home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 749 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 207481 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #750: 30 Jan 2013, 20:26 »

Jeg har udover min kommende jersey med Irving også en rød bulls trøje med Rose, og en hvid Heat med James

Manchester United

Micks
Juniorspiller
**

« Svar #751: 30 Jan 2013, 20:31 »

Jeg har udover min kommende jersey med Irving også en rød bulls trøje med Rose, og en hvid Heat med James

Har den sorte Bulls med Rose og har lige koebt Melo den blaa Knicks i dag Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #752: 30 Jan 2013, 20:32 »

Har den sorte Bulls med Rose og har lige koebt Melo den blaa Knicks i dag Smiley

Uha, den blå Knicks med Melo vil jeg også gerne eje. En grøn Rondo trøje ville også være fedt!

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #753: 01 Feb 2013, 21:24 »

Lame ass nigga trade i går som sendte Gay og Haddadi til Raptors, Calderon til Pistons og Daye, Prince og Ed Davis til Grizz. Vanvittigt ærgerligt at Grizzlies ikke får en sidste chance, men uden at være ret meget inde i det økonomiske aspekt, skulle det vist have været det, som skulle have trigget handlen. De var en farlig outsider med Gay, men har nu nærmest ingen chance for at lave nogen form for upset. Ærgerligt.

Hvad der ikke er så ærgerligt igen, er dog at Raptors nu har 3 vanvittige atletiske wingspillere i Ross, DeRozan og Gay. Hvis de kan få noget fornuftigt for Bargnani er det er hold, som næste år er klar til at gå i slutspillet som 7-8 seed, hvis Lowry også begynder at spille. Pistons har nu massere af muligheder for at signe free agents og med et par gode moves er de heller ikke så langt fra at have et kompetent hold bygget op om Drummond og Monroe de næste mange år. Især Drummond har jo bare et vanvittigt stort talent. Så godt for dem. Hvad jeg tror man gør for Grizzlies nu er at forsøge at trade Randolph til sommer, hvis Ed Davis viser de tegn, som han har vist på det sidste. Er faktisk ret vild med ham og han kan blive en god spiller de næste mange år. Alligevel er det dog træls, at man ikke giver det et sidste skud i Memphis, da de virkeligt har fortjent det. Oh Well, nu håber jeg bare, at de ender 5'er for så er Golden State mere eller mindre videre, hvis alle er klar. Tror dog desværre også at Nuggets overhaler dem.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #754: 01 Feb 2013, 21:54 »

Lame ass nigga trade i går som sendte Gay og Haddadi til Raptors, Calderon til Pistons og Daye, Prince og Ed Davis til Grizz. Vanvittigt ærgerligt at Grizzlies ikke får en sidste chance, men uden at være ret meget inde i det økonomiske aspekt, skulle det vist have været det, som skulle have trigget handlen. De var en farlig outsider med Gay, men har nu nærmest ingen chance for at lave nogen form for upset. Ærgerligt.

