home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1151 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197429 gange)
Batigol
Manager

Sv: NBA
« Svar #1020: 29 Apr 2014, 20:23 »

Karantæne på livstid fra NBA, tvunget salg af Clippers og en bøde på 2,5 millioner dollars er hvad Donald Sterling har fået i fjæset. Godt arbejde, Adam Silver og Co.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager

« Svar #1021: 29 Apr 2014, 23:41 »

Til gengæld kan han sælge klubben for op mod $1 Billion, så han klager nok ikke. Peace

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager

« Svar #1022: 30 Apr 2014, 01:37 »

Til gengæld kan han sælge klubben for op mod $1 Billion, så han klager nok ikke. Peace

Så meget får han forhåbentlig ikke for det franchise. For 3 måneder siden vurderede Forbes i hvert fald ikke engang at de var i top 10 over mest værdifulde franchises. Og eftersom Spurs, der var 10'er på listen, blev vurderet til 660 millioner Dollars, ville det da være dumt at give 1 milliard Dollars for Clippers.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1023: 30 Apr 2014, 01:51 »

Fortjent.

I øvrigt 3 fremragende kampe i nat. Håber på at Wiz går videre, da jeg er langt sjovere end kedelige Bulls. Kalder end Wizards, Thunder og Warriors sejr.

JG7
Gæst

« Svar #1024: 30 Apr 2014, 09:35 »

Så meget får han forhåbentlig ikke for det franchise. For 3 måneder siden vurderede Forbes i hvert fald ikke engang at de var i top 10 over mest værdifulde franchises. Og eftersom Spurs, der var 10'er på listen, blev vurderet til 660 millioner Dollars, ville det da være dumt at give 1 milliard Dollars for Clippers.

I 2010 blev han budt 700 millioner dollars for Clippers, selvom deres værdi var noget lavere. Ifølge Forbes er de omkring 575 millioner nu her, men det afhænger vel af mange ting.

Det er et attraktivt hold i Los Angeles. Et kæmpe marked. Hvis der ikke havde været problemer, så tror jeg godt, han kunne have fået omkring 1 milliard for holdet, når man tænker på at Bucks (det mindst værdifulde hold) blev købt for 550 millioner.

Hvis både David Geffen og Magic Johnson og Guggenheim Partners vil købe Clippers, så presser det jo prisen op. Mon ikke der også er flere, der kunne have interesse i at eje et hold fra Los Angeles. Det er jo ikke tit, at et hold kan skifte ejere og slet ikke på et så attraktivt marked.

JG7
Gæst

« Svar #1025: 30 Apr 2014, 09:37 »

Oh, og WIZAAAAAAAAAAARDS! Ses i conference finals, Heat!

JG7
Gæst

« Svar #1026: 30 Apr 2014, 14:22 »

Oklahoma røg i OT igen mod Memphis og tabte. Memphis er ikke et let hold, men for Oklahomas skyld, så håber jeg, at det her betyder en fyring til Brooks. Han er simpelthen ikke særlig dygtig. Hans offense er noget makværk, og af en eller anden grund, holder han alt for meget fast i Perkins.

Badefar
Manager

« Svar #1027: 30 Apr 2014, 14:54 »

Helt enig med hensyn til Scotty Brooks. Det har længe været offentligt kendt, at hans kvaliteter som træner nok ikke var på højde med det materiale han har, og dette års playoffs ser ud til at være endnu et vidnesbyrd.

Batigol
Manager

« Svar #1028: 30 Apr 2014, 17:00 »

Oklahoma røg i OT igen mod Memphis og tabte. Memphis er ikke et let hold, men for Oklahomas skyld, så håber jeg, at det her betyder en fyring til Brooks. Han er simpelthen ikke særlig dygtig. Hans offense er noget makværk, og af en eller anden grund, holder han alt for meget fast i Perkins.

I need more out of the great Kendrick Perkins.

Jeg er i øvrigt enig. Brug nu bare Steve Adams, Nick Collison, eventuelt Ibaka som center. Alt andet er bedre end Perkins. Og brug nu for helvede Jeremy Lamb. Han ville gøre en kæmpe forskel.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1029: 30 Apr 2014, 17:34 »

Westbrook har bolden ALT for meget og mange gange står Durant bare og kigger. Jeg kunne lige forestille mig, hvad han tænker. Durant skal involveres meget mere og Westbrook skal snart forstå, at han spiller med en af historiens bedste spillere og give ham bolden i stedet for

JG7
Gæst

« Svar #1030: 30 Apr 2014, 17:36 »

Det er fint nok for mig. Durant skal ud af Oklahoma, når hans kontrakt udløber, for der må både Wizards (hjemby) og Lakers (stort hold, masser af capspace sandsynligvis) være kandidater til at nuppe ham.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1031: 30 Apr 2014, 17:50 »

Synes det er pinligt at se på til tider. Westbrook havde en god kamp, men som point guard gav han aldrig muligheden til Durant for at komme i rytme. Han ramte til tider et par skud i træk, men det var mere eller mindre det. Også skal Fischer også til at lade være at tro, at han skal gå 1v1 - manden skal stille sig ud bagved 3'eren og vente på han får bolden eller lade være at skyde.

I øvrigt er jeg enig mht. til Lamb, som jeg fik et chrush på under Summer League 2012. Skal lige prøve at finde det.

