home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 207627 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #705: 27 Dec 2012, 20:18 »

Ronnie Brewer er en klasse forsvarsspiller som du også skriver og derfor bliver det da også ham på Lakers bedste offensivespiller, Kobe. JR Smith er en ret ringe forsvarsspiller og han starter ikke engang, så jeg kan ikke se nogen grund til, at JR skal dække Kobe.

EDIT: Den tidlige kamp i dag er godt nok elendig, hold kæft hvor er Avery Johnson en ringe coach.

Det er godt, at Prokhorov læser med her på FMF. Avery Johnson er fyret.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #706: 27 Dec 2012, 20:27 »

Og hans søn vandt lige i livet.
Citat
Avery Johnson Jr. ‏@itsaveryjohnson
I'm sorry are best players couldn't make open shots. Yeah that's my dads fault totally...

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #707: 27 Dec 2012, 20:50 »

Ja, hvis han så også kunne formulere sig så vil han vel have en lys fremtid.

Men det er jo ikke første gang, at Deron har presset en træner ud. Kæmpe douche.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #708: 28 Dec 2012, 22:47 »

Wow wow wow. Darren Collison!
<a href="http://www.youtube.com/v/k9AHF1lwemM?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/k9AHF1lwemM?hl=da_DK</a>

Ariana Grande
Manager

« Svar #709: 28 Dec 2012, 23:02 »

Hvad skal man oddse på i nat hvis man vil vinde fucking mange penge?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #710: 29 Dec 2012, 01:24 »

Deron Williams er fanme også blevet ineffektiv. Utroligt han kan ikke gøre det bedre med det hold, som han har omkring sig, for det har da klart potentiale.

blomvikings
Manager

« Svar #711: 29 Dec 2012, 02:21 »

Nogen der ser basket lige nu? Smiley Kan anbefale Miami - Pistons, Pistons er overraskende godt med.

Nicocp
Reserveholdsspiller

« Svar #712: 02 Jan 2013, 19:13 »

er der andre der har problemer med NBA 2K13 når man spiller mycareer? At den går i stå når man er igang med at indlæse en kamp, lige inden man skal spille?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #713: 04 Jan 2013, 16:49 »

Hey.

Håber nogen lige kan hjælpe mig. Jeg spiller også NBA 2k13 og spillet er begyndt at gå i stå nu. Det er i myplayer delen, og er lige begyndt på anden sæson. Den har aldrig gjort det før. Så jeg har søgt lidt på google, og er kommet frem til at der er en patch som kan rette det. Men hvordan downloader jeg den? Smiley 

Ville virkelig være en stor hjælp, hvis nogen vidste dette Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #714: 05 Jan 2013, 16:51 »

http://www.nba.com/mvp-ladder/2012-13/index.html

De 5 første er i en klasse for sig selv og kan ikke rigtigt røres. Men se hvem der ligger 6'er - Stephen Curry, som i han sidste kamp i mod Clippers spillede fuldstændigt fremragende og scorede 31 point på 6 for 8 fra 3'eren i mod Chris Paul. Også meget sjovt at Damien Lillard ligger lige udenfor top 10, hvilket helt sikkert er fortjent.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #715: 05 Jan 2013, 18:40 »

"The Orlando Magic won’t attempt to convince Dwight Howard to rejoin their team when Howard becomes a free agent in July, an NBA source with knowledge of the Magic’s thinking told the Orlando Sentinel."

Nå, okaaaaay.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #716: 23 Jan 2013, 19:54 »

Irving dropper lige 40 imod Celtics i en Cavs-sejr, som faktisk ser ret spændende ud. De har naturligvis Kyrie Irving, som har true superstar-talent og allerede nu er en af de bedste og mest effektive scorere. Derudover er Tristan Thompson begyndt at vise ret stort potentiale, især offensivt hvor han har fået sig et lille sødt hookshot/floater, som han kan bruge tæt på ringen. Han er også en god rebounder. Dion Waiters valgte de i år med 4th pick og selvom han er meget op og ned, har han klart potentiale - han gør det, som man kan forvente. Tyler Zeller virker også fornuftig.

Curry skød igen 6/8, denne gang imod Clippers i en dejlig sejr i Oakland, hvor han lavede 15 point i 4 quarter. Han er simpelthen for god og der kan snart ikke være nogen tvivl om, hvem den bedste skytte i NBA er. Han er drabelig derfra. Derudover scorede Durant også 32 imod Clippers i nat, hvor jeg kun kan anbefale folk at gå ind at se highligts fra kampen, for selvom 32 ikke lyder vanvittigt, er det så effektivt og let for Durant og så imponerende at se på.