Hvad der ikke er så ærgerligt igen, er dog at Raptors nu har 3 vanvittige atletiske wingspillere i Ross, DeRozan og Gay. Hvis de kan få noget fornuftigt for Bargnani er det er hold, som næste år er klar til at gå i slutspillet som 7-8 seed, hvis Lowry også begynder at spille. Pistons har nu massere af muligheder for at signe free agents og med et par gode moves er de heller ikke så langt fra at have et kompetent hold bygget op om Drummond og Monroe de næste mange år. Især Drummond har jo bare et vanvittigt stort talent. Så godt for dem. Hvad jeg tror man gør for Grizzlies nu er at forsøge at trade Randolph til sommer, hvis Ed Davis viser de tegn, som han har vist på det sidste. Er faktisk ret vild med ham og han kan blive en god spiller de næste mange år. Alligevel er det dog træls, at man ikke giver det et sidste skud i Memphis, da de virkeligt har fortjent det. Oh Well, nu håber jeg bare, at de ender 5'er for så er Golden State mere eller mindre videre, hvis alle er klar. Tror dog desværre også at Nuggets overhaler dem.
Altså, Rudy Gay står til at tjene 17 mio. næste år og 19 året efter. Det svarer til hvad Lebron James tjener de næste to år, så det er fuldt forståeligt trade fra Memphis side, han er på en elendig kontrakt. De var nød til at skille sig af med enten Gay, Randolph eller Gasol for at nå under luxury tax næste sæson. Ud af de 3 spillere er Gay den dårligste efter min mening og når han samtidig er på den dårligste kontrakt, så var det naturligt, at det var ham man skilte sig af med. De får trods alt udover Ed Davis, som du selv siger har noget potentiale, også Tayshaun Prince til at spille 3, på trods af at han er blevet halv gammel, så er han stadig en rigtig god forsvarsspiller og han kan stadig sætte et jumpshot. De får et helt vanvittigt forsvars hold nu - Tony Allen (klart bedste perimeter defender i ligaen efter min mening, han får desværre ikke nok minutter), Prince og Gasol.
Jeg får til gengæld ikke hvad Raptors vil, de bliver ikke mestre fordi de får Gay på holdet, han er ikke andet end en spiller, der er god, men ikke en stjerne eller gamechanger. 25-35 vil jeg ranke ham. Deres wings minder alt for meget om hinanden nu, han er jo præcis samme type som Ross og DeRozan, de mangler mere en catch and shoot spiller imo.
Detroit får en udløbende kontrakt så de er sikkert glade og de kan nu bringe Knight fra bænken, hvilket er hans bedste rolle i NBA.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #755: 01 Feb 2013, 22:07 »

Rudy Gay har en dårlig sæson. Han er bedre, end han spiller i år. Synes det er vanvittigt svært at separere de 3 spillere. Ligegyldigt hvad er det et interessant move og tænk nu hvis, at der er nogen, som tror på Bargnani og klar til at smide talent eller picks whatever den anden vej - så er det da ligepludseligt interessant. Men nej, de er på ingen måde champions-kaliber, men det skal starte et sted.

Prince kan spille lidt forsvar og skyde 3'ere, men ikke meget andet. Memphis vinder intet og taber med alt sandsynlighed i første runde, når de ikke har Gay. Synes ikke Randolph er så god, som han har været (han rebounder dog vanvittigt godt), så det er nu, at Gasol skal steppe up. Men de har mere eller mindre skyllet chancen væk ved at sende Gay til Canada - især nu West er så dyb, som den er. Jeg synes, at det er ærgerligt for ligaen på kort sigt. Synes du ikke?

I øvrigt mener jeg, at der ikke kan være nogen tvivl om, hvem der er den bedste perimeter-defender: LeBron James. Bevares, Allen er god, men ingen slår en motiveret James.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #756: 01 Feb 2013, 22:27 »

Rudy Gay har en dårlig sæson. Han er bedre, end han spiller i år. Synes det er vanvittigt svært at separere de 3 spillere. Ligegyldigt hvad er det et interessant move og tænk nu hvis, at der er nogen, som tror på Bargnani og klar til at smide talent eller picks whatever den anden vej - så er det da ligepludseligt interessant. Men nej, de er på ingen måde champions-kaliber, men det skal starte et sted.

Prince kan spille lidt forsvar og skyde 3'ere, men ikke meget andet. Memphis vinder intet og taber med alt sandsynlighed i første runde, når de ikke har Gay. Synes ikke Randolph er så god, som han har været (han rebounder dog vanvittigt godt), så det er nu, at Gasol skal steppe up. Men de har mere eller mindre skyllet chancen væk ved at sende Gay til Canada - især nu West er så dyb, som den er. Jeg synes, at det er ærgerligt for ligaen på kort sigt. Synes du ikke?

I øvrigt mener jeg, at der ikke kan være nogen tvivl om, hvem der er den bedste perimeter-defender: LeBron James. Bevares, Allen er god, men ingen slår en motiveret James.

