home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 207800 gange)
Notorious B.IV
Gæst

Sv: NBA
« Svar #645: 05 Dec 2012, 23:25 »

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=l5VasRU9iJY&feature=endscreen

Stephen Smith og Skip Bayless er syge i rugen, men de er satme god lir. Der findes en MASSE debatter med dem.. man skulle ikke tro, at det var muligt at være så uenige i alt. Nogle af Skip Bayless' kommentarer om LeBron James er dog lige pebrede nok for mig. Især når han holder fast i, at LeBron ikke er 'clutch' efter hvad han lavede i mod Indiana, Boston og til sidst Durant og Thunder - meget uden Bosh og med en Wade som slet ikke var så god som set før..
First Take er det bedste. Det er helt igennem vanvittigt.

Når Skip kalder Mike D'Antoni for Antoni, eller når de går efter D12s free throw-percentage og opfordrer til at hack the Howard.
Debatten om Scottie Pippen er nok den bedste jeg lige kan komme i tanke om:
http://www.youtube.com/v/mAV32z8OxCY

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #646: 07 Dec 2012, 20:11 »

http://www.nba.com/mvp-ladder/2012-13/index.html

Steph Curry som nummer 10? Vanvittigt fortjent. Like  Kys

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #647: 08 Dec 2012, 14:51 »

http://www.nba.com/mvp-ladder/2012-13/index.html

Steph Curry som nummer 10? Vanvittigt fortjent. Like  Kys

Add lige 28 point imod Deron Williams og en sikker sejr i Brooklyn. We are on a role, baby. I aften skal Washington køres over. Det burde ikke være noget problem.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #648: 13 Dec 2012, 00:02 »

Er tæt på at smide lidt knaster på noget NBA i nat. Må dog indrømme at jeg ikke er alt for skarp inden for basketball, så jeg kunne godt tænke mig en basketkyndigs syn på kampene Clippers-Bobcats og Warriors-Heat. Clippers og Heat er begge store favoritter og giver 1,23 igen. Er disse sejre lidt så sikre som de er stillet op til at være? Smiley

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #649: 13 Dec 2012, 00:11 »

Der er ingen tvivl om at Clippers er storfavoritter hjemme imod Bobcats.

Og Heat imod Warriors. Warriors har faktisk et ganske udmærket hold efter min mening, men den burde Heat altså også snuppe.

Edit: Clippers er åbenbart ikke hjemme, men jeg er stadig ret sikker på at de nok skal hive sejren hjem.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2012, 00:15 af ReaLFCK » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #650: 13 Dec 2012, 00:12 »

De er favoritter, men ikke så store, som oddset angiver.. Bobcats er noget bedre end sidste år, om end ikke meget. De er dog på hjemmebane og det har meget at sige i NBA. Clippers har dog vundet 7 i træk og ser ret farlige ud. Jeg havde ikke spillet den. Jeg havde heller ikke spilet Heat, da Warriors er brændvarme. De skal dog tabe på et tidspunkt, hvilket jeg egentligt tror de gør i nat, men jeg havde ikke spillet den med hensyn til hvad du får tilbage. Synes ikke det er nok.

Jeg har lige kigget på alle aftenens kampe og jeg synes, at du skal spille Toronto til at slå Brooklyn hjemme til odds 4 (fundet på Unibet, med 3 udfald - det kan fås med 2 udfald til 3,85). Brooklyn spiller back-to-back, er virkeligt i en slump og er fortsat uden Brook Lopez. Synes klart det er det bedste odds i aften. Ellers ville jeg anbefale at spille 76'ers over Bulls til 1,74. 76'er er hjemme og spiller i mod Chicago, som spillede en hård kamp i mod Clippers i nat og er på ingen måde det samme uden Derrick Rose.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #651: 13 Dec 2012, 00:18 »

Jeg siger tak for det grundige svar Smiley

Planen var egentlig at spille 200 bananer (hvilket er meget i min oddsverden Tunge )på noget relativt sikkert, så jeg leder ikke rigtig efter en overraskelse som jeg kan fornemme en Toronto-sejr ville være. Philidelphia-sejr kunne være en mulighed. Hvad mener du om Pacers til at slå Cavaliers hjemme til odds 1,26? Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #652: 13 Dec 2012, 00:23 »

Dunno, umiddelbart synes jeg det er lidt lavt igen. Cleveland spillede godt nok igår (og vandt!), men det er ikke fordi, at Pacers har været specielt gode overhovedet i år. Cleveland har fået deres, uden tvivl, bedste spiller tilbage i Kyrie Irving og det gør en KÆMPE forskel for dem. Pacers er klare favoritter, men ligesom Clippers og Heat er det ikke noget, som jeg selv vil spille til de odds. Det er uden tvivl 3 kampe, som ar stor sandsynlighed for at gå hjem, men..... ja.

Jeg synes, at du skal spille 76'ers så. Der får du lidt mere for pengene.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #653: 13 Dec 2012, 00:24 »

Okay. Jeg burde måske i virkeligheden bare holde mig til at spille på noget, jeg selv ved lidt mere om (som om jeg vinder en fucking skid på det jeg skulle forestille at vide noget om - fodbold) Tunge
Det bliver måske bare et mindre indskud så.
Men igen, tak Smiley
« Seneste Redigering: 13 Dec 2012, 00:28 af Chicharito » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #654: 14 Dec 2012, 15:25 »

Golden State har lige vundet 5 udekampe i træk, seneste ude i mod Heat!! Lakers har tabt 4 kampe i træk og er 1-11, når Kobe scorer over 30 point, haha. Man kan dog intet vurdere før Pau og Nash er tilbage, men det ser godt nok skidt ud. Især efter at Anthony scorede 22 point på 12 minutter i mod dem i går. Kæft han var hot  Grin

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

« Svar #655: 14 Dec 2012, 15:33 »

KYRIE AND THE CLEVS! <333

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #656: 14 Dec 2012, 15:45 »

Lillard: 29 pts, 6 ast, 7 reb og kun 2 TOs. Skal til og se kampen nu her, men satme gode stats, når man spiller overfor Tony Parker. Så længe Davis er ude, er det et one man race om ROTY, men når han kommer tilbage skal det nok blive rigtig tæt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #657: 14 Dec 2012, 16:26 »

Er det ikke røv at se en kamp, hvis man ved hvordan den ender? Hader det

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #658: 14 Dec 2012, 17:50 »

Lillard: 29 pts, 6 ast, 7 reb og kun 2 TOs. Skal til og se kampen nu her, men satme gode stats, når man spiller overfor Tony Parker. Så længe Davis er ude, er det et one man race om ROTY, men når han kommer tilbage skal det nok blive rigtig tæt.

Davis spillede mod Oklahoma City Thunder forleden.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #659: 14 Dec 2012, 18:21 »

Er det ikke røv at se en kamp, hvis man ved hvordan den ender? Hader det
Både og.
Davis spillede mod Oklahoma City Thunder forleden.
Okay.

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010