home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1310 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197950 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #810: 23 Feb 2013, 01:18 »

Synes bare det ville være smartere at få hvad man nu engang ville kunne få for Tyreke i stedet. Nogle unge assets, draft picks eller noget andet. Ser ham ikke som en spiller, som man efterhånden kan bygge noget hold op mokring.

Men det er nu også mest Robinson-tradet, som jeg synes, er flat out elendigt. Han har fået 14 minutter pr. kamp i stedet miløj, som ingen nogensinde ville kunne udvikle sig under. Mange mente at han skulle gå som nummer 2, så jeg mener, at man i hvert fald skulle have givet ham én sæson mere og hvis ikke, så i det mindste have fået noget andet end en yderst middelmådig Patterson, som aldrig bliver andet end en god rollespiller, som kan ramme en 3'ere og strække guvlet. Hosuton har i mine øjne lave et scoop her. Det smarteste for Sacramento ville alligevel også være at være dårlige i 2013 og så sate på at få 1st pick i 2014 og tage Wiggins.

Batigol
Manager

« Svar #811: 24 Feb 2013, 23:59 »

Hvor er det bare én lang nedtur at være Timberwolves-fan i år. Igen i år.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #812: 25 Feb 2013, 00:09 »

Jack for 6th man.

Batigol
Manager

« Svar #813: 25 Feb 2013, 00:12 »

... han skulle så have været ejected i dag, for at slå Stiemsma i maven med albuen. Utroligt at det kun blev en flagrant 1. Det var hverken værre eller bedre end hvad Barnes blev ejected for at gøre mod Stiemsma for nogle uger siden.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #814: 28 Feb 2013, 18:14 »

Steph Curry med career high 54 points i MSG i mod Melo og Knicks på nationalt TV. Fedt at han viste sit kæmpe talent der og det er sådan en præstation, som gør, at man selv tror på, at man kan blive stor i ligaen. Næsten endnu sygere er, at han gik 11-13 fra 3'eren  Shockeret Shockeret

http://www.nba.com/games/20130227/GSWNYK/gameinfo.html

Batigol
Manager

« Svar #815: 01 Mar 2013, 16:10 »

Wauw. Sikke en kamp Joakim Noah spillede i nat. 23 point, 21 rebounds, 11 blocks. Og i øvrigt også lige 3 steals.

Til gengæld er det godt nok op ad bakke at være Timberwolves fan. Forleden, mod Suns, måtte Kirilenko forlade kampen med en forstrækning i sin venstre lægmuskel, så han var ikke med i nat mod Lakers. I nat nåede Pekovic så kun at spille 9 minutter, før han fik smerter i ryggen, hvilket så viste sig at være forbundet med en forstrækning i maven, så han forlod også kampen. Det vil sige at den eneste spiller fra den startopstilling, som Adelman havde forestillet skulle være den stærkeste i denne sæson, der var tilbage, var Rubio. Ingen Kevin Love, ingen Andrei Kirilenko, ingen Nikola Pekovic, ingen Brandon Roy. Heller ikke nogen Chase Budinger eller nogen Malcolm Lee. Simpelthen utroligt ...

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #816: 01 Mar 2013, 16:37 »

Begynd at hold med Cavaliers, Rockets eller Pacers eller et andet hold i stedet stedet for. Der er ikke noget at gøre.

Batigol
Manager

« Svar #817: 01 Mar 2013, 16:43 »

Aldrig. Næste år ... næste år. Okay. Det sagde vi givetvis også sidste år, men det kan simpelthen ikke passe at næste sæson bliver ligeså skadesplaget som denne. Love har i øvrigt udtalt at hans hånd har det meget bedre efter denne operation, end den havde det efter den sidste operation, så det er forhåbentlig et tegn på at den heler noget bedre denne gang. For min skyld må han gerne bare sidde ude resten af sæsonen, og for min skyld må Timberwolves gerne tabe resten af kampene. Så kan det da være at de får et højt draft pick, selvom det ikke nødvendigvis er en god ting, med David Kahn som GM.

Med det sagt er det dog svært ikke at holde af Cavaliers og Kyrie.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #818: 01 Mar 2013, 18:33 »

Et højt draftpick og Victor Oladipo kunne fandme være fræk i Minnesota. Når det så er sagt, hvem gider så blive i Minnesota, når de selv kan vælge deres fremtid?

Batigol
Manager

« Svar #819: 01 Mar 2013, 18:59 »

Når det så er sagt, hvem gider så blive i Minnesota, når de selv kan vælge deres fremtid?

Forhåbentlig Rubio. Men Oladipo kunne være godt, ja. I det hele taget bare en shooting guard. Alternativt kunne man håbe på et mirakel, bestående i at alle andre havde glemt at Ben McLemore fandtes. Det kunne jo egentlig være meget rart.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #820: 01 Mar 2013, 19:22 »

Det var også bare et glasfans-tjek. Naturligvis holder man med sit holder ligegyldigt hvor det går. Når det er sagt, synes jeg dog det er helt fair at have 2 hold at holde mig. Sådan har jeg det i hvert fald selv - et i øst og et i vest og et par hold, som man sympatiserer med. Holdt egentligt oprindeligt med Bulls, men synes de er så forfærdeligt kedelige at se uden Rose, så den vogn er jeg sprunget lidt fra og hoppet over på Kyries bandwagon, inden den bliver for stor, så jeg kan opretholde en hvis form for originalitet, haha.

1. Warriors
2. Cavs
3. Nuggets
4. Thunder
5. Bulls

Batigol
Manager

« Svar #821: 01 Mar 2013, 19:35 »

Har aldrig overvejet hvem jeg skulle holde med i east, hvis jeg skulle holde med nogen der, men som sagt er det svært ikke at holde af Kyrie og Cavs. Bobcats kan jeg dog også godt lide. Kemba Walker er en herlig spiller. Hvis jeg skulle lave en top 5 over hvilke hold jeg sympatiserer med, altså hvor Timberwolves ikke er inkluderet, da de selvfølgelig er i en kategori for sig selv, ville den nok se nogenlunde sådan her ud:

1. Clippers - Jeg beundrer Chris Paul rigtig meget og så er de jo bare hamrende seværdige.
2. Nuggets - Jeg elsker deres energi, hvor en del af den selvfølgelig kommer fra Faried.
3. Thunder - Durant er jo bare herlig.
4. Cavaliers - Kyrie. That's all.
5. Må være mellem Wizards og Spurs. Wizards fordi jeg er glad for John Wall og Spurs fordi man ikke kan lade være med at holde lidt med Tim Duncan.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #822: 01 Mar 2013, 19:52 »

Minder meget om hinanden. Kunne også sagtens have haft Rockets med, da jeg virkeligt elsker den filosofi, som både dem og Nuggets spiller med, hvor de rebounder, løber og skyder. Altid rigtigt sjovt at se, især når de har en spiller som Harden. Og så kan jeg faktisk også godt lide Parsons som jeg tror, bliver rigtigt god.

Batigol
Manager

« Svar #823: 03 Mar 2013, 10:49 »

I nat skød Minnesota (stadig uden Pekovic og Kirilenko) 1-12 på 3-pointers. 8,3%. Lige nu sætter de nye standarder for hvor ringe man kan tillade sig at være.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #824: 03 Mar 2013, 11:24 »

Når nu Portland's bænk for første gang i år valgte at bidrage, så lå det ligesom i kortene, at I ville tabe. Irriternede at Brandon Roy stadig er skadet. Ville elske at se ham spille i Rose Garden igen, det kommer dog næppe til at ske. Shame.

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010