Gay har aldrig haft en sæson med PER over 17.8 til sammenligning har Gasol og Randolph en PER på 19.3 og 18.6 i denne sæson, hvor Gay's er 14.3. Gay har en true shooting percentage på 0,48, mens Randolph og Gasols ligger på 51.5 og 55.7
Gay's rekord for win shares ligger på 6.4 (4 år siden) i år ligger den på 2.7. Til sammenligning er Randolph's rekord på 10.5 og i år er den på 4.8. Gasol har haft 8.4 i win shares, i år er den på 6.4.
Ud fra statsne er der ikke meget tvivl om, at Gay er den dårligste af de 3.

Jo, Grizzlies bliver helt sikkert dårligere i år, men de var jo nød til det? Et small market team har ikke råd til at betale luxury tax under den nye CBA, det er så simpelt! Man havde intet valg.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #757: 01 Feb 2013, 22:48 »

Når ja, sådan finder man ud af, hvem der er bedst. Stats er en del af det, men langt fra det hele. Randolph og Gasol spiller længere inde under kurven en Gay - prøv at sammenlign C og PFs procenter med SFs og du vil nok også finde ud af, at SFs generelt har dårligere procenter. Derudover er Gay en af de ABSOLUT bedste perimeter defenders og en spiller, som jeg langt hellere ville have til at guarde Durant end Allen, fordi at han er højere og mere atletisk. Derudover er han en af de absolut bedste spillere i open court sammen med Iggy, Durant og James. Sidst skal det siges, at Gay er den klart bedste spiller til at skabe sit eget skud af de 3 og derfor den spiller, som ofte ender med bolden på den sidste possession - han kan skabe sit skud ud fra ingenting, hvorfor han også tager mange skud sidst i shotclocken, som er pressede og derfor naturligvis også har dårligere procenter til følge.
Som sagt: Gay har haft en dårligt år og jeg mener ikke, at der er noget svar på, hvem der er den bedste af de 3, selvom der ikke skal herske nogen tvivl om, at jeg personligt synes, at Gay er den bedste af de 3 spillere, fordi han kan så meget, som ingen af de 2 kan. Tag ikke fejl - han er en career 45% med 18-19 averages og en spiller - modsat Randolph - som også kan spille fremragende forsvar. Gay har i endnu højere grad i år ledet under Grizzlies down-tempo, som slet ikke passer til ham kombineret med en seasonslump.

De var ikke NØDT til det, men det var smartest fra et økonomisk perspektiv. Derudover fik man en lappeløsning på SF og en Ed Davis, som umiddelbart har et fornuftigt potentiale, så det er på ingen måde et dårligt trade, hvilket jeg heller ikke har sagt: jeg siger bare, at det er ærgerligt for ligaen og især og Gasol, Conley, Randolph og Gay, at de ikke får et sidste skud i playoffs.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #758: 01 Feb 2013, 23:18 »

Når ja, sådan finder man ud af, hvem der er bedst. Stats er en del af det, men langt fra det hele. Randolph og Gasol spiller længere inde under kurven en Gay - prøv at sammenlign C og PFs procenter med SFs og du vil nok også finde ud af, at SFs generelt har dårligere procenter. Derudover er Gay en af de ABSOLUT bedste perimeter defenders og en spiller, som jeg langt hellere ville have til at guarde Durant end Allen, fordi at han er højere og mere atletisk. Derudover er han en af de absolut bedste spillere i open court sammen med Iggy, Durant og James. Sidst skal det siges, at Gay er den klart bedste spiller til at skabe sit eget skud af de 3 og derfor den spiller, som ofte ender med bolden på den sidste possession - han kan skabe sit skud ud fra ingenting, hvorfor han også tager mange skud sidst i shotclocken, som er pressede og derfor naturligvis også har dårligere procenter til følge.
Som sagt: Gay har haft en dårligt år og jeg mener ikke, at der er noget svar på, hvem der er den bedste af de 3, selvom der ikke skal herske nogen tvivl om, at jeg personligt synes, at Gay er den bedste af de 3 spillere, fordi han kan så meget, som ingen af de 2 kan. Tag ikke fejl - han er en career 45% med 18-19 averages og en spiller - modsat Randolph - som også kan spille fremragende forsvar. Gay har i endnu højere grad i år ledet under Grizzlies down-tempo, som slet ikke passer til ham kombineret med en seasonslump.