Her er indlægget jeg skrev. NBA scout inc:
Er i sommerhus lige for tiden, så får slået tiden ihjel med at se Summer League, hvor der er nogle ret interessante og unge spillere med, hvor jeg har tænkt mig at lege scouts til de, som måtte være interesseret. Især er der rigtigt mange gode SGs (hvilket måske er den største mangel i NBA udover C?) som blev draftet højt i år: Beal, Waiters, Rivers, Lamb og Ross. Jeg har 1-2 kampe med hver af dem. Især de 2 sidste er jeg vilde med - Jeremy Lamb blev draftet 12'er for Rockets og Terrence Ross 8'er for Raptors. Lamb er virkeligt smooth og se på, ret atletisk og skyder rigtigt godt. Ross er en fantastisk atlet, den bedste af alle 5, og virkeligt sjov at se på. Kunne godt forestille mig, at 3-4 af disse spillere ville starte og alle ville se rigtigt mange minutter næste år, da alle holdene mere eller mindre er i genopbygning og i den dårlige del af NBA.

Ellers har jeg også set et par andre højtdraftede rookies. Trail Blazers Damien Lillard og Meyers Leonard spillede begge rigtigt godt,da jeg så dem. Lillard er en 6'3 PG som er ret atletisk - ikke Westbrook-atletisk, dog - og scorede 25 i den kamp. Hovedsageligt med angreb på kurven, men lavede også en stepback 3'er med 1 minut tilbage i en absolut vigtig besiddelse. Leonard er 7'1 C (og hvid!) og løber frem og tilbage, som jeg nærmest aldrig har set af en så stor mand. God forsvarer og rebounder, men også smooth fra linjen - en rigtig teamplayer. Kan virkeligt blive god tror jeg.

Og så Harrison Barnes, som Golden State har draftet. Ham har jeg lidt svært ved at bedømme, da jeg har set 2 kampe og han virker lidt op og ned. Ham glæder jeg mig til at se mere til. Austin Rivers så jeg matchet op mod Lillard, som Lillard vandt. Rivers spillede ikke en god kamp, men spillede PG og blev ved og ved med at skyde og angribe, selvom det ikke kørte - noget han fik meget respekt for hos kommentatorerne og det er en spiller ligesom Barnes, som jeg glæder mig til at se. Sjovt at se, om de rent faktisk har tiltænkt, at han skal spille PG, når sæsonen starter. Han var i hvert fald en fremragende ball-handler.

Houston Rockets draftede også forwardsne Royce White 16 og Terrence Jones 18 - kan ikke rigtigt se, om de er SF eller PF. Royce White synes jeg især er spændende. Godt overblik, god handler og vanvittige afleveringer. Terrence Jones er bare en rigtig god atlet (har ikke lagt vanvittigt meget mærke til ham, når de har spillet). Dermed har Rockets 12, 16 og 18 picks. Der har gået lidt rygter om, at de ville trade det for Howard, hvilket jeg ikke håber. De er dog steget meget i værdi her i Summer League. Den eneste jeg egentligt er skuffet over er Thomas Robinson, som virkeligt ikke havde ret meget offensivt - igen, så dog kun 1 kamp, så det er noget, som er umuligt at dømme. Han skal nok blive god.

... og så så jeg lige Terrence Jones igen. Kæft han er god. Rigtig god atlet, 6'9 som kan skyde ok (rum til improvement, men alligevel godt taget hans højde i betragtning, og har virkeligt et giftigt japstep, som han gang på gang bruger til at komme til ringen. Og gider næsten ikke at nævne Lamb igen, som Jones spiller med. Han kan godt virke doven at se på, men han er så smooth og scorer lidt efter behag. Et steal for Rockets.

Er lidt skuffet over Kendall Marshall, som da godt nok på ingen måde kigger efter selv at skyde. Han passer rigtigt godt og har et godt overblik, men han er nødt til selv også at være lidt af en trussel. Håber dog bare, at det var nervøsitet, da det vidst var hans første kamp. Han prøver mange gange at lave guldafleveringen, hvilket kostede et par turnovers, men lykkedes langt de fleste gange.

Evan Fournier virker også meget uselvisk og kigger ikke så meget efter at skyde eller gå til ringen, hvis det ikke er oplagt. Igen kan man formode det er nervøsitet, men han skyder til gengæld virkeligt godt, i sær fra 3'eren. Han er godt nok lidt af et projekt, som jeg ikke ved, hvor meget tid han kommer til at se i år..

Teague fra Bulls har jeg set en halv kamp. Minder satme meget om sin bror. Det siges, at han på nuværende tidspunkt var bedre end Jeff, da han var blevet draftet. Teague får en rolle for Bulls fra starten, så det er bare at gå på arbejde. God atlet, hurtig, går til ringen og god handler. Har dog lavet nogle dumme turnovers.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2014, 17:55 af SC30 » Logged

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1032: 30 Apr 2014, 18:18 »

Dengang vi troede Meyers kunne blive god <3

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1033: 30 Apr 2014, 18:20 »

Åh ja, times. Jokes asides virkede han ret lovende, men.. ja.

Batigol
Manager

« Svar #1034: 30 Apr 2014, 18:42 »

Og ingen regnede med at Gorgui Dieng ville kunne noget som helst. Han bliver stor i næste sæson. Måske. Det kommer lidt an på hvad Flip Saunders finder på med Turiaf. Og hvor mange skader Pekovic render ind i. Men de burde i hvert fald satse på Dieng. Der er højt til loftet for ham.

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010