Jeg skal helt sikkert have en Curry og Irving jersey. Derudover er jeg også på jagt efter en Durant-trøje fra Supersonics-tiden, som kunne være ret dope at nette, når nu de er på vej tilbage.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2013, 19:56 af Riis » Logged

Badefar
Manager

« Svar #717: 23 Jan 2013, 20:22 »

Irving dropper lige 40 imod Celtics i en Cavs-sejr, som faktisk ser ret spændende ud. De har naturligvis Kyrie Irving, som har true superstar-talent og allerede nu er en af de bedste og mest effektive scorere. Derudover er Tristan Thompson begyndt at vise ret stort potentiale, især offensivt hvor han har fået sig et lille sødt hookshot/floater, som han kan bruge tæt på ringen. Han er også en god rebounder. Dion Waiters valgte de i år med 4th pick og selvom han er meget op og ned, har han klart potentiale - han gør det, som man kan forvente. Tyler Zeller virker også fornuftig.

Vi må heller ikke glemme Andy, selvom han er ude nu. Da han var klar i starten af sæsonen spillede han som en allstar imo. Den energi han bringer for dagen kan forhåbentligt fortsætte et par sæsoner endnu, så han kan nå at spille med i playoffs, for det kommer de til. Jeg er egentlig også ret varm på Cavs hold, men de mangler i den grad noget bredde. Udover Boobie og Zeller synes jeg ikke der er noget på den bænk der er værd at samle på. En ny 3'er kunne de vel også godt bruge selvom jeg er ret glad for Gee.

Bliver spændende at se hvordan de udvikler sig de kommende sæsoner og hvad de gør i draften, for jeg synes godt nok at der ligger noget potentiale i det her hold. Et powerhouse til at lukke af inde under kurven som Noel eller en højtscorende big guy som Cody Zeller kunne være spændende at få ind.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #718: 23 Jan 2013, 22:28 »

Jeg tror det smarteste ville være at trade Andy og se, hvad man ville kunne få. Det er så fandens ærgerligt, at han er skadet, for han har aldrig haft større værdi end lige før skaden, hvor han jo var fantastisk. Nogle gode picks eller en SF kunne være fornuftigt, da det også ville sikre holdets unge spillere spilletid, som man ser nu og giver dem rum til at vokse. Man kunne dog også godt tænke, at de bare beholder ham (det ville alligevel ikke give mening af trade for ham ved deadlinen) og så går efter playoffs næste år, hvilket bestemt ikke er umuligt, hvis man får hentet et bare gode rollespillere fra bænken, som Golden State gjorde i Jack og Landry, som virkeligt har gjort underværker.

Men ja, et spændende hold, som allerede har fundet deres klare frontfigur, som man kan bygge et hold op om. Man kan kun håbe, at han ikke bliver så alene om James, hvilket det dog heller ikke ser ud som om, fordi han har virkeligt potentiale og kan score overalt og på alle måder. Det næste skridt bliver at forbedre pointguard kvaliteterne, fordi som det ser ud nu, er han uden tvivl den bedste scorer på positionen.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #719: 24 Jan 2013, 00:32 »

Du kan jo ikke trade en spiller, der er ude hele sæsonen.
Fremtiden ser fin nok ud for Cavs, det kræver dog, at de laver de rigtige handler nu og her. Lige nu har de kun potentiale til et 7-8. seed efter min mening. Først og fremmest skal de have en ny coach. Det går ikke, at Irvings egen coach ikke mener, at han er all star værdig.
Nu har de jo lige fået lidt bredde igennem Memphis traden, hvor Speights er en rigtig fin backup bigman, ligesom Ellington er en fin 3 points skytte. Selby kan være en overraskelse, han var i hvert fald lights out ved summerleague.
Cavs store fordel er dog deres mange draft picks, de har potentielt 8 frem til 2015.
Jeg ser dem ikke tage Noels eller Zeller i draften, hvis de får dårligste record, som jeg tror de ender med, så vinder de muligvis lotteriet og i så fald, så bliver de nød til at tage Shabazz. Han er den eneste spiller i dette års draft, der har potentiale til at blive en stabil all star. Noels loft er noget lignende Marcus Camby efter min mening, han har sletter ikke den samme feeling for spillet som Anthony Davis havde sidste år. De må bringe Waiters fra bænken som instant offence, hvis de drafter Shabazz. Hvilket egentlig heller ikke er en dum rolle for ham. Han kan jo sagtens handle bolden.

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010