De var ikke NØDT til det, men det var smartest fra et økonomisk perspektiv. Derudover fik man en lappeløsning på SF og en Ed Davis, som umiddelbart har et fornuftigt potentiale, så det er på ingen måde et dårligt trade, hvilket jeg heller ikke har sagt: jeg siger bare, at det er ærgerligt for ligaen og især og Gasol, Conley, Randolph og Gay, at de ikke får et sidste skud i playoffs.
Jeg er enig i, at stats ikke er det eneste der spiller ind i sådan en vurdering, men de er det eneste vi har, der kan fungere som beviser for vores argumenter.
Jeg ved ikke om du har sat dig ind i advanced stats, men TS % er ikke som FG %, den er lige netop udviklet for at tage højde for spillernes position og hvilke skud de tager. I top 20 i år har vi 9 guards og 3 small forwards, så det er ikke nødvendigvis PF og C der vil dominere sådan en ranking.
Wow, Rudy Gay som en af de absolut bedste perimeter defenders?! Jeg er ikke sikker på, at vi snakker om den samme spiller. Jo, han da langtfra en liability i forsvaret, men han er LANGTFRA de bedste i ligaen. Han har helt sikkert de fysiske egenskaber til at være deroppe af med hans atletiske egenskaber, hurtighed og lange arme, men enten så gider han ikke nok eller også så er hans BBIQ for dårlig. Han er bedre end Randolph, ja, men langt fra lige så god og vigtig i forsvaret som Gasol (ja jeg ved godt, at qua Gasols position vil han altid have lettere ved at have indflydelse i forsvaret.)
Nu ved jeg godt, at du ikke er så glad for stats, men Gay har en DRtg på 101, Randolph på 99 og Gasol ligeledes på 99. Det gælder om at have et lavt tal i DRtg. Jeg er som sagt på trods af dette enig i, at han er bedre end Randolph i forsvaret, men Gay er sletter ikke så fantastisk.
Randolph i posten er en lige så god option i clutch som en Gay i isolation.

Du ignorer desuden fuldstændig i dine overvejelser, at Gay har den dårligste kontrakt af de 3. Det betyder enormt meget i en sport med salary cap. De var ikke nød til at trade Gay nej, men de var nød til at trade enten ham eller Randolp og her synes jeg helt sikkert, at det er det rigtige at trade Gay.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #759: 01 Feb 2013, 23:38 »

Nu er det jo bare sådan, at du ikke kan sætte et spil op i posten med 4 sekunder tilbage på klokken til tykke Randolph. Gay tager som regel altid det sidste skud i sådan en situation off-the-dribble, da det er langt mere effektivt i en tidspresset situation. Og nej, jeg ignorerer på ingen måde det økonomiske perspektiv: jeg siger bare (af fare for at gentage mig selv) at det er synd, at vi ikke ser dem sammen en sidste gang. I mit sidste indlæg skrev jeg endda: "De var ikke NØDT til det, men det var smartest fra et økonomisk perspektiv."

Jeg synes, at Gay er en fremragende forsvarsspiller - når han gider. Ikke at han er bedre end Allen, men jeg vil stadig hellere have en opsat Gay på Durant end Allen, hvorimod jeg hellere ville have Allen på en type som Kobe af højdemæssige årsager. Allen synes jeg simpelthen ikke er stor nok til typer som James og Durant så jeg vil ikke sige, at han er den bedste perimeter defender. Allen er bedre end Gay (i hvert fald til at guarde guards), men jeg ser hellere Gay på Anthony, Durant og James.

Ja, man kan bruge stats til meget, men jeg stoler mere på det, som jeg ser. DRtg handler også meget om, hvilke kombinationer af spillere, som man spiller med. Dine stats tjener egentligt som et glimrende argument: ud fra dem er Randolph bedre end Gay defensivt.

