home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 207755 gange)
KyleBrotzman
Gæst

Sv: NBA
« Svar #570: 01 Nov 2012, 18:51 »

Fik lige set Lakers - Blazers. Vildt at vi vandt, men sidste sæson startede vi også godt og det endte forfærdeligt. Lillard havde en fantastisk debut. 23 points og 11 assists. Glæder mig til at se ham midt og sidst på sæsonen. Tror han til den tid har skåret ned på mange de de rookie fejl han lavede i går nat. Stadig min favorit til ROTY. Batum levede op til hans store kontrakt og Wes Matthews spillede en fin kamp. Spillede godt D gik ikke i Crawford-mode. Meyers Leonard havde en meget svær kamp mod Howard, ikke de meste imponerende stats, men er solid præstation. Det fedeste var dog, da Howard gav gav ham en albue og Leonard bare griner af ham. Chef. 

Skillz:
http://www.youtube.com/v/djYKRKmqMQA

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #571: 01 Nov 2012, 19:16 »

Jamen skal man tilmelde sig noget, når det er er gratis?

Et eller andet sted siger du jo egentligt ja til at betale de 1.500 til League Pass. De bliver automatisk trukket, hvis du ikke afbryder dit abonnement efter den nævnte dato (det er dog meget let, kræver kun et par klik).

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #572: 01 Nov 2012, 19:54 »

Harden var vild i går, men hold op, hvor var det herligt at se Tyreke Evans. 8-13, 21 pts, 8 rebounds, 3 assists og 1 block. Kunne være lækkert at se ham i 20-5-5 form igen.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #573: 01 Nov 2012, 20:15 »

Harden var vild i går, men hold op, hvor var det herligt at se Tyreke Evans. 8-13, 21 pts, 8 rebounds, 3 assists og 1 block. Kunne være lækkert at se ham i 20-5-5 form igen.

Bare synd, at Kings er så elendigt sat sammen. De bliver bottom 5 i år. Deres forsvar så fint ud, men det var nok bare mere et resultat af Bulls ringe offence. Deres angreb var dog elendigt, den spiller der driblede bolden over halfcout afsluttede 70% af gangene tror jeg.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #574: 01 Nov 2012, 20:25 »

Hjælper heller ikke når Cousins laver turnovers og fejl som det passer ham crazy

Man kan håbe, at de ikke matcher hans kontrakt. Men når han 20-5-5, så gør de jo nok..

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #575: 01 Nov 2012, 21:54 »

Fik lige set Lakers - Blazers. Vildt at vi vandt, men sidste sæson startede vi også godt og det endte forfærdeligt. Lillard havde en fantastisk debut. 23 points og 11 assists. Glæder mig til at se ham midt og sidst på sæsonen. Tror han til den tid har skåret ned på mange de de rookie fejl han lavede i går nat. Stadig min favorit til ROTY. Batum levede op til hans store kontrakt og Wes Matthews spillede en fin kamp. Spillede godt D gik ikke i Crawford-mode. Meyers Leonard havde en meget svær kamp mod Howard, ikke de meste imponerende stats, men er solid præstation. Det fedeste var dog, da Howard gav gav ham en albue og Leonard bare griner af ham. Chef. 

Skillz:
http://www.youtube.com/v/djYKRKmqMQA

Damien Lillard er en boss! Han minder om Westbrook, han afleverer bare også bolden. Han bliver vanvittigt god om nogle år.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #576: 02 Nov 2012, 18:16 »

Russel Westbrook viser flot sine defensive færdigheder frem her hvor han dækker Tony Parker op på Spurs gamewinning basket.

Jeg har hørt, at han troede dommeren var en Spurs spiller, men det må stadig ikke ske.

Badefar
Manager

« Svar #577: 03 Nov 2012, 04:54 »

Harden den første spiller siden Jordan i 86 til at score over 80 point i de første to kampe i sæsonen. How bout that.

Edit: Hans procenter var da heller ikke helt så ringe endda:

« Seneste Redigering: 03 Nov 2012, 05:00 af Nürnberg » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #578: 04 Nov 2012, 14:28 »

Harden ligner uden tvivl en spiller, som kommer til at average omkring 25 point. Er en lille smule overrasket over, hvor god han egentligt er. Han kan virkeligt score på mange forskellige måder. Bare ærgerligt resten af holdet er elendigt. Ja, jeg snakker også om dig, Jeremy.

