home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197367 gange)
JG7
Gæst

Sv: NBA
« Svar #1065: 15 Maj 2014, 12:11 »

Forsvaret har jo også en TO til at sætte deres forsvar op :l

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1066: 15 Maj 2014, 12:20 »

Nej, virkelig? Det ændrer stadig ikke på, at det langt fra et godt nok, at f.eks. Brooklyns eneste træk var: "Giv bolden til Joe Johnson og se hvad der sker"

JG7
Gæst

« Svar #1067: 15 Maj 2014, 12:22 »

Nej, virkelig? Det ændrer stadig ikke på, at det langt fra et godt nok, at f.eks. Brooklyns eneste træk var: "Giv bolden til Joe Johnson og se hvad der sker"

Mit bedste bud er, at det nok heller ikke var den gameplan, de kom ud med. Men hvad ved jeg - det er meget lettere at sidde her på nettet og kritisere NBA-trænere (KIDD ER SÅ RINGE OMG OMG OMG HELT ALENE OM DET)

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1068: 15 Maj 2014, 14:28 »

Steve Kerr bliver træner i Golden State! Jeg er virkeligt glad for den signing. Jeg har altid set Kerr som en utrolig likeable mand og så gør det heller ikke noget, at han måske i virkeligheden er Currys absolut største fan. Jeg glæder mig virkeligt til at se, som han kan få endnu mere ud af holdet end MJ, som gjorde et glimrende stykke arbejde, men desværre ikke kunne fortsætte her (nogle har været ude at trække racisme -kortet her, hvilket jeg HADER at høre på). Jackson var simpelthen bare en træner, som ville have alt "my way", hvilket naturligvis ikke kan fungere i længden, når man er ansat af Lacob.

Jeg ser at vi bliver top-4 næste år.

JG7
Gæst

« Svar #1069: 17 Maj 2014, 00:10 »

Serge Ibaka misser resten af playoffs. Av, velkommen til Finals, Spurs.

Batigol
Manager

« Svar #1070: 17 Maj 2014, 00:13 »

Serge Ibaka misser resten af playoffs. Av, velkommen til Finals, Spurs.

Ja, jeg så det også lige på BR TeamStream. Kæmpe tab for OKC. Hvorfor kunne det ikke bare være Perkins i stedet? Super ærgerligt for både Ibaka og Thunder. Især fordi Ibaka har været fantastisk velspillende i det meste af dette års playoffs.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1071: 17 Maj 2014, 00:21 »

Collison og Adams gjorde det virkeligt fremragende imod Clippers dog, men det betyder desværre, at Perk skal spille flere minutter og det kommer de til at betale for. Collison skal i hvert fald spille sit livs serie, hvis de skal vinde nu.

JG7
Gæst

« Svar #1072: 18 Maj 2014, 19:24 »

Hvor, hvor, hvor skal du hen, Love?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1073: 18 Maj 2014, 20:13 »

Golden State, obviously. Love + Curry + Kerr = money.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #1074: 18 Maj 2014, 20:22 »

Splash Brothers expanding.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1075: 18 Maj 2014, 23:05 »

Lakers mangler noget Love.

JG7
Gæst

« Svar #1076: 18 Maj 2014, 23:17 »

Lakers mangler noget Love.

Problemet er desværre bare, at man ikke har alverden at give. Hvis han bliver i Minny i den kommende sæson og smutter på FA, så føler jeg mig sikker nok på at Lakers får ham - men hvis de flytter ham via trades allerede nu, så tvivler jeg. Og jeg håber ærlig talt heller ikke, at man giver vores eneste asset (pick) for ham. Så giv mig hellere Dante Exum i draften.

Warriors, Rockets, Bulls er vel de hold, der vil kunne give den bedste pakke til Minnesota.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #1077: 18 Maj 2014, 23:19 »

Men historien om de hold er vel også bare, at de gerne vil have fx Melo uden at give noget væk?

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #1078: 19 Maj 2014, 00:04 »

Problemet er desværre bare, at man ikke har alverden at give. Hvis han bliver i Minny i den kommende sæson og smutter på FA, så føler jeg mig sikker nok på at Lakers får ham - men hvis de flytter ham via trades allerede nu, så tvivler jeg. Og jeg håber ærlig talt heller ikke, at man giver vores eneste asset (pick) for ham. Så giv mig hellere Dante Exum i draften.

Warriors, Rockets, Bulls er vel de hold, der vil kunne give den bedste pakke til Minnesota.
Helt bestemt. Drømmescenariet er da helt klart, at han bliver og vi signer ham på en free efter næste sæson.

Jeg håber også for guds skyld ikke, at vi giver vores pick op for at få ham. Tænk hvis han ikke resigner, og vi står med endnu en Dwight.   Forlegen

Det bliver iøvrigt spændende at følger lottery draften i overmorgen!

Batigol
Manager

« Svar #1079: 19 Maj 2014, 00:15 »

Det er lige nu at jeg virkelig hader David Kahn. Endnu mere end før. Hvorfor man ikke gav Love en designated player contract fatter jeg til dags dato stadig ikke. Det var hvad Love gerne ville have dengang - og så havde vi undgået at stå i denne situation allerede nu. Det havde i det mindste givet os en sæson mere med Love. Nu risikerer vi at miste ham allerede her til sommer. David Kahn har muligvis smadret et franchise der allerede var godt og grundigt itu. Så mange elendige trades, så mange elendige signings, så mange elendige draft picks. Han er muligvis den værste GM der har været i NBA's historie. Ever.

I øvrigt er jeg glad for at Rick Adelman ikke fortsætter. Jeg var rigtig glad for ham, men det var bare tydeligt at der var brug for nye idéer og nyt blod. Jeg er rigtig glad for mange af Adelman's systemer og mekanismer, men hans rotationer har jeg simpelthen aldrig formået at gøre mig klog på. Det giver eksempelvis ingen mening, at han insisterede på at have JJ Barea til at køre en offense, når Rubio ikke var på banen. Barea kan bare ikke køre en offense. Han kan drive og, i ny og næ, ramme nogle 3-pointers, men han kan bare ikke køre en offense. Den slags PG er han simpelthen bare ikke. Men Adelman har insistereret på at lade ham gøre det i de sidste to sæsoner, og det har kostet så dyrt gang på gang på gang på gang. Ligeledes har han holdt Shabazz Muhammad i kort snor i hele denne sæson, på trods af at Shabazz har været et kæmpe boost hver gang han har fået chancen. Jeg fatter simpelthen ikke Adelman's rotationer. Men han har gjort hvad han kunne, og sikkert også lidt til, taget konens svingende helbred i betragtning, så han skal selvfølgelig hyldes på en eller anden måde i starten af næste sæson.

Det eneste jeg sådan set håber i forhold til næste sæson, er at man holder fast i Rubio, Pekovic, Brewer, Dieng og Turiaf. Jeg har efterhånden indstillet mig på at Love forsvinder før eller siden - og om det bliver nu eller til næste sæson er lidt hip som hap. Resten af spillerne er jeg efterhånden ligeglad med. Jeg vil bare gerne snart se Timberwolves i playoffs. Tak.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010