home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1028 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197387 gange)
JG7
Gæst

Sv: NBA
« Svar #1035: 01 Maj 2014, 10:20 »

D'Antoni har valgt at stoppe i Lakers, efter at Lakers ikke ville bruge den option, der gjorde at han også var holdets coach i 2015-16. Så nu skal vi have en ny træner, og nogen snakker om Fisher, men Fisher er ikke så interesseret i at blive træner. Det har han både sagt i Lakers og i Oklahoma.

Jeg er ikke så interesseret i mange af dem, der er ledige: George Karl, Lionel Hollins, Byron Scott. Van Gundy (begge) er jeg heller ikke så interesseret i, og de vil nok også helst en af de hold, der snart står uden træner (Oklahoma, Houston osv., hvis de ryger ud). Der er lidt snak om Clippers' Tyronn Lue, som betragtes som et talent. Jeg håber lidt på Kevin Ollie, der er succesrig i college, men som næppe er den type, Lakers leder efter (kunne forestille mig de vil have erfaring og måske en Lakers-connection).

Et frækt bud: Ettore Messina. Messina er en legende i Europa, og har arbejdet i Lakers-organisationen, hvor Kobe Bryant var vild med ham.

Jeg er lidt ligeglad, men for alt i verden bare ikke Lionel "fuck analytics" Hollins.

JG7
Gæst

« Svar #1036: 01 Maj 2014, 10:26 »

In other news, så har danske Rasmus Glarbjerg Larsen, der spiller i Manresa i Spanien, meldt sig ind som en early entry i årets draft. Det betyder, at han potentielt kan ende i NBA draften, hvis han i juni vælger at fastholde sit navn. I mens skal han i diverse workouts, hvor han kan se konkurrenterne lidt an. Jonas Zohore gjorde det samme sidste år, men valgte at fjerne sit navn, så han ikke var en del af draften.

Rasmus har dog ok chancer for rent faktisk at blive draftet. I lang tid var han regnet som et af de helt store talenter i Europa, og for to år siden stod han ret højt i DraftExpress' 2014 Mock Draft. En skade satte ham dog ud af hele sidste sæson, og man forventede at han i stedet ville melde sig i 2015-draften.

Et kig på den nyeste Mock Draft hos DraftExpress, afslører at han fortsat er at finde på mock draften: Som en af de sidste i anden runde (Link: http://www.draftexpress.com/nba-mock-draft/2014/). Det betyder naturligvis ikke, at han er sikker på at blive taget, men det betyder afgjort, at han er med i opløbet.

Rasmus er en offensivt indstillet PF/C, der kan skyde. Fra det lille jeg har hørt, og det er ikke meget, så kunne han godt lyde som en light-udgave af Ryan Anderson, altså lidt som Lakers' Ryan Kelly. Han kan skyde og rebounde, men har lidt besvær i forsvaret.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1037: 01 Maj 2014, 11:53 »

Jeg hører Dirk.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1038: 01 Maj 2014, 20:17 »

Spurs og Raptors er nu foran med 3-2 imod hhv. Mavericks og Nets, mens Rockets reducerede til 2-3 imod Blazers. Sidstnævnte serie er virkeligt noget for sig selv. Sammen med Thunder-serien er det klart min favorit. Højtscorende og intens.

Batigol
Manager

« Svar #1039: 01 Maj 2014, 21:49 »

Indtil videre har Raptors-Nets, GSW-Clippers og Blazers-Rockets klart været mine favoritserier. Super fede kampe gang på gang.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1040: 03 Maj 2014, 13:54 »

Jeg døber min førstefødte Damian.

JG7
Gæst

« Svar #1041: 03 Maj 2014, 13:57 »

Du får ingen børn.

Batigol
Manager

« Svar #1042: 06 Maj 2014, 01:30 »

Jeg døber min førstefødte Damian.

Min første dreng skal hedde JaVale.

Stærkt første quarter af Wizards. De spiller virkelig godt. Jeg kan sagtens se dem vinde serien. Pacers ser stadig ikke skræmmende ud, og hvis Wizards kunne slå Bulls kan de altså også slå Pacers. Spændende bliver det i hvert fald.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1043: 08 Maj 2014, 10:04 »

Må sige at Durants MVP-speech rørte mig en del. KD er ikke bare en fremragende spiller, men også en fremragende personlighed. Er lige blevet en endnu større fan, end jeg har været før. Kan helt klart anbefales at ses - man skal være semi kold, for ikke at blive rørt af den. Portland må føle sig snydt.

Kevin Durant er UDEN TVIVL den rette MVP. Fantastisk spiller, fantastisk person.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1044: 08 Maj 2014, 12:45 »

Nah, altså, det er surt most def, men vi tog det valg, som 29 andre hold også havde taget. Uden skaderne var Oden blevet en GOAT.

Men nu har vi Will Barton, Meyers Leonard og resten af drengene.

Batigol
Manager

« Svar #1045: 08 Maj 2014, 15:39 »

Corey Brewer's ukendte tvillingebror.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1046: 08 Maj 2014, 18:43 »

Nah, altså, det er surt most def, men vi tog det valg, som 29 andre hold også havde taget. Uden skaderne var Oden blevet en GOAT.

Men ikke Skip Bayless. Shame!

Batigol
Manager

« Svar #1047: 09 Maj 2014, 02:45 »

Wauw. Heat får godt nok det hele foræret i dag. Jeg har da sjældent set så mange no-calls i den ene ende og tvivlsomme calls i den anden ende.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1048: 09 Maj 2014, 23:08 »

I aften ryger serien, som uden tvivl er min favorit her i 2. runde, til L.A. Jeg håber på, at Thunder tager serien i 6 eller 7. Er ikke vild med Griffin eller Paul (synes især, at Paul ofte er en kæmpe douche på banen), men Jamal Crawford er sgu for sej. Har altid haft en eller anden forkærlighed for ham og den måde, som han spiller på. Uden tvivl det bedste hesitation-move i NBA og fantastisk sjov at se på, når det går godt.

I øvrigt, hold kæft jeg savner Rondo i playoffs. Han har altid været ham, som jeg har prøvet at imitere nede på streetbanen efter hans spil i playoffs 2012 (især mod Heat, fremragende serie)!
« Seneste Redigering: 09 Maj 2014, 23:12 af SC30 » Logged

Batigol
Manager

« Svar #1049: 12 Maj 2014, 00:19 »

Den her kamp viser jo meget godt hvad der er galt med OKC: Scott Brooks. Fyr ham efter playoffs - ansæt gerne Mark Jackson. Jeg synes han gjorde det fortrinligt med GSW og jeg forstår stadig ikke helt hvorfor man valgte at tage afsked med ham.

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010