Andre noter for de første par dage er, at Lakers og Nuggets er 0-3. Lakers har virkeligt været elendige og jeg synes ikke, at det virker som om, at Howard er healthy endnu. Nuggets spillede en vanvittig kamp mod Heat, men tabte desværre. Wade ser heller ikke helt rask ud efter sin operation, men Bosh lavede 40 igår og Allen ser ud til at passe helt perfekt ind i truppen. Golden State vandt ude over Clippers, virkeligt en stor sejr! Kan dog ikke være andet end imponeret over Jamal Crawford, hold kæft hvor han han god! Overrasket over at han ikke snitter flere point over karrieren, for han kan da score som ingen anden. Til sidst irriterer det mig mere og mere at se Thunder. Jeg kan simpelthen ikke snuppe at Westbrook tror, at han er holdets bedste spiller og konstant søger at score selv, når han har Durant på sit hold.. jeg ved godt, at det er hans game, men det kan ikke passe, at han skal skyde mere end Durant.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2012, 14:30 af Riis » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #579: 04 Nov 2012, 14:35 »

Harden ligner uden tvivl en spiller, som kommer til at average omkring 25 point. Er en lille smule overrasket over, hvor god han egentligt er. Han kan virkeligt score på mange forskellige måder. Bare ærgerligt resten af holdet er elendigt. Ja, jeg snakker også om dig, Jeremy.

Andre noter for de første par dage er, at Lakers og Nuggets er 0-3. Lakers har virkeligt været elendige og jeg synes ikke, at det virker som om, at Howard er healthy endnu. Nuggets spillede en vanvittig kamp mod Heat, men tabte desværre. Wade ser heller ikke helt rask ud efter sin operation, men Bosh lavede 40 igår og Allen ser ud til at passe helt perfekt ind i truppen. Golden State vandt ude over Clippers, virkeligt en stor sejr! Kan dog ikke være andet end imponeret over Jamal Crawford, hold kæft hvor han han god! Overrasket over at han ikke snitter flere point over karrieren, for han kan da score som ingen anden. Til sidst irriterer det mig mere og mere at se Thunder. Jeg kan simpelthen ikke snuppe at Westbrook tror, at han er holdets bedste spiller og konstant søger at score selv, når han har Durant på sit hold.. jeg ved godt, at det er hans game, men det kan ikke passe, at han skal skyde mere end Durant.

Lakers har ikke været gode nej, men det er klart deres defense den er gal med, for de store spiller score jo, og spiller udemærket offensivt. Men modstanderes scorer alt alt for let på dem. Og hvor er det dejligt at se det går skidt for Lakers Wink

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #580: 04 Nov 2012, 14:48 »

Kan dog ikke være andet end imponeret over Jamal Crawford, hold kæft hvor han han god! Overrasket over at han ikke snitter flere point over karrieren, for han kan da score som ingen anden.
Det går hurtigt over. Han skal nok få en af hans mange kampe, hvor han skyder på alt og intet rammer. Jeg var også rigtig glad for ham i begyndelsen hos Portland, men det ændrede sig som sæsonen skred frem.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #581: 04 Nov 2012, 14:51 »

Harden blev ellers lukket ret god ned i nat af Matthews. 24 point, men kun 8-24.

@Blomvikings
Mht. Lakers, så er defensiven også et problem (Howard er meget rusten her endnu), men de har også problemer med det nye offensive system. Kobe gik amok mod Clippers, men han kørte i høj grad også sit eget system. Men jo, de har lettere ved at score end at forsvare. De andre hold løber simpelthen fra dem, mens Lakers laver alt for mange turnovers. Det kommer i løbet af sæsonen - men de næste tre kampe skal mere eller mindre vindes (i hvert fald to af dem). I hvertfald Pistons i aften/nat.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #582: 04 Nov 2012, 14:53 »

Harden blev ellers lukket ret god ned i nat af Matthews. 24 point, men kun 8-24.
Yeah og på et gamewinning shot stripper han bolden ud af Hardens hænder. Matthews har alle dage været en super forsvarspiller.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #583: 04 Nov 2012, 16:32 »

Det går hurtigt over. Han skal nok få en af hans mange kampe, hvor han skyder på alt og intet rammer. Jeg var også rigtig glad for ham i begyndelsen hos Portland, men det ændrede sig som sæsonen skred frem.

Ok, også en af den første kampe, at jeg ser ham i og han har i hvert fald været hot indtil videre. Det gavner ham helt sikkert også, at han spiller med Paul, som nok skal give ham bolden, når han skal skyde og fortælle ham, hvis han skyder for meget.

Er det i øvrigt kun mig som synes, at Griffin er voldsomt overvurderet? Han kan stadig ikke ramme et skud, begynder at tvivle  meget på, at han kommer til det.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #584: 05 Nov 2012, 00:13 »

Kan dog ikke være andet end imponeret over Jamal Crawford, hold kæft hvor han han god! Overrasket over at han ikke snitter flere point over karrieren, for han kan da score som ingen anden.

Måske fordi han har valgt at lave noget produktivt i offseason for en gangs skyld: http://aol.sportingnews.com/nba/story/2012-10-20/jamal-crawford-practice-workout-los-angeles-clippers-blake-griffin-chris-paul-ko

Harden var ikke god mod Blazers, han var varm i første quarter også ramte han ellers ikke noget nævneværdigt. Det var så også en meget rodet kamp, hvor Houston havde alle muligheder for at trække fra, men Lamarcus Aldrige holder Portland inde i kampen hele vejen igennem også lykkedes det dem at grinde en sejr ud til sidst.

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010