #1089: 21 Maj 2014, 20:33 »

Nu fik de godt nok ikke et first round pick i år, men et hold jeg tror der bliver rigtig stærkt er Detroit Pistons. De har en af de mest talentfulde, unge frontcourts med Drummond og Monroe, og ligeledes en super spændende backcourt med især Jennings og Caldwell-Pope. Nu har så også en headcoach der har bevist at han kan bygge et hold op omkring lige netop en stærk frontcourt. Det kunne være sjovt at få Pistons tilbage på det niveau de var på tilbage i midten af 00'erne.

JG7
Gæst

« Svar #1090: 21 Maj 2014, 20:43 »

Detroit skal vel af med Josh Smith eller Greg Monroe. Selvom de fleste kan se, at Monroe er den bedste, så får man ingenting for Smith. Herudover var van Gundy glad for en stretch 4, så her passer Smith en anelse bedre ind (selvom han er håbløs til at skyde) end Monroe, der vil lege i posten.

Lige da nyheden med SVG kom, var Monroe rygtet til diverse hold, herunder Lakers/Wizards. Jeg tror, de lader ham gå, hvis han får et stort kontrakttilbud til sommer, og matcher, hvis han vælger en fornuftig en. Men mon ikke, han ender nær maxkontrakt, fordi fok elsker en big man?

EDIT: In other news, så har Minnesota fået lov at snakke med Dave Joeger fra Memphis. De er virkelig spøjse i Memphis - de hiver den ene gode sæson efter den anden frem, og hvert år vælger de så lige at smadre lidt i det hele. Sidste år røg Hollins, og nu er dele af ledelsen blevet jaget bort.

Det er måske også fint nok - der har ikke været en rød tråd mellem ledelsen (analytikere) og træneren (Hollins hadede fx analytics), så det er vel fint nok lige at få ryddet lidt op. Men det virker bare spøjst sådan her.
« Seneste Redigering: 21 Maj 2014, 20:46 af Bradley Beal » Logged

JG7
Gæst

« Svar #1091: 24 Maj 2014, 00:34 »

Jeg er lidt meh for tiden. Jeg var gået all in på at Lakers fik et top4-pick, og at man så kunne nakke Dante Exum. Nu får man nummer 7, og så er jeg lidt ligeglad med det hele.

Jeg kan ikke se Dante ryge forbi Magic (#4). De får en skræmmende, skræmmende duo der. Som Bill Simmons skriver:

Citat
"Prediction No. 2: Orlando happily jumps on Dante Exum.

And not just because he might be really good, but because that could ignite Victor Oladipo’s career. He’s not a point guard and he’s too small to defend certain 2-guards … but if he could defend point guards and play 2-guard offensively? Boom! I love the Exum-‘Dipo backcourt."
- http://grantland.com/features/the-nba-simmons-self-mailbag/

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1092: 26 Maj 2014, 02:39 »

AIR CONGO. Det er sku da en ren fornøjelse han er tilbage igen. Og Danny Green er stadig linsanity med sine 3 pointer. Forhåbenligt vinder OKC i dag og meget gerne også den næste. Det må meget gerne blive en 7 kamp serie!!

Er der nogle der ser med?

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #1093: 29 Maj 2014, 05:20 »

Haha en kamp i nat. Lance Stephenson er en provokatør i verdensklasse. Hvor er han mærkelig og hvor er han sjov at se på Opstemt

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #1094: 29 Maj 2014, 05:29 »

Haha en kamp i nat. Lance Stephenson er en provokatør i verdensklasse. Hvor er han mærkelig og hvor er han sjov at se på Opstemt
...and may he burn in hell.

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010