Til sidst vil jeg gerne ENDNU ENGANG slå fast, at jeg ikke synes, at tradet er dårligt, hvilket jeg har på fornemmelsen, at du mener, at jeg har siden du bliver ved at køre i det. Det synes jeg ikke. Jeg synes det er ærgerligt - der er en forskel. Jeg er udmærket godt i stand til at se, at det økonomisk var det smarteste.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #760: 02 Feb 2013, 00:03 »

I de fleste spil i clutch har du heldigvis også længere tid end 4 sekunder til at sætte et spil op.

Lad os kigge på statsne. Lebron James averager 27,3 point på 0.514% FG igennem sin karriere når han spiller overfor Rudy Gay. Hans average for hans karriere generelt er 27.6 point på 0.487% FG. Hans 3 pt % er samtidig op fra 0.33 % til 0.37 %. Hans assists stiger også markant fra 6.9 per kamp til 8.6. Jeg ved ikke om jeg så vil kalde Gay en god forsvarsspiller på Lebron? Han er faktisk et godt stykke under league average.
Kevin Durant averager 28.5 point overfor Rudy Gay, hans karriere average generelt er 26.6 point. Hans FG% er ligeledes bedre 0.485% overfor 0.473%. Det eneste der påvirkes negativt er hans 3 pt. % der falder fra 0.37 % til 0.28 %.
'Melo skyder også langt bedre procenter: Mod Rudy: 0.482 FG%, 0.342 3 pt.%. Mod alle: 0.456 FG%, 0.334 3 pt. %. Hans point er ligeledes op fra 24.9 til 25.9.

Jeg synes ikke det til at se på tallene, at Rudy Gay er god til at dække eliten af small forwards op.

Den eneste grund til, at jeg blev ved med at køre i det var, at du fejlagtigt sagde, at de ikke var nød til at trade.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #761: 02 Feb 2013, 00:16 »

Det er LANGT lettere at give bolden i clutch til en, der kan handle bolden. Fact. Rudy Gay har i nærmest alle situationer lettere ved at skabe sit skud end Randolph i clutchen.

Og nej, de var ikke absolut nødt til det. Det ville få konsekvenser på den lange på, men de var ikke nødt til det. De kunne godt have spillet i år. Hvorfor tror du, at mange eksperter mener, at det var den forkerte beslutning?

Og med de stats mener du, at du hellere ville have Allen til at guarde Durant, eller hvordan? Han satte 27 point på 10-16 i går på Allen, den bedste perimeter defender ifølge dig.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #762: 02 Feb 2013, 00:22 »

Det er LANGT lettere at give bolden i clutch til en, der kan handle bolden. Fact. Rudy Gay har i nærmest alle situationer lettere ved at skabe sit skud end Randolph i clutchen.

Og nej, de var ikke absolut nødt til det. Det ville få konsekvenser på den lange på, men de var ikke nødt til det. De kunne godt have spillet i år. Hvorfor tror du, at mange eksperter mener, at det var den forkerte beslutning?

Og med de stats mener du, at du hellere ville have Allen til at guarde Durant, eller hvordan? Han satte 27 point på 10-16 i går på Allen, den bedste perimeter defender ifølge dig.

Jeg tror ikke, at vi definerer clutch på samme måde. I mine øjne er det de sidste 5 minutter af en kamp. Nej, Randolph skal heller ikke nødvendigvis skabe sit eget skud, han skal have et indspil i posten, hvilket burde kunne lade sig gøre for det meste, han vil herefter tiltrække et double team og der skal så være skytter rundt om ham som han kan aflevere den ud til. Jeg er selvfølgelig 100% enig i, at Gay er bedre til at drible den op af banen med 5 sekunder igen og tage en contested 3er, ingen tvivl. Men det må så blive Mike Conley's job nu.

Jeg vil have Tayshaun Prince til at guarde Kevin Durant Smiley

Batigol
Manager

« Svar #763: 05 Feb 2013, 19:47 »

Jeg kunne ikke lige finde en mere passende tråd at spørge i end denne, så derfor:

Er der nogen der ved om, og i så fald hvor, man kan finde en offentligt tilgængelig basketball-bane i Århus? Gerne relativt centralt. Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #764: 09 Feb 2013, 01:22 »

Hej Alle Sammen Smiley

Er der nogle her, der ved hvad NBA League Pass koster